Ette tänades
BMW 535i 1997 automaat
BMW 535i 1997 automaat
Millest võib olla põhjustatud see, et sooja mootoriga ei taha käigukang väga liikuda. Ehk siis kui liigutada kangi näiteks P-lt D peale, siis on vaja vahest kasutada natu rohkem jõudu. Külmalt liigub kõik ilusasti, aga pärast pikemat sõitu hakkab jamama nii. Lisaks vahest ei tunnista P-i (ei näita põlevat tulukest armatuuris) ning peab käivitamiseks N-i peale panema. Käiguvahetused sõidu ajal on sujuvad ja muid probleeme pole. Käigukastis on see "eluaegne" vedelik ja ei oska sellesse ka kuidagi suhtuda, et kui eluaegne see asi tegelikult on. Ise uurinud olen, siis foorumites on räägitud, et asi võib olla selles käigukasti asendi lülitis (ei tea õiget eesti pärast vastet sellele).. asi ise on siin välja toodud - http://forum.roadfly.com/threads/114372 ... ion-Switch
Ette tänades
Ette tänades
Re: BMW 535i 1997 automaat
mUL ON TALLINNAS PAKKUDA SELLINE LÜLITI 97 A 535IA PEALT
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- arnis
- Huviline
- Postitusi: 7838
- Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
- Peamine sõiduk: Polestar 2
- Asukoht: Keila
- Kontakt:
Re: BMW 535i 1997 automaat
Alusta jah lüliti vahetamisega.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: BMW 535i 1997 automaat
Füüsiliselt ei tohiks kangi liikumist, peale trossi miski takistada 
