BMW prototüübid ja ideeautod minevikust
BMW prototüübid ja ideeautod minevikust
Hakkas huvitama, et ehk on kellelgi materjale igasuguste BMW lähimineviku (60-90) meile tuttavate mudelite spyfotode, prototüüpide või tootmisse mitteläinud ideeautode kohta (ei mõtle siin mõne isetegija kuuri all kõpitsetud ristsugtisi). Oleks tore kui siia teemasse neid veel tuleks. Vähemalt mind huvitab selline temaatika väga, äkki kedagi veel. Näiteks E30/32/34? Millised fotod liikusid enne neid mudeleid ajakirjanduses?
Endal on sellised fotod käepärast
BMW 1500 touring
BMW 735i touring - pidavat ka olema üks (kahest?) BMW ametlikust sellisest prototüübist - iseasi, kuidas selline on eraisikute kätte läinud, tihti ju maksudega seotud põhjusel on odavam need hävitada ja reeglina ei anta sellistele isegi varuosadena luba inimeste kätte minna. Samas paistab täitsa BMW mitte isearetatud.
Allikas: http://www.stationwagon.com/gallery/198x_BMW_735i.html
BMW E3 prototüüp - sarnane hilisema tootmisse läinud mudeliga, kuid näiteks tagumisel piilaril on näha veidi teistmoodi õhuavad kui valmis BMW'delt tuttav (teisel pildil). Pluss veel ukselinkide süvised.
Endal on sellised fotod käepärast
BMW 1500 touring
BMW 735i touring - pidavat ka olema üks (kahest?) BMW ametlikust sellisest prototüübist - iseasi, kuidas selline on eraisikute kätte läinud, tihti ju maksudega seotud põhjusel on odavam need hävitada ja reeglina ei anta sellistele isegi varuosadena luba inimeste kätte minna. Samas paistab täitsa BMW mitte isearetatud.
Allikas: http://www.stationwagon.com/gallery/198x_BMW_735i.html
BMW E3 prototüüp - sarnane hilisema tootmisse läinud mudeliga, kuid näiteks tagumisel piilaril on näha veidi teistmoodi õhuavad kui valmis BMW'delt tuttav (teisel pildil). Pluss veel ukselinkide süvised.
Viimati muutis janar, 29.01.2004 09:39 35, muudetud 2 korda kokku.
Re: BMW prototüübid ja ideeautod minevikust
Tere
E30 Touringu kavandite kohta saab infot siit:
http://www.bmwtouring.nl/touring/e30/do ... ouring.htm
jJanno
PS: Kui kellelgi on E30/5 ajaloo/algusaastate kohta mingit teksti, siis võiks seda minuga jagada. Üritan mingit jutukest kirjutada...
E30 Touringu kavandite kohta saab infot siit:
http://www.bmwtouring.nl/touring/e30/do ... ouring.htm
jJanno
PS: Kui kellelgi on E30/5 ajaloo/algusaastate kohta mingit teksti, siis võiks seda minuga jagada. Üritan mingit jutukest kirjutada...
exTouring
Tere
Arusaadavalt on mõtet fotod kopida enese Eestis asuvasse serverisse, et kiirendada nende kuvamist, kuid selliste ajalooliste fotode korral võiks lisada ka algallika, et huvilised saaks foto ajalugu täpsemalt ning lähemalt uurida.
jJanno
Teeks ühe ettepaneku:Martin_R kirjutas:Kas see Janari postituses ülemine auto - 2002 touring - mitte "neue klasse" 1500 Touring pole? 02-seeria autost ei tehtud kunagi nelja uksega versiooni ning pildil oleva auto küljejoon klapib täpselt 1500-ga.
Arusaadavalt on mõtet fotod kopida enese Eestis asuvasse serverisse, et kiirendada nende kuvamist, kuid selliste ajalooliste fotode korral võiks lisada ka algallika, et huvilised saaks foto ajalugu täpsemalt ning lähemalt uurida.
jJanno
exTouring
Tere
jJanno
Sellise kerega Touring on tõepoolest spioonifotodele saadud. Loomulikult mitte M3 variant.krizz66 kirjutas: http://www.m3bmw.com/gallery/white/wt.touring.01.jpg
See touring on ehitatud ise tavalisest touringust. Kui vaadata tehasest tulnuid, siis seal on sellisel väheste ustega autol kasutatud 2-ukselise sedaan esiuksesid. Sellel pildil on aga lühikesed uksed. Kuskil maailmas peks olema u 5-6 sellist:krizz66 kirjutas:ja veel http://www.m3bmw.com/gallery/white/wt.touring.02.jpg,http://www.m3bmw.com/gallery/white/wt.touring.03.jpg
jJanno
exTouring
Pilte e31 väljatöötamisest (ei ole enam e24 aga veel mitte ka e31):
Viimati muutis raul, 30.01.2004 12:00 11, muudetud 1 kord kokku.
krt, see 850 eksperimentaalmudel on küll lahe. Seal on vist ainult välisplekk veel osaliselt kuueka oma. Armatuur ja keskkonsool (nii palju kui aknast paistab) on E32 seitsmeselt, kapoti alt täitsa nagu 750 või 850 juba. Kõik releekarbid ja muud vidinad samades kohtades. Isegi reguleeritavad amordid on olemas (juhtmed lähevad amordikannudesse sisse). Ilmselt oli kogu põhi ja sillamajandus juba uus.
Ühtlasi on hea näha, palju 850 kuuesest laiem sai.
V12 mootoriga E23 oli ka huvitav auto. Ei teagi palju neid tehti ja kas mõni säilinud ka on. Selle mootori projekti lõpetas järjekordne majanduskriis. Kahju.
Ühtlasi on hea näha, palju 850 kuuesest laiem sai.
V12 mootoriga E23 oli ka huvitav auto. Ei teagi palju neid tehti ja kas mõni säilinud ka on. Selle mootori projekti lõpetas järjekordne majanduskriis. Kahju.
E32 750i (1994)
See on üks asi millest ka mul väga kahju on. Enda unelmate auto oleks e23+v12 mootoriga, ja kui satuks sobiva algmaterjali (st täisvarustuses 735/745 highline) peale, siis täitsa mõtleks ehitamise peale.Martin_R kirjutas:V12 mootoriga E23 oli ka huvitav auto. Ei teagi palju neid tehti ja kas mõni säilinud ka on. Selle mootori projekti lõpetas järjekordne majanduskriis. Kahju.
Ei, ma kammisin http://www.e12.de/ saksakeelset osa põhjalikult - sealt leiab palju huvitavat. Ainult tundub et peab saksa keele kursustele minema, teeks elu lihtsamaks.
Aga raamatus suhtes olen suur kõrv - mis raamat ja millest? Mind huvitaks info just e28, e23, e12, e3 ja muude selle ajastu mudelite kohta.
Aga raamatus suhtes olen suur kõrv - mis raamat ja millest? Mind huvitaks info just e28, e23, e12, e3 ja muude selle ajastu mudelite kohta.
BMW Dimensions ja Profiles on väärt ostmist, hinnad on suht flat 600-700 eeku, erandiks on see duubel-maiuspala Dimensions 1+2 "The History of Engines - Engines that made History"raul kirjutas:Aga raamatus suhtes olen suur kõrv - mis raamat ja millest?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
eks ta ole jah aga mul teistugused tagatuledon, tahaksingi teada et milelst sellised teistmoodi tagatuled tingitud on? kas mootoritöömahsut või siis aastatest? olen leidnud selliste peenemate tagatuledega masinaid aastast 81 kui ka 78 nii et ei teagi mille järgi need tagatuled erinevad on, kas siis tõesti mootoritöömahu järgi sest olen leidnud 520i millel sellised tagatuled ja ka 518 aga jah 528i pole veel tähele pand. keegi äkki teba ja oskab ära mulle seletada.AARE540 kirjutas:See punase taustaga 528 peaks toivoku silmarõõm olema
heh mind ikka peetakse ka meeles
E12 toimus facelift vist aastal 77 (täpselt ei mäleta, vaata www.e12.de järele), muutusid tuled, kapott, bensuluugi asukoht, hiljem muudeti peegleid 2 korda, ja osadel kõige lõpus toodetuil olid juba E28 armatuur jms.
see prototüüp nagu corvette
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ght=#47779 vana teema aga ka prototüübid
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ght=#47779 vana teema aga ka prototüübid
Aga mida arvate sellest tuleviku prototüübist?
X5 Coupé:
http://www.podrobnosti.ua/ptheme/auto/2 ... 87824.html
X5 Coupé:
http://www.podrobnosti.ua/ptheme/auto/2 ... 87824.html
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!