E36 kojamehed ei jää enam seisma!!!
E36 kojamehed ei jää enam seisma!!!
Auto (318IS, 93a) olnud minu läes 1 päeva ja juba hakkavad jamad pihta...
Ühel hetkel hakkasid kojamed lambist tööle ja enam seisma ei jäänud. Jätsin auto seisma, kui uuesti käivitasin, siis hakkas sama pull pihta. Liigutasin siis natukene kaitsmeid, siis jäi korraks seisma, paarikümne sek pärast kordus jama uuesti. Liiguta kojameste kangi nii nagu tahad, seisma ei jää. Ta ei jää tööle mitte kõige kiirema intervalliga vaid sellega, mis eelneb kõige kiiremale. Kaitsmeid liigutades nagu hetkeks jääb seisma, aga kui kapoti sulged, siis jurab uuesti.
Nii, mis võib probleemiks olla???
Kojameeste kaitse vaevalt... , pime oli ka, ei hakanud kaitsmeid välja kiskuma...
Kus asub kojameeste relee? Kas kindalaeka all?
Räägitakse ka mingisugusest kiiruse andurist, kas see saab olla probleemi põhjustaja? Kust seda leida võib?
Loodan, et keegi oskab juhiseid anda, sest kojameeste töötamise saatel eriti lõbus sõita pole
Ühel hetkel hakkasid kojamed lambist tööle ja enam seisma ei jäänud. Jätsin auto seisma, kui uuesti käivitasin, siis hakkas sama pull pihta. Liigutasin siis natukene kaitsmeid, siis jäi korraks seisma, paarikümne sek pärast kordus jama uuesti. Liiguta kojameste kangi nii nagu tahad, seisma ei jää. Ta ei jää tööle mitte kõige kiirema intervalliga vaid sellega, mis eelneb kõige kiiremale. Kaitsmeid liigutades nagu hetkeks jääb seisma, aga kui kapoti sulged, siis jurab uuesti.
Nii, mis võib probleemiks olla???
Kojameeste kaitse vaevalt... , pime oli ka, ei hakanud kaitsmeid välja kiskuma...
Kus asub kojameeste relee? Kas kindalaeka all?
Räägitakse ka mingisugusest kiiruse andurist, kas see saab olla probleemi põhjustaja? Kust seda leida võib?
Loodan, et keegi oskab juhiseid anda, sest kojameeste töötamise saatel eriti lõbus sõita pole
Ostsid ikka ära
Paar vanemat teemat sarnase murega:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2339
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=1968
ehk abiks
Paar vanemat teemat sarnase murega:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2339
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=1968
ehk abiks
Kojameeste mootori sees. Annab teada, millal luuad "park" asendis on. Seni kuni juhtimisloogika seda signaali ei näe, püüabki ta neid algasendisse saada. Kontrollida saad mõõtes juhtivust mootori kontaktide 1 ja 4 vahel:dj kirjutas:Sry veel ühe lolli küsimuse eest, aga kus see lõpplüliti asub???
katkestus = parkasend
juhtivus = tööasend
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nüüd pisike jutuke abivajajatele, loodan et E36 omanikud saavad lõpuks oma kojamehed korda.
Endal ilmnes sama viga 2 aastat tagasi, kus kojamehed liikusid korrapäratult ( jube imelik oli kesksuvel seista foori taga ja kojamehed töötavad lakkamatult I kiirusega , jube yhes6naga).
Põhjusi võib olla kaks: relee blokk vigane või kojameesye lõpplyliti viga saanud. Minu puhul olid need mõlemad.
1. Loogiline tööde kulg on järgmine. Relee bloki kontroll salongi armatuuris. Viga otsige sealt, sest sinna on kergem ligi pääseda kui kojamehe mootorile. E36 asetseb kojameeste releeblokk 2 erinevas kohas: 91-92 aasta omadel asub relee rooli all, vasaku jalatoe all. Tuleb maha kiskuda rooli alune kate, kapoti hoob, kõlari kate ja helisiolatsioon---ja ongi sinine karbike käes. 93.... ja airbagidega varustatud E 36-tel asuvad releed kindalaeka taga( sinna pääseb ka ligi 10 minutiga).
Kui relee käes, siis kate maha ja trykk plaati uurima- arvatavasti 1 relee ei lylitu enam korrektselt, seepärast põhjustatud ka kojameeste mootorile antud valed impulsid. Kel elektroonika pähe akka, siis kähku Männiku v6i Prillimäe autolammutusse ja asendus relee 400.- ja proovida katse-eksitus eetodil.
relee leidmist hõlbustab ka link http://www.unofficialbmw.com/e36/interi ... odule.html
2. Lõpplyliti vea tunnus oleks siis see, et kui annad mootorile töö impulsi siis mootor jääb lakkamatult tööle. Vastus: lõpplüliti on kulunud ning ei suuda lõppasukohta enam määrata. Kui kojamehed hakkavad laksust ise tööle, siis viga tuleb otsida ikka releeplokist, mitte mootorist. Uus mootor maxab lammaris Sauel 800.-. Kogu systeem lähekski 1200.- pluss tööraha. Kuid vahetus oma võimalik iseseisvalt ära teha.
Tegemist on vist E36 tyypveaga, sest välismaisetes foorumites arutelu selle ymber jagub küll ja küll.
Jõudu siis!
Endal ilmnes sama viga 2 aastat tagasi, kus kojamehed liikusid korrapäratult ( jube imelik oli kesksuvel seista foori taga ja kojamehed töötavad lakkamatult I kiirusega , jube yhes6naga).
Põhjusi võib olla kaks: relee blokk vigane või kojameesye lõpplyliti viga saanud. Minu puhul olid need mõlemad.
1. Loogiline tööde kulg on järgmine. Relee bloki kontroll salongi armatuuris. Viga otsige sealt, sest sinna on kergem ligi pääseda kui kojamehe mootorile. E36 asetseb kojameeste releeblokk 2 erinevas kohas: 91-92 aasta omadel asub relee rooli all, vasaku jalatoe all. Tuleb maha kiskuda rooli alune kate, kapoti hoob, kõlari kate ja helisiolatsioon---ja ongi sinine karbike käes. 93.... ja airbagidega varustatud E 36-tel asuvad releed kindalaeka taga( sinna pääseb ka ligi 10 minutiga).
Kui relee käes, siis kate maha ja trykk plaati uurima- arvatavasti 1 relee ei lylitu enam korrektselt, seepärast põhjustatud ka kojameeste mootorile antud valed impulsid. Kel elektroonika pähe akka, siis kähku Männiku v6i Prillimäe autolammutusse ja asendus relee 400.- ja proovida katse-eksitus eetodil.
relee leidmist hõlbustab ka link http://www.unofficialbmw.com/e36/interi ... odule.html
2. Lõpplyliti vea tunnus oleks siis see, et kui annad mootorile töö impulsi siis mootor jääb lakkamatult tööle. Vastus: lõpplüliti on kulunud ning ei suuda lõppasukohta enam määrata. Kui kojamehed hakkavad laksust ise tööle, siis viga tuleb otsida ikka releeplokist, mitte mootorist. Uus mootor maxab lammaris Sauel 800.-. Kogu systeem lähekski 1200.- pluss tööraha. Kuid vahetus oma võimalik iseseisvalt ära teha.
Tegemist on vist E36 tyypveaga, sest välismaisetes foorumites arutelu selle ymber jagub küll ja küll.
Jõudu siis!