Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure järgmine, et käigukast sai maha võetud, poldid eemaldatud, aga ei taha kuidagi nagu lahti tulla.... mingi 5mm vahe tuleb ja rohkem ei midagi.... Äkki keegi oskab öelda, mis diftid või laagrid teda koos hoiavad... Käigukast iseenesest 5 käiguline manuaal.... mark ja pildid tulevad peagi...
Viimati muutis Simsa525, 04.01.2005 10:26 11, muudetud 1 kord kokku.
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Kui sa seda kasti lahti ei oska võtta, kas on siis üldse mõtet proovimagi hakata? Tõenäoliselt lõpuks saad ta lahti kangutatud, aga pärast kokku ikkagi panna ei oska
head abivalmis inimesed "kui sa seda kasti lahti ei oska võtta, kas on siis üldse mõtet proovimagi hakata" Selle oleks võinud küll kirjutamata jätta ja inimest aidata. Ise aitaks aga manuaalkastist ei tea midagi.
Niih sai sis lõpuks teine lahti higistatud.... Suured tänud priitv8'le jooniste eest..
Olukord on ühesõnaga nutune.... lisaks kokkujooksnud laagrile on katki ka üks käiguvahtus kahvel...
Samas käigukast sellist sodi täis, nagu oleks seal olnud kesteab mis õli...
Niisiis kui kellelgi äkki vedeleb selline käiguvahetus kahvel kuskil, äkki oleks nõus loovutama väikse raha eest... Kõik pakkumised teretulnud... Ja soovitada võite ka kohti Tallinnas, kust osta uut laagrit ja uusi tihendeid... eriti ise nagu ei tea neid tln poode kust mida leida võib...
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
mul oli sama mure ja Kuno soovitusel sai kasti rull-laagrid pandud siiamaani sõidab see masinilma probleemideta. kui kasti mark oli sul getrag 260 siis sellele peaks rulle küll olema.
krt sellie suhtumine autosse küll siin klubis peale vist ei lähe, kui tee siis tee ikka korralikult, ma lootsin et sa päästsid selle auto eelmise omaniku käest surmast aga sa ainult pikendad selle auto piinasid tundub sinu suhtumisest
Nu päris nii hulle see lugu ka ei ole.... ma natuke skeptiline.... kahtlen, et kui panna silinderrull-laager vaevalt see rohkem vastu peab... ei tahaks hakata bmw inseneridest "targem" olla.... kui nemad 15 aastat tagasi sinna arvutuste jne. põhjal kuullaagri panid, sis las sinna jääb ka kuullaager... Samas tänud soovituste eest
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Simmerid osta UM-ist , hinnad 100 - 150 raha vahel ja mujalt sa võid ka odavamalt saada , aga mingid poola omad või valede näitajatega. Laagreid võid küsida ka firmast Varson , Pirita teel endise TV1 maja juures
To Raino: igaksjuhuks mainin, et sellele käimarile ei ole vaja survelaagrit vaid esimese otsa esimest laagrit ja eeldatavasti on simmerid veits kallimad, kuna b-varuosa esimene oli juba 155.- raha aga see ainult tellimise peale
UM hinnad E34 Getrag 260/6 esimene simmer 35x52x7 üle 200-250 raha , 40x55x8 150-200 raha 15x21x5 100-150 raha . Varsonis sai enamik katalooge läbi uuritud ja nood mõõdud seal olid laiuses või paksuses või tolmuhuule suhtes ebatäpsed ja B osana pakuti isega 40 rahaeest simmerit. Uurides erinevaid variante ei tasu panna B simmereid kuna kvaliteedi ja hinna vahe oli jube.
Varsoni parimate simmerite hinnad saan tuleval nädalal , kuigi olen peaaegu otsustanud kust ma simmerid ise võtan . Võid 2 korda arvata
Niih....... sai siis leitud mingi saksa tootja laager alla 200 eegu natuke.... tihendid samuti olemas kumbki ~40 eeku....... elame näeme mis nüüd toimuma hakkab ja kaua nad vastu peavad.....
Niisiis ainus muret tekitav asi on käiguvahetus kahvel... see veel vaja hankida.... suured tänud ka Erkki_V'le otsimise ja aitamise eest.
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Sain sellise vastuse Varsonst. Hinnad muideks alla 100 raha tk , kuid huvitab palju võib olla käigukasti temperatuur ? . Kui seal ikkagi extreemoludes on rohkem kui 120C siis need simmerid ei sobi.
Tegemist on kvaliteetsimmeritega ja 40 eeguseid seega mina ei julge osta.
muideks imestama paneb see -18-20 temperatuur.
35X64X8
40X52X9
on minu käigukasti tihendite mõõdud...... njah see 40 eegune tihend pani tõsiselt mõtlema jah....... väga täbar on olukord kui otsutab esimene tihend õli läbi laskma hakata... sis sidur õline ja libisemine on teretulnud... ja seda käigukasti mahavõtmise jama teistkorda enam läbi teha ei sooviks...
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
Küsimus täpselt sama kui esimesel postitajal ,kuidas käigukast lahti tuleb,autoks E34 525TDS,tahaks vahetada esimese laagri kuna loks nii suur,et simmerlingi vahetus suurt tulemust ei andnud.Käigud ise töötasid normaalselt aga ei jõudnud enam nii tihti õli lisada.Momendil teine kast küljes aga see ka pool-pidune.Aega nokitseda oleks.