BMW ehitas NOS-ülelaadimisega mootori juba 1944!
BMW ehitas NOS-ülelaadimisega mootori juba 1944!
Artikli lugemiseks klikka pildil!
(Mis sest, et lennukile!)
PS huvitav on veel selle ~42 liitrise töömahuga mootori madal erivõimsus: 35,9hj/l!
(Mis sest, et lennukile!)
PS huvitav on veel selle ~42 liitrise töömahuga mootori madal erivõimsus: 35,9hj/l!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Keda asi huvitama hakkas, siis siit leiab veel lugemist:
http://www.tighar.org/Projects/Histpres ... mw801.html
http://www.white1foundation.org/restoration_engine.htm
Oma ajast ees oli ka hüdromehhaanilise juhtimisega (Kommandogerät) otsesissepritse (direct injection):
http://www.white1foundation.org/parts/801_cutaway.jpg (pihusti e. Einspritzdüse on otse silindris!)
http://www.white1foundation.org/parts/k ... gerat1.jpg
http://www.white1foundation.org/parts/k ... gerat2.jpg
Seda pritse"aju" on ka jänki sõjardid põhjalikult uurinud:
http://naca.larc.nasa.gov/reports/1945/ ... -e-192.pdf
http://www.tighar.org/Projects/Histpres ... mw801.html
http://www.white1foundation.org/restoration_engine.htm
Oma ajast ees oli ka hüdromehhaanilise juhtimisega (Kommandogerät) otsesissepritse (direct injection):
http://www.white1foundation.org/parts/801_cutaway.jpg (pihusti e. Einspritzdüse on otse silindris!)
http://www.white1foundation.org/parts/k ... gerat1.jpg
http://www.white1foundation.org/parts/k ... gerat2.jpg
Seda pritse"aju" on ka jänki sõjardid põhjalikult uurinud:
http://naca.larc.nasa.gov/reports/1945/ ... -e-192.pdf
Viimati muutis priitv8, 03.01.2005 12:27 07, muudetud 2 korda kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
no põhimõtteliselt on jutul iva sees, võibolla pole päris täpselt väljendatud. pika "nossitamise" peale saab balloon tühjaks ja tuleb täitma minnaselle peale noss ei tee ialgi seda mida suudab teha turbo
nossi lased korra või 2 aga turboga saad pikalt lasta ilma probleemideta
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
mind hakkas huvitama selline asi et kas nos süsteemi saaks peale panna ka sellise süsteemina, et rakendaks ennast autommaatselt näiteks 4000 põõrde juurest ja mitte täie rauaga, vaid annaks juurde mingisuguse lisajõu, ja kaua niimoodi näiteks e34 v8 530 mootor vastu peaks, või siis r6 535( vist veits tugevam mootor) ja kauaks gaasi jätkuks, ja kes on nos i kasutanud võiks õelda mitu boosti tavaliselt jätkub.
Eks meil neid tarku turbo-jutumehi ole neti jututubades näha üksjagu. Nendest ideedest saab auto ühel juhul 100-st ning see kestab rohkem kui ühe suve ühel juhul kümnest
Kui aga asjast rääkida, siis tuleb eelkõige hankida piisavalt suur algmootor, et iga Mazda 6ga võiduajamiseks pole vaja kraani keerama minna
Rakenduvad nad segusiibi hoova vastu istallitud mikrolüliti puudutamisel.
Kuidas installida, on maitse asi. Väga varakult ei soovitata, sest võimsuse juurdekasv on tõsiselt hetkeline ja näiteks teise käiguga võib teelt vabalt välja sõita.
Peale kiirendamise sellega suurt midagi teha pole, sest ta on selline on-off
süsteemiga ja kurvis kasutada ei soovita.
Hind on komplektil kuskil 15K kandis, 3-4liitrise pritsemootori komplekt lubab 70-80 lisajõudu. See on piisava tulevusvaruga antud, ei nõua mingeid muudatusi mootoris. Edasine on omal riisikol.
30% lisavõimsust selle raha eest on eeskujulik suhe, vabalthingavale ei saa selle eest muul juhul (turbo install) peksa ka mitte.
On olemas ka ringrajakasutuseks mitmeastmelised programmeeritavad süsteemid, aga need on juba üsna kallid.
Kui aga asjast rääkida, siis tuleb eelkõige hankida piisavalt suur algmootor, et iga Mazda 6ga võiduajamiseks pole vaja kraani keerama minna
Rakenduvad nad segusiibi hoova vastu istallitud mikrolüliti puudutamisel.
Kuidas installida, on maitse asi. Väga varakult ei soovitata, sest võimsuse juurdekasv on tõsiselt hetkeline ja näiteks teise käiguga võib teelt vabalt välja sõita.
Peale kiirendamise sellega suurt midagi teha pole, sest ta on selline on-off
süsteemiga ja kurvis kasutada ei soovita.
Hind on komplektil kuskil 15K kandis, 3-4liitrise pritsemootori komplekt lubab 70-80 lisajõudu. See on piisava tulevusvaruga antud, ei nõua mingeid muudatusi mootoris. Edasine on omal riisikol.
30% lisavõimsust selle raha eest on eeskujulik suhe, vabalthingavale ei saa selle eest muul juhul (turbo install) peksa ka mitte.
On olemas ka ringrajakasutuseks mitmeastmelised programmeeritavad süsteemid, aga need on juba üsna kallid.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Miks pilastamine, samal lennukimootoril on peal ka kompressor... ehk siis ei ole siin maailmas midagi uut Ja teatavasti oli bmw üks esimesi kes julges turbo seeriatoomises autole panna.Aare kirjutas:Ma olen ju kogu aeg rääkinud, et NOS sobib sinivalge imagoga hästi kokku. Igasugu turbod vms on pilastamine
Edasi juba OT aga IMHO tehti sellega üsna vale lüke, et juba nii perspektiivika M102(6) turbomootori arendamist ei jätkatud