Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Selline küsimus et mis võib häda olla kui külmalt käivitades on kuskil 2 minutit nagu diiselmootori hääl ,siis kaob ja kõik.Vbl see on normaalne aga vaevalt ..eks targemad tea?
Ok vabandust minu viga et mootorit ei maininud .Tegu siis 318i e 36 kerega autoga ,see vist seal m40 mootor.ja ennem pole täheldanud ainult külma ilmaga selline asi
Õli vahetus oli autol a la 2 kuud tagasi ,sai täissünt sisse pandud .....hüdrotõukurid..hmm kas need peab ära vahetama ?
Palju nad maksavad jne jne äkki keegi targem annab nõu?
Et kui on asi nendes tõukurites kas siis ongi nii et nad mingi aeg teevad häält ja siis kõik korras jälle ( nii paari minuti pärast peale külmakäivitamist)
Pihustid teevad vist ka häält (ja kui ma ei eksi siis vahest aitab pihusti puhasti kasutamine), lambist ei maksaks vist kohe nookureid vahetama hakata.
Pihustid teevad nõrka tiksumishäält. See on normaalne. Kõvem klõbin tavaliselt, mis tekib külma mootoriga ja hiljem ära kaob, on hüdrotõukurid. Normaalne on, kui hüdrod kõlmast peast paar sekundit klõpsivad(täituvad õliga), aga kui paar minutit juba klõbisevad, siis on võimalus, et midagi juba nihu veidi. 1 hüdrotõukur maksab kusagile 300 krooni kanti. M40 mootoris on 8 klappi, igal klapil 1 tõukur.
Minul on näiteks nigelam lugu. 4 klappi per siliner ja silindreid kuus, seega 34 tõukurit, millest ka mõni kindlasti vahetust tahaks saada. Kõigi vahetamine oleks juba päris kallis 7200 pluss töö :>
Teab keegi mõnda norm kohta tallinnas peale UM kus neid tõukureid saab kontrollida ja vbl tõesti asi äkki ainult pihustites.Et kui see n ö mersu diisli hääl on kas on võimalik et läbi on omadega ainult üks tõukur v paar ,või tuleks ära vahetada kõik tõukurid?
Kui vahetad siis juba kõik tõukurid,endal oli peaaegu sama lugu,vahetasin kukkvõlli ja nookurid ainult,pärast kokku ladumist selgus kohe,et oleks pidand ka tõukurid ära vahetama.
Ma arvan nii et pole mõtet leierdada siin. Käi ära inimese juures kes on nende mootoritega tegelenud. Soovitan siit foorumist kasutajat Valdek tema teab neid asju hästi.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kle kui sa külma mootori tööle paned, siis vaata kaua põleb õli tuli .....Kui õlifilter on tuxsis, siis kolisebki mootor külmast peast niikaua kui suudab õli
surve üles pexsta
filtri vahetasin just 2 kuud tagasi .....aga see mure ma arvan et kaob nii kui ilmad soojemad...ma ei tea kuhu see asi võib viia kui õigel ajal ära ei tee ,samas vbl ei ole ka hullu midagi v mis arvate ...6 kilone remont on suht karm värk
nagu minu meelest on asi sedasi et said mingi sita õlifiltri eks jätad auto seisma, õli vajub ära paned hommikul tööle siis õlipump ei jõua kohe ülesse õli peksta ,siis ta sul klõbiseb nagu diisel..
Erki kirjutas:filtri vahetasin just 2 kuud tagasi .....aga see mure ma arvan et kaob nii kui ilmad soojemad...ma ei tea kuhu see asi võib viia kui õigel ajal ära ei tee ,samas vbl ei ole ka hullu midagi v mis arvate ...6 kilone remont on suht karm värk
mida niisama ikka jahvatad mine käi asjatundja juures ära ning vaadake mis täpsemalt viga
ja pealegi kui see remont lähebki esialgu maksma 6k siis see siiski odavam kui hiljem juba terve kaan vajab remonti koos kõikide jubinate välja vahetamisega võid juba teise 6k juurde liita