Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
ristot kirjutas:Käsipiduri sang on ka sama tule all.Äkki seal olev lüliti.
Kas kässari tulel ikka mitte (P) ei seisa?
Siis peaks ka Check-Controlis vastav kiri ette tulema, kui kiirus üle 5km/h jõuab.
Mina olen nt. tähele pannud, et see tuli mul vilksatab just enne mootori väljasuremise hetke. Kuna sama lambi taga istub ka ABS/ASC aju, ma kahtlustan et see on see, kes seda vilgutab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
sõidu ajal süttib, pidurivedeliku tase liiga madal
a kuna juurde valamine ei aidanud siis viga mujal piduritega seotud
süsteemis, kasvõi sellesama pidurivedeliku tasemeanduris. (kui selline asi ikka olemas on)
Pidurivedeliku tasemeandur on vist igal bemaril peal. Paagi korgis on lüliti, mille külge ujuk kinnitub. Vajuta näpuga korgi keskel oleva nublu peale ja armatuuris peab süttima (!) tuluke. Ma ei mäleta, kas mootor pidi töötama või võis süütevõti ka 0 või I asendis olla (II ehk süüte asendis põlevad tuled nagunii )
Svenp kirjutas:Pidurivedeliku tasemeandur on vist igal bemaril peal. Paagi korgis on lüliti, mille külge ujuk kinnitub. Vajuta näpuga korgi keskel oleva nublu peale ja armatuuris peab süttima (!) tuluke. Ma ei mäleta, kas mootor pidi töötama või võis süütevõti ka 0 või I asendis olla (II ehk süüte asendis põlevad tuled nagunii )
mina votsin oma kulunud kasipiduri klotsid vallja ja peale seda pidevalt vingus ja (!) vilkus enne ei olnud soovitaks kasipiduri anndureid vadata voi on ehk klotsid otsa korral
võtsin pidurivedeliku paagi korgi lahti ja näppisin seda andurit seal (v ujuk v mis ta on) ning puhastasin korgi peal olevaid kontakte peale seda nagu enam pole tähele panud et viguks
Kui see tuli nt tugeval piduri vajutamisel vilgub korraks, siis on piduripommi membraan katki.
Vähemalt E28 535-l lähevad selle tule alla nii vedeliku tase kui ka need surveandurid, mis võimendi küljes on. Tasemes sul asi pole.
Kui piduripomm on katki, siis esimest korda pidurdades pidurdab nõrgemalt ja teist korda vajutades õige jõuga. Nendel autodel kasutatakse roolivõimu survet pidurivõimendis. Esimesel pidurdamisel täidetakse kõigepealt see kera roolivõimu õliga ja alles teisel katsel hakkab võimendi ise tööle.
See kera tuleb ära vahetada, maksab 1000 kr kandis. Vahetamisel tuleb natuke roolivõimu vedelikku. Pidurivedelikuga see junn kokku ei puutu.
See , et tšekka enne sõitu alustamist kas KÄSIPIDUR on täitsa maas Seal all asub lüliti , mis vahel ei taha korralikult töötada või siis kang ei suru sellele korralikult . Mul on seda pidevalt ette tulnud . Ei viitsi korralikult käsarikangi alla lükata - nii armatuuris tuli põleb :!:Või kontrolli testriga kas õlitaseme andur üldse töötab . Kuidas ? Noh keerad kaane maha , võtad otsad küljest , ühendad testri otsad sinna külge , keerad testri asendisse kuidas saad mõõta takistust . Mida tester peaks näitama ? Kui nüüd tester näitab " 0 " siis on viga anduris , juhul kui testriotsad ikka olid korralikult ühendatud - seda kaane sellises asendis , et ujuk alla on vajunud . Kui ei siis vaata edasi . Jõudu tööle
Viimati muutis Jossboy, 21.12.2004 17:59 54, muudetud 1 kord kokku.
Aare kirjutas:Kui see tuli nt tugeval piduri vajutamisel vilgub korraks, siis on piduripommi membraan katki.
Vähemalt E28 535-l lähevad selle tule alla nii vedeliku tase kui ka need surveandurid, mis võimendi küljes on. Tasemes sul asi pole.
Kui piduripomm on katki, siis esimest korda pidurdades pidurdab nõrgemalt ja teist korda vajutades õige jõuga. Nendel autodel kasutatakse roolivõimu survet pidurivõimendis. Esimesel pidurdamisel täidetakse kõigepealt see kera roolivõimu õliga ja alles teisel katsel hakkab võimendi ise tööle.
See kera tuleb ära vahetada, maksab 1000 kr kandis. Vahetamisel tuleb natuke roolivõimu vedelikku. Pidurivedelikuga see junn kokku ei puutu.