 kuid ei mõningase seismise järel sai asja uuritud kuskilt oli jahutusvedelikku mootori piale ajand kuid kust ei tia
 kuid ei mõningase seismise järel sai asja uuritud kuskilt oli jahutusvedelikku mootori piale ajand kuid kust ei tia  kuna teine auto k olemas ja aega k hetkel ei olnud jäi asi sinnapaika. nüüd siis puhkus ja aega rohkem tuli asi käsile võtta sai siis paar voolikut lahti kistud ja ennäe imet voolikute sees valge/beežikas plöga. kontakteerusin yhe targema sõbraga ja tema pakkus et õli kuskilt jahutusvedeliku hulka sattunud.
  kuna teine auto k olemas ja aega k hetkel ei olnud jäi asi sinnapaika. nüüd siis puhkus ja aega rohkem tuli asi käsile võtta sai siis paar voolikut lahti kistud ja ennäe imet voolikute sees valge/beežikas plöga. kontakteerusin yhe targema sõbraga ja tema pakkus et õli kuskilt jahutusvedeliku hulka sattunud.mis selle tingis kaan kõver? või miskit muud... mida teha
 ? igasugused ettepanekud ja informatsioon on teretulnud
 ? igasugused ettepanekud ja informatsioon on teretulnud 
autoks siis 88a e34
 
				 
  

 , ju teisel osapoolel oli lõbu laialt
 , ju teisel osapoolel oli lõbu laialt 
 hiljem enam muidugi mitte
  hiljem enam muidugi mitte 

 
  




 Kui praegu on õli survekanali ja veekanali vahel ja mootori seisma jätad, kummal kaob rõhk enne ära? Jahutusse jääb 0,8 bar sisse kuni maha jahtub, õli surve kukub nulli. Mis edasi?
 Kui praegu on õli survekanali ja veekanali vahel ja mootori seisma jätad, kummal kaob rõhk enne ära? Jahutusse jääb 0,8 bar sisse kuni maha jahtub, õli surve kukub nulli. Mis edasi?
