armatuuris vilgub u selline tähis ( ! ) !?
armatuuris vilgub u selline tähis ( ! ) !?
viimasel ajal on vilkuma hakanud selline tuli (!) eriti kui sõitu alustad, pärast kaob nagu ära, aga algul tihedalt vilgub kaob vilgub kaob... !?
ja sõbral E34 520 sama jama tal jääb yltse põlema
ja sõbral E34 520 sama jama tal jääb yltse põlema
E32 V12
Kas kässari tulel ikka mitte (P) ei seisa?ristot kirjutas:Käsipiduri sang on ka sama tule all.Äkki seal olev lüliti.
Siis peaks ka Check-Controlis vastav kiri ette tulema, kui kiirus üle 5km/h jõuab.
Mina olen nt. tähele pannud, et see tuli mul vilksatab just enne mootori väljasuremise hetke. Kuna sama lambi taga istub ka ABS/ASC aju, ma kahtlustan et see on see, kes seda vilgutab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Pidurivedeliku tasemeandur on vist igal bemaril peal. Paagi korgis on lüliti, mille külge ujuk kinnitub. Vajuta näpuga korgi keskel oleva nublu peale ja armatuuris peab süttima (!) tuluke. Ma ei mäleta, kas mootor pidi töötama või võis süütevõti ka 0 või I asendis olla (II ehk süüte asendis põlevad tuled nagunii )
Sõidurõõm
ok lähen proovin seda, vaatan kas annab tulemusiSvenp kirjutas:Pidurivedeliku tasemeandur on vist igal bemaril peal. Paagi korgis on lüliti, mille külge ujuk kinnitub. Vajuta näpuga korgi keskel oleva nublu peale ja armatuuris peab süttima (!) tuluke. Ma ei mäleta, kas mootor pidi töötama või võis süütevõti ka 0 või I asendis olla (II ehk süüte asendis põlevad tuled nagunii )
E32 V12
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
- Kristjan_T
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
- Asukoht: Tartu
Kui see tuli nt tugeval piduri vajutamisel vilgub korraks, siis on piduripommi membraan katki.
Vähemalt E28 535-l lähevad selle tule alla nii vedeliku tase kui ka need surveandurid, mis võimendi küljes on. Tasemes sul asi pole.
Kui piduripomm on katki, siis esimest korda pidurdades pidurdab nõrgemalt ja teist korda vajutades õige jõuga. Nendel autodel kasutatakse roolivõimu survet pidurivõimendis. Esimesel pidurdamisel täidetakse kõigepealt see kera roolivõimu õliga ja alles teisel katsel hakkab võimendi ise tööle.
See kera tuleb ära vahetada, maksab 1000 kr kandis. Vahetamisel tuleb natuke roolivõimu vedelikku. Pidurivedelikuga see junn kokku ei puutu.
Vähemalt E28 535-l lähevad selle tule alla nii vedeliku tase kui ka need surveandurid, mis võimendi küljes on. Tasemes sul asi pole.
Kui piduripomm on katki, siis esimest korda pidurdades pidurdab nõrgemalt ja teist korda vajutades õige jõuga. Nendel autodel kasutatakse roolivõimu survet pidurivõimendis. Esimesel pidurdamisel täidetakse kõigepealt see kera roolivõimu õliga ja alles teisel katsel hakkab võimendi ise tööle.
See kera tuleb ära vahetada, maksab 1000 kr kandis. Vahetamisel tuleb natuke roolivõimu vedelikku. Pidurivedelikuga see junn kokku ei puutu.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
See , et tšekka enne sõitu alustamist kas KÄSIPIDUR on täitsa maas Seal all asub lüliti , mis vahel ei taha korralikult töötada või siis kang ei suru sellele korralikult . Mul on seda pidevalt ette tulnud . Ei viitsi korralikult käsarikangi alla lükata - nii armatuuris tuli põleb :!:Või kontrolli testriga kas õlitaseme andur üldse töötab . Kuidas ? Noh keerad kaane maha , võtad otsad küljest , ühendad testri otsad sinna külge , keerad testri asendisse kuidas saad mõõta takistust . Mida tester peaks näitama ? Kui nüüd tester näitab " 0 " siis on viga anduris , juhul kui testriotsad ikka olid korralikult ühendatud - seda kaane sellises asendis , et ujuk alla on vajunud . Kui ei siis vaata edasi . Jõudu tööle
Viimati muutis Jossboy, 21.12.2004 17:59 54, muudetud 1 kord kokku.
Aare kirjutas:Kui see tuli nt tugeval piduri vajutamisel vilgub korraks, siis on piduripommi membraan katki.
Vähemalt E28 535-l lähevad selle tule alla nii vedeliku tase kui ka need surveandurid, mis võimendi küljes on. Tasemes sul asi pole.
Kui piduripomm on katki, siis esimest korda pidurdades pidurdab nõrgemalt ja teist korda vajutades õige jõuga. Nendel autodel kasutatakse roolivõimu survet pidurivõimendis. Esimesel pidurdamisel täidetakse kõigepealt see kera roolivõimu õliga ja alles teisel katsel hakkab võimendi ise tööle.
See kera tuleb ära vahetada, maksab 1000 kr kandis. Vahetamisel tuleb natuke roolivõimu vedelikku. Pidurivedelikuga see junn kokku ei puutu.