Mis on täpselt e28
Mis on täpselt e28
Kas see e28 on alates mingist aastast v kuidas,mul on 81 aasta 525 i ,kas seda võib ka nimetada e28 alla.
Vabandust et vbl tobe küsimus aga eks targemad inimesed vastavad.
Vabandust et vbl tobe küsimus aga eks targemad inimesed vastavad.
eks vastused on ikka lähemal kui osatakse arvata.... LINK 
See on tõesti tore õppetlin link... Kui seal on vaja veel märkida tootmise aasta käikMrCabDriver kirjutas:eks vastused on ikka lähemal kui osatakse arvata.... LINK
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
mootori jupid on samad, kuid silladetailid, klaasid ja kereplekid kõik erinevad. Esiistmed peaksid samad olema. Esituled(klaas+reflektor) sobivad e12(5), e21(3), e24(6), e30(3), e32(7), E34(5), lada 03/06.... kinnitused muidugi ei sobi kõigil, kuid see pole ju probleem....ühesõnaga, saaks ka panna e12'le e30/e32/e34 "luup" esitulesi... vot nii...
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
E12 saatuseks on olnud äramädanemine. Nimelt oli E12 viimane (tegelikult üldse esimene ja ainuke) viiene, mis polnud galvaanitud kerega.
Juppide leidmisega on juba probleeme. B-osa naljalt ei leia, kataloogides võib ta sees olla, aga keegi laos ei hoia ja vaevalt Euroopaski juppe lademes on.
Selles mõttes on E28 parem ost.
Juppide leidmisega on juba probleeme. B-osa naljalt ei leia, kataloogides võib ta sees olla, aga keegi laos ei hoia ja vaevalt Euroopaski juppe lademes on.
Selles mõttes on E28 parem ost.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
e12 on ju igati tore sõiduvahend! Kunagi oli selline 525 aastast '79 istumise all. Kere ja tehnika kohta pole ühtegi halba sõna öelda.
Sõiduomadustelt jättis igati "suure auto" mulje. Plekke ja kereosi võib vähe saada olla kindlasti. Kellel aga tõsine huvi see isend endale muretseda siis ega see nii haruldane ka pole. Kusjuures alati võib eeskuju võtta kodanikest Sysi ja Nuga. Rapib lahti, taastab ära, paneb kokku. Ja ei roosteta ta midagi.
Seda ma siiski ütlen oma eksmasina kohta, et kuigi mulle automatkäigukast väga meeldib siis... kui see kombineerida karburaatormootoriga saame keskmise kütusekulu linnas nii 22 liitrit sajale ja see ei ole eriti tore.
Sõiduomadustelt jättis igati "suure auto" mulje. Plekke ja kereosi võib vähe saada olla kindlasti. Kellel aga tõsine huvi see isend endale muretseda siis ega see nii haruldane ka pole. Kusjuures alati võib eeskuju võtta kodanikest Sysi ja Nuga. Rapib lahti, taastab ära, paneb kokku. Ja ei roosteta ta midagi.
Seda ma siiski ütlen oma eksmasina kohta, et kuigi mulle automatkäigukast väga meeldib siis... kui see kombineerida karburaatormootoriga saame keskmise kütusekulu linnas nii 22 liitrit sajale ja see ei ole eriti tore.
Igatahes tänan et nii palju asjakohaseid vastuseid tuli ....
Stiilne auto on igatahes ,öelgu inimesed mis tahavad ..maitse asi ka muidugi.Ise ostsin nüüd küll endale e36 ja ka rahul.Kuigi mingi oma võlu on ja jääb vanadele `haininadele` külge.Huvitav kas ka e36 näeb sõitmas ringi kui need autod on 20 ja rohkemgi aastat vanad, sest e28 pole ju hetkel tänavapildis mingi haruldus meil. Öeldakse küll et mida uuem asi seda s******i ta kestab ja on tehtud aga kes teab!
Stiilne auto on igatahes ,öelgu inimesed mis tahavad ..maitse asi ka muidugi.Ise ostsin nüüd küll endale e36 ja ka rahul.Kuigi mingi oma võlu on ja jääb vanadele `haininadele` külge.Huvitav kas ka e36 näeb sõitmas ringi kui need autod on 20 ja rohkemgi aastat vanad, sest e28 pole ju hetkel tänavapildis mingi haruldus meil. Öeldakse küll et mida uuem asi seda s******i ta kestab ja on tehtud aga kes teab!




