BMW 525-e tippkiirus 2 käiguga...
BMW 525-e tippkiirus 2 käiguga...
Kui suur on BMW 525-e tippkiirus 2 käiguga, kui mootor on 2,5 liitrine, 141KW, 180 hobust.??????
Re: BMW 525-e tippkiirus 2 käiguga...
Tere
2 käiguga jaksab see mootor end vabalt piirajasse sõita. Seega on küsimus lahendatav teoreetiliselt.
Palun lisaks algandmeid Sinu auto kohta:
1. Piiraja (p/min)
2. II käigu ülekanne (x,xx)
3. Peaülekanne (x,xx)
4. Rehvimõõt (xxx/xxRxx)
Pakuks, et umbes 102,2 km/h
Rohkem andmeid tarvis pole.
jJanno
Huupi arvamus:Juku kirjutas:Kui suur on BMW 525-e tippkiirus 2 käiguga, kui mootor on 2,5 liitrine, 141KW, 180 hobust.??????
2 käiguga jaksab see mootor end vabalt piirajasse sõita. Seega on küsimus lahendatav teoreetiliselt.
Palun lisaks algandmeid Sinu auto kohta:
1. Piiraja (p/min)
2. II käigu ülekanne (x,xx)
3. Peaülekanne (x,xx)
4. Rehvimõõt (xxx/xxRxx)
Pakuks, et umbes 102,2 km/h
Rohkem andmeid tarvis pole.
jJanno
exTouring
Re: BMW 525-e tippkiirus 2 käiguga...
Juku kirjutas:Kui suur on BMW 525-e tippkiirus 2 käiguga, kui mootor on 2,5 liitrine, 141KW, 180 hobust.??????
kuhu 11 hobust panid?
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW 525-e tippkiirus 2 käiguga...
12 ei peaks olema?Arvo T kirjutas:Juku kirjutas:Kui suur on BMW 525-e tippkiirus 2 käiguga, kui mootor on 2,5 liitrine, 141KW, 180 hobust.??????
kuhu 11 hobust panid?
minu mälu pidi oli 192 obest
kõik vajalikud teisendused saame ühes teises foorumis teha
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Mul on selline mulje jäänud, et enamusel seeriajõuülekandega mudelitel (manuaalid, automaate ei tea, ja M-mudelid ei lähe samuti arvesse) on käigud umbes ühepikad:
I ~50km/h
II ~90km/h
III ~130km/h
Mu kunagine '78 E12 520 ja praegune '92 E34 530i on selles suhtes üsna ühesugused.
I ~50km/h
II ~90km/h
III ~130km/h
Mu kunagine '78 E12 520 ja praegune '92 E34 530i on selles suhtes üsna ühesugused.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Euroopas ei tohi spido kunagi vähem näidata, kui on tegelik kiirus. Seetõttu on jäetud väike varu ka juhuks, et omanik monteerib suuremad rattad vms.meph kirjutas:90km/h kiiruse juures peaks spido näitama kusagil 4-6km/h rohkem reaalsest kiirusest.. ei tea miks see täpselt nii on, aga nii neid tehakse.
Mul näitab spido alati rohkem kui OBC (kus on täpne näit).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
85 M535 (tavalise 535 kasti, mitte spordiga) tippkiirused eri käikudegapriitv8 kirjutas:Mul on selline mulje jäänud, et enamusel seeriajõuülekandega mudelitel (manuaalid, automaate ei tea, ja M-mudelid ei lähe samuti arvesse) on käigud umbes ühepikad:
I ~50km/h
II ~90km/h
III ~130km/hMu kunagine '78 E12 520 ja praegune '92 E34 530i on selles suhtes üsna ühesugused.
(on samad, mis 535-l), tagasild 3,07 ning rattaringi pikkus 1,98 m
I 61 kmh
II 105 kmh
III 166 kmh
IV 232 kmh
V 286 kmh
Viimane on muidugi BS, aga 4 käik piirajasse on täiesti reaalne.
Tegelikult ei ole midagi nii ühesugused
Natuke kõvatamiseks panen ehitamisel oleva 335 samad näitajad, arvestades praegu riiulil olevat käigukasti ja tagasilda. Mootori redline
märg unistus on 8000 rpm. (muud arvud on samad välja arvatud rpm)
I 81 kmh
II 140 kmh
III 221 kmh
IV 309 kmh
V 381 kmh
Sinnamaale jõuame välja selliste arvutustega
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990


