Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.
Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda
paul kirjutas:Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.
Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda
uus mootor tuleb vast odavam kui remont. 2.0 le 120 pealt teine natuke liiast. kolvid, klapid, seal võib päris palju asju kõver olla....
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
ise arvan et läksid klapid..pole just kõige odavam laks. Ise endal juhtus paar kuud tagasi sarnane asi ja tulemuseks oli 12 väljalaskeklappi s-kujuliseks. Aga autoks oli e36 325i vanos
paul kirjutas:Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.
Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda
kui soovi siis võiks, sind selle mootoriremondiga aidata.
selge, aga diskuteeriks veel veits edasi. Enne kui reaalselt tõde hakkab selguma. Tahaks natuke hindade maailmas ka selgust saada eelnevalt. Kõige reaalsem variant on tõesti, et klapid jooksid kolbidele pähe - mis summadest oleks remondi puhul jutt. Lisaks varuosadele on remontides töötundide hulk kordades suurem, kui mootori vahetamise puhul. Uue, st kasutatud mootori saab ca 5-6K eest - kui õnnestub, ehk isegi rohkem. Ise vahetama ka ei hakka, seega paar K veel otsa. Remont võiks ehk ikka odavam tulla? Kui on kõige tõenäolisem põhjus mootoris.
paul kirjutas:selge, aga diskuteeriks veel veits edasi. Enne kui reaalselt tõde hakkab selguma. Tahaks natuke hindade maailmas ka selgust saada eelnevalt. Kõige reaalsem variant on tõesti, et klapid jooksid kolbidele pähe - mis summadest oleks remondi puhul jutt. Lisaks varuosadele on remontides töötundide hulk kordades suurem, kui mootori vahetamise puhul. Uue, st kasutatud mootori saab ca 5-6K eest - kui õnnestub, ehk isegi rohkem. Ise vahetama ka ei hakka, seega paar K veel otsa. Remont võiks ehk ikka odavam tulla? Kui on kõige tõenäolisem põhjus mootoris.
minu tdsi mootori remont läks otsast lõpuni maksma umbes 44 tuhat..
uued kolvid , bloki puurimine , uued tihendid ja blokikaane tõõd , uued ketid ja sinna juurdekuuluv.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
uuriks veel, kas sellises konditsioonis mootoriga tohib üldse sõita. Võib see midagi totaalsemalt ... keerata? Päris tühja ei sõidaks aga mõnikümmend, võib-olla ka 100 km oleks vaja sõita. Kui aga see võib muuta tagajärjed hullemaks, loobuksin.
diiselmootor ongi õrnem sarnastele ülekoormustele ning loomulikult kallim remontida. Minu probleemi juures pole kap.remonti kindlasti vaja, ka mitte plokki üle puurida. Kehvemal juhul vaja uusi kolbe.
ja kindlasti ei kiirusta ma uue mootori ostuga - ei tea ju täpselt, mille otsa võib sattuda. Samas kui tõesti klapid kõverad, tasub taastamine kindlasti ära, kuna ülejäänud mootori seisukord teada juba. Aga eks lähiajal paistab, kui pühad läbi, saab kuskil midagi tegema hakata ja ka täpselt teada.
sõida jah niikaua kuni miskit kyljepealt välja tuleb siis on näha mis piixus on
ennem ei tasuks käivitadagi kui meistrimehe juures on ja lihtsalt kuulata minutikese.
aga kui apppi on siis miks mitte yhest eesti otsast teise sõita
--kala-- kirjutas:sõida jah niikaua kuni miskit kyljepealt välja tuleb siis on näha mis piixus on
ennem ei tasuks käivitadagi kui meistrimehe juures on ja lihtsalt kuulata minutikese.
aga kui apppi on siis miks mitte yhest eesti otsast teise sõita
ei ole mõtet ärrituda ja ülbitseda. Küsimus ei olnud halvas toonis. Tahtsin asjakohast selgitust, mis võib juhtuda, mitte tühja ja labast targutamist
ei ärritunidki ega ylbitsenud
aga sellise, anna andeks, tobeda kysimuse peale arvan et sa oled lihtsalt tehnika kauge inimene
ning yttlen veelkord
iga käivitamine võib miskit totaalselt piixu keerata!!
ära risusta teemat, ma pole öelnudki, et olen remondimees. Olen võhik, seega ei teadnud ja küsisin. Oleksin asjatundja, ei teekski siia teemat sarnase probleemiga. SIMPEL ju. Milles probleem, kui veel miskit, paneme privas edasi. Kuigi teema on end jah, nagunii juba ammendanud.