Postimehe lisa "Tarbija24" kirjutab siis kuuldustest, et BMW AG ja Daimler AG arutavad koostöövõimalusi saavutamaks paremat mastaabiefekti ja kulude kokkuhoidu.. niikaugele on siis globaliseerumisega jõutud, et ka kõige vihasemad kokurendid on sunnitud koostööd tegema
.. et millal siis tekib valik, kas oma plekist kallimale hankida osasid UMist või siis hoopis Silberautost
BMW ja Mercedese (tulevane) koostöö
siinkohal tekib mõte, et mida on mersul BMW-le pakkuda ??
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
Hübriidist pole haisugi. Jutt käib ju komponentide võimalikust ühisest sisseostmisest - kondikate moodulid, istmeraamid. Ilmselt võib siia lisada terve hunniku pudi-padi alates rattalaagritest, pidurikomponentidest, voolikutest-juhtmetest jne. Ühesõnaga kõigest sellest anonüümsest materjalist, mis on erinevate allhankijate käest senini eraldi ostetud ja ei anna auto kui brändi osas mingit tunnetatavat panust.
Volkkaril, Fordil ja Toyotsil on ladu niivõrd suur, et premium klassi masinate ülesehitamine massiautode juppidega täiesti igapäevane tegevus, millest ka võime paremaid marginaale premiumilt teenida.
Eraldi koostöö käib Bemmi ja Mersu vahel alternatiivtehnoloogiate arendamise osas niikuinii.
Kui sellest koostööst ka hinnad kuidagi võidaksid. Pigem pannakse lihtsalt suurem kopikas enda tasku
Volkkaril, Fordil ja Toyotsil on ladu niivõrd suur, et premium klassi masinate ülesehitamine massiautode juppidega täiesti igapäevane tegevus, millest ka võime paremaid marginaale premiumilt teenida.
Eraldi koostöö käib Bemmi ja Mersu vahel alternatiivtehnoloogiate arendamise osas niikuinii.
Kui sellest koostööst ka hinnad kuidagi võidaksid. Pigem pannakse lihtsalt suurem kopikas enda tasku
Viimati muutis Ilves, 20.05.2008 15:39 23, muudetud 1 kord kokku.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
BMW ja mersu eraldi võttes on ju toodangumahtudes suht väiksed tegijad ning kumbki pole "ahnitsenud" endale hulganisti teisi autobrände, erinevalt näiteks VW-st .. BMW'l on ju lisaks ainult nishibrändid Mini ja Rolls-Royce, näiteks 2006 a. oli toodangumaht kogu grupi peale napilt üle 1,2 miljoni ühiku ..
Daimler AG'l siis vastavalt MB, AMG, Smart ja Maybach, lisaks veel veokad ja bussid.. 2007 a. müük kokku 2,1 miljonit ühikut ..
.. võrdluseks - VW-grupi müüginumbrid on üle 6 miljoni ühiku .. siit see vahe tuleb
Daimler AG'l siis vastavalt MB, AMG, Smart ja Maybach, lisaks veel veokad ja bussid.. 2007 a. müük kokku 2,1 miljonit ühikut ..
.. võrdluseks - VW-grupi müüginumbrid on üle 6 miljoni ühiku .. siit see vahe tuleb
V8