Kas on üldse see mõistlik mõte, kuskilt nagu kõrvu jäänud, et ei pruugi sobima hakata jne.?
Enda autol oleks plaan vahetada seoses roosteussi maiustamise tõttu: tagatiivad, tagapaneel, kapott ja neerude raam. Samuti 1 uks aga see nii jube kallis, et jääb vist plaanist välja.
Või kas on üldse mõttekas roostekahjustusi parandama hakata detailide vahetamisega, mis arvate? Samas küll nähtud autosi mis peale keretöid hakkavad mingi ajapärast pahtlit maha pudistama.
B osade poole kallutab iseenesest kordades odavam hind UM-i omadest.
Nii andke nüüd tuld
 kõik arvamused on oodatud.
  kõik arvamused on oodatud. 
				



 B osa on umbes paar milli siia sinna-oleneb täiesti tükist,isegi rohkem.Peale selle võivad igasugused kaared,jooned,valtsid,augud erineda originaalist-aga natuke venitamist ja lõikamist ning saab ka need istuma.Kuid tuleb ette ka korralikult istuvaid b osi kuid neid tuleb harva ette.Kindlasti on parem tuua romulast originaal osa,missiis kui väikese mõlgiga aga kergem on see ära pahteldada kui b osa külge kompunnida .nii et sinu otsustada.Edu vahetusel
 B osa on umbes paar milli siia sinna-oleneb täiesti tükist,isegi rohkem.Peale selle võivad igasugused kaared,jooned,valtsid,augud erineda originaalist-aga natuke venitamist ja lõikamist ning saab ka need istuma.Kuid tuleb ette ka korralikult istuvaid b osi kuid neid tuleb harva ette.Kindlasti on parem tuua romulast originaal osa,missiis kui väikese mõlgiga aga kergem on see ära pahteldada kui b osa külge kompunnida .nii et sinu otsustada.Edu vahetusel 








