Eesti BMW Klubi Cup 2008 - I etapp - Rapla 04.05.2008
Eesti BMW Klubi Cup 2008 - I etapp - Rapla 04.05.2008
Eesti BMW Klubi Cup 2008 I etapp
Üritus saab toimuma mai esimesel pühapäeval - 04.05.2008.a.
Osalemine maksab EBK liikmetele 250.- ning mitteliikmetele 300.-
Tasumine sularahas kohapeal.
LUGEGE PALUN REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=51832
***Ajakava:
11.00-11.45 Registreerumine, samal ajal on rada avatud registreeritud osalejatele tutvumiseks
11.45 Osalejate koosolek
12.00 Stardib A klass, jooksvalt läheme üle B klassile
13.15 Paus u. 15 min
13.30 Stardib II voor
14.45 Võistlussõitude lõpp
14.45-15.15 Vaba rada osalejatele
15.15 Autasustamine
KES PLAANIVAD OSALEDA, KASUTAGE PALUN EELREGISTREERIMIST JA SAATKE E-MAIL: silwer (ätt) starline ee!!!
Maili palun märkida:
- foorumi kasutajanimi
- õige nimi
- auto mark ja mudel
- kubatuur ja võimsus
- rehvitüüp (T - Tänavarehv; TS - Tänavalegaalne slikk; S - Võistlusslikk) JA KINDLASTI KA VÕISTLUSKLASS: A; B või V (V = kõik muud autod mis ei käi A ja B klassi REEGLITE alla).
* Klassi määramiseks lugege REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=51832
** Eelregistreerimise nimekirja alusel moodustakse stardijärjekord.
Vaja ka kolme abilist. Üks laseb autosid rajale, teine loeb ringe + näitab finishi lippu ja kolmas aitab ajavõtu korraldamisega. Vabatahtlikud võiksid endast märku anda, muidu peame "vabatahtlikke" sunniviisiliselt määrama...
Registreerunud:
1. Dasha, Darja Antonova, Ford Probe, 2,0 85 kW, TS, V-klass
2. ZR1, Ruslan Pleshanov, Ford Probe, 2,0 85 kW, TS, V-klass
3. kyla, Tõnu Vainküla, wv corrado g60, 1,8 ~120kW, S, V-klass
4. Kristjan Kulmar, BMW 325ix E30, 3,4T ~250kw, T, B-klass
5. Silwer, Silver Aiaste, BMW 325i E30, 2,8 185kw, TS, B-klass
6. Mihkel(Kops), Mihkel Jakobson, BMW 320i E30, 2,0 95kw, T, A-klass
7. BMWe39, Dmitri Rastsjossov, BMW 323ci E46, 2.5 125kW, T, B-klass
8. Janek, Janek Olop, BMW 320D, 2,0D 100kw, T, A-klass
9. MESHUGGAH, Nikita Tsasovskih, E36 325 coupe, 2,5 141kw, T, B-klass
10. AndresS, Andres Simuland, BMW 318iS E30, 1,8 100kW, T või TS, A-klass
11. Ruut, Ruut Rätsepp, BMW 320i E30, 2,0 92kW, T, A-klass
12. Xjan, Kristjan Aiaste, BMW 323ti E36, 2,5 125kw, TS, B-klass
13. Kristalik, Kristina Komarova, BMW 318ti, 1,9 103kW, TS, A-klass
14. Ilja Jermakov, BMW 318ti, 1,9 103 kW, TS, A-klass
15. MarkoGTi, Marko Narits, Nissan Sunny GTi, 2.0 105kw, T, V-klass
16. maxo, Marko Opmann, BMW M3 E36, 3.2L 236kw, T, B-klass
17. Ruudi Silmann, VAZ2105, 1,3 47Kw, T, V-klass
18. jaan tatikas, Eiki Lill, BMW M3 E30, 147kw, S, V-klass
19. tanele28, Tanel Vann, BMW 316i compact, 1,9 77kW, T, A-klass
20. ImreR, Imre Randmäe, BMW 325iT E30, 2,5 125kw, TS, B-klass
21. iksu, Ivo Lasn, BMW 318iS E30, 1,8 100KW, T, A-klass
22. Hry_89e30, Harry Lehis, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T, B-klass
23. Sergei Ivasik, BMW 323ti E36, 2,5 125kw, T, B-klass
24. T.K, Tanel Kaskmann, Subaru Impreza, 2,0 206kw, T, V-klass
25. nael, Lauri Ulm, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T, B-klass
26. reno325, Reno Nõlvak, Mitsubishi Evo IX, 2,0T 206kw, T, V-klass
27. sMartin, Martin Seiler, BMW 323i E36, 2,5 125kW, T, B-klass
28. kaarmaster-jaan, Jaan Süld, BMW 320i e30, 2.0 95kw, T, A-klass
29. CHERN, Jevgeni Tšernomorov, Honda Civic Type-R, 2.0 148 kW, TS, V-klass
30. Ringo, Andres Ringo, Porsche 944, 2,5 120kw, T, V-klass
31. Jan-Erik, Nissan 200sx, 1,8T 126+kw, T, V-klass
32. Stasiano, Stanislav Karlov, Honda CRX, 1,6 92 kW, TS, V-klass
33. kaupo, Kaupo Plakso, BMW 330CD, 3,0 150kw, TS, B-klass
34. Konstantin Vedennikov, BMW M5 E34 3,6, 232kW, TS, B-klass
35. Rain Rannala, Mitsubishi Lancer Evo 5, 2,0T 206kw, T, V-klass
36. Raivo, BMW 120dA, 2,0d 120kw, T, B-klass
37. Krst, Kristo Mägi, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T, B-klass
38. M3, Roman Reiner, BMW M3 E46, 3,2 252kw, T, B-klass
39. Valdek, Valdek Einsalu, BMW 318iS E30, 1,8 100kW, T või TS, A-klass
40. Revo Kink, BMW 328 E46, 2,8 142 KW, T, B-klass
41. Janek Gridin, Volvo S60R, 2,5T 221kW, T, V-klass
42. 313, Jarmo Nõlvak, Honda Civic Type-R, 2.0 148kw, S, V-klass
43. mcbill, Kulno Kägu, Mitsubishi EVO IX, 2.0T 206kw, T, V-klass
44. devilc, Ander Tenno, Mazda MX-5, 1.9 107kW, TS, V-klass
45. Umka, Danila Aleksandrov, Honda Civic, 1,6 165kw, T, V-klass
------------------
Abilised:
1. mart154
2. hendu
3. Helis
PS! Kiiver kaasa ja tulekustuti autosse, loomulikult korralikult kinnitatuna!
Üritus saab toimuma mai esimesel pühapäeval - 04.05.2008.a.
Osalemine maksab EBK liikmetele 250.- ning mitteliikmetele 300.-
Tasumine sularahas kohapeal.
LUGEGE PALUN REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=51832
***Ajakava:
11.00-11.45 Registreerumine, samal ajal on rada avatud registreeritud osalejatele tutvumiseks
11.45 Osalejate koosolek
12.00 Stardib A klass, jooksvalt läheme üle B klassile
13.15 Paus u. 15 min
13.30 Stardib II voor
14.45 Võistlussõitude lõpp
14.45-15.15 Vaba rada osalejatele
15.15 Autasustamine
KES PLAANIVAD OSALEDA, KASUTAGE PALUN EELREGISTREERIMIST JA SAATKE E-MAIL: silwer (ätt) starline ee!!!
Maili palun märkida:
- foorumi kasutajanimi
- õige nimi
- auto mark ja mudel
- kubatuur ja võimsus
- rehvitüüp (T - Tänavarehv; TS - Tänavalegaalne slikk; S - Võistlusslikk) JA KINDLASTI KA VÕISTLUSKLASS: A; B või V (V = kõik muud autod mis ei käi A ja B klassi REEGLITE alla).
* Klassi määramiseks lugege REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=51832
** Eelregistreerimise nimekirja alusel moodustakse stardijärjekord.
Vaja ka kolme abilist. Üks laseb autosid rajale, teine loeb ringe + näitab finishi lippu ja kolmas aitab ajavõtu korraldamisega. Vabatahtlikud võiksid endast märku anda, muidu peame "vabatahtlikke" sunniviisiliselt määrama...
Registreerunud:
1. Dasha, Darja Antonova, Ford Probe, 2,0 85 kW, TS, V-klass
2. ZR1, Ruslan Pleshanov, Ford Probe, 2,0 85 kW, TS, V-klass
3. kyla, Tõnu Vainküla, wv corrado g60, 1,8 ~120kW, S, V-klass
4. Kristjan Kulmar, BMW 325ix E30, 3,4T ~250kw, T, B-klass
5. Silwer, Silver Aiaste, BMW 325i E30, 2,8 185kw, TS, B-klass
6. Mihkel(Kops), Mihkel Jakobson, BMW 320i E30, 2,0 95kw, T, A-klass
7. BMWe39, Dmitri Rastsjossov, BMW 323ci E46, 2.5 125kW, T, B-klass
8. Janek, Janek Olop, BMW 320D, 2,0D 100kw, T, A-klass
9. MESHUGGAH, Nikita Tsasovskih, E36 325 coupe, 2,5 141kw, T, B-klass
10. AndresS, Andres Simuland, BMW 318iS E30, 1,8 100kW, T või TS, A-klass
11. Ruut, Ruut Rätsepp, BMW 320i E30, 2,0 92kW, T, A-klass
12. Xjan, Kristjan Aiaste, BMW 323ti E36, 2,5 125kw, TS, B-klass
13. Kristalik, Kristina Komarova, BMW 318ti, 1,9 103kW, TS, A-klass
14. Ilja Jermakov, BMW 318ti, 1,9 103 kW, TS, A-klass
15. MarkoGTi, Marko Narits, Nissan Sunny GTi, 2.0 105kw, T, V-klass
16. maxo, Marko Opmann, BMW M3 E36, 3.2L 236kw, T, B-klass
17. Ruudi Silmann, VAZ2105, 1,3 47Kw, T, V-klass
18. jaan tatikas, Eiki Lill, BMW M3 E30, 147kw, S, V-klass
19. tanele28, Tanel Vann, BMW 316i compact, 1,9 77kW, T, A-klass
20. ImreR, Imre Randmäe, BMW 325iT E30, 2,5 125kw, TS, B-klass
21. iksu, Ivo Lasn, BMW 318iS E30, 1,8 100KW, T, A-klass
22. Hry_89e30, Harry Lehis, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T, B-klass
23. Sergei Ivasik, BMW 323ti E36, 2,5 125kw, T, B-klass
24. T.K, Tanel Kaskmann, Subaru Impreza, 2,0 206kw, T, V-klass
25. nael, Lauri Ulm, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T, B-klass
26. reno325, Reno Nõlvak, Mitsubishi Evo IX, 2,0T 206kw, T, V-klass
27. sMartin, Martin Seiler, BMW 323i E36, 2,5 125kW, T, B-klass
28. kaarmaster-jaan, Jaan Süld, BMW 320i e30, 2.0 95kw, T, A-klass
29. CHERN, Jevgeni Tšernomorov, Honda Civic Type-R, 2.0 148 kW, TS, V-klass
30. Ringo, Andres Ringo, Porsche 944, 2,5 120kw, T, V-klass
31. Jan-Erik, Nissan 200sx, 1,8T 126+kw, T, V-klass
32. Stasiano, Stanislav Karlov, Honda CRX, 1,6 92 kW, TS, V-klass
33. kaupo, Kaupo Plakso, BMW 330CD, 3,0 150kw, TS, B-klass
34. Konstantin Vedennikov, BMW M5 E34 3,6, 232kW, TS, B-klass
35. Rain Rannala, Mitsubishi Lancer Evo 5, 2,0T 206kw, T, V-klass
36. Raivo, BMW 120dA, 2,0d 120kw, T, B-klass
37. Krst, Kristo Mägi, BMW 325i E30, 2,5 125kw, T, B-klass
38. M3, Roman Reiner, BMW M3 E46, 3,2 252kw, T, B-klass
39. Valdek, Valdek Einsalu, BMW 318iS E30, 1,8 100kW, T või TS, A-klass
40. Revo Kink, BMW 328 E46, 2,8 142 KW, T, B-klass
41. Janek Gridin, Volvo S60R, 2,5T 221kW, T, V-klass
42. 313, Jarmo Nõlvak, Honda Civic Type-R, 2.0 148kw, S, V-klass
43. mcbill, Kulno Kägu, Mitsubishi EVO IX, 2.0T 206kw, T, V-klass
44. devilc, Ander Tenno, Mazda MX-5, 1.9 107kW, TS, V-klass
45. Umka, Danila Aleksandrov, Honda Civic, 1,6 165kw, T, V-klass
------------------
Abilised:
1. mart154
2. hendu
3. Helis
PS! Kiiver kaasa ja tulekustuti autosse, loomulikult korralikult kinnitatuna!
Viimati muutis Silwer, 04.05.2008 00:47 30, muudetud 34 korda kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Väike meeldetuletus reeglite kohta:
**Harjutussõidud e. "vaba rada" on vaid võistlusel osalejatele ja registreeritud võistlussõidukitele.
**Möödasõidud on keelatud nii võistluse kui ka harjutussõitude ajal. Mööduda tohib vaid siis kui teie ees olev auto on täielikult seiskunud ja pannud tööle ohutuled. See kehtib ka rajalt väljasõitnud autost möödumisel.
**Kiiver ja muu turvavarustus: Kiiver on kohustuslik kõikidel üritustel. Sobivad auto/moto kiivrid. Loomulikult peab rajal sõites olema ka turvavöö kinnitatud (traksid lubatud). Turvapuur/turvakaar on lubatud. Tulekustuti on kohustuslik, selle suurus ja kinnitus peab minimaalselt vastama LE nõuetele. Võistluse ajal ei tohi olla autos lahtisi esemeid.
**Peakohtunikul on õigus kõrvaldada võistluselt võistlejad kes eiravad antud reegleid, ei allu korraldajate korraldustele või kelle autost lekib vedelikke.
**Vaidluste korral jääb viimane sõna alati EBK BMW Cup peakohtunikule.
**Võistlemine ja pealtvaatamine on vabatahtlik ja toimub igaühe omal vastutusel. Kasko ja tavaline liikluskindlustus rajal ei kehti. EBK ei vastuta sõitjate ja pealtvaatajate turvalisuse eest.
**Harjutussõidud e. "vaba rada" on vaid võistlusel osalejatele ja registreeritud võistlussõidukitele.
**Möödasõidud on keelatud nii võistluse kui ka harjutussõitude ajal. Mööduda tohib vaid siis kui teie ees olev auto on täielikult seiskunud ja pannud tööle ohutuled. See kehtib ka rajalt väljasõitnud autost möödumisel.
**Kiiver ja muu turvavarustus: Kiiver on kohustuslik kõikidel üritustel. Sobivad auto/moto kiivrid. Loomulikult peab rajal sõites olema ka turvavöö kinnitatud (traksid lubatud). Turvapuur/turvakaar on lubatud. Tulekustuti on kohustuslik, selle suurus ja kinnitus peab minimaalselt vastama LE nõuetele. Võistluse ajal ei tohi olla autos lahtisi esemeid.
**Peakohtunikul on õigus kõrvaldada võistluselt võistlejad kes eiravad antud reegleid, ei allu korraldajate korraldustele või kelle autost lekib vedelikke.
**Vaidluste korral jääb viimane sõna alati EBK BMW Cup peakohtunikule.
**Võistlemine ja pealtvaatamine on vabatahtlik ja toimub igaühe omal vastutusel. Kasko ja tavaline liikluskindlustus rajal ei kehti. EBK ei vastuta sõitjate ja pealtvaatajate turvalisuse eest.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
No eks kindlasti saab talle paremini ligi kui tulekustuti on salongis, kuid samas võib ta olla ka pagasiruumis - parem ikka kui üldse ilma kustutita.
Aga salongi paigaldades peaks panema ta selliselt et ta "katuse" korral salongis kindlasti liikuma ei pääseks. See kustuti on päris raske ja võib korralikult haiget teha. EAL tingimustes on vist kirjas et kustuti peab olema kinnitatud kahe metallklambriga, ei viitsi pragu täpsemalt otsima hakata...
Edited: siin on mosseligga mehed otsinud tulekustutile kinnitusklambreid: http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... =2&page=-1
Aga salongi paigaldades peaks panema ta selliselt et ta "katuse" korral salongis kindlasti liikuma ei pääseks. See kustuti on päris raske ja võib korralikult haiget teha. EAL tingimustes on vist kirjas et kustuti peab olema kinnitatud kahe metallklambriga, ei viitsi pragu täpsemalt otsima hakata...
Edited: siin on mosseligga mehed otsinud tulekustutile kinnitusklambreid: http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... =2&page=-1
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
keegi mulle PS ei viitsi visata kaarti kuidas ma sinna kardirajale saan tallinnast? pole kunagi käinud. tuleks vaatama hea meelega.
terv
petzz
terv
petzz
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
Kruvidega põrandasse.Mihkel(Kops) kirjutas:Aga kuidas ta sinna kinnitada?MESHUGGAH kirjutas:Me tana Maxo´ga kratsisime uks teisele kukalt ja tulime jareldusele et tulekustuti peab ikka salongis olema, kaeulatuses. Korvalistuja tooli (kellel on) all eespool naiteks.
Mul metallkinnitusi pole...eriti veel selliseid,kust kustuti vajadusel kiiresti kätte saaks.Oleks pannud originaalkinnitusega,mis kustutiga kaasas.Äkki siis peab ikka pagasnikusse kuidagi installima...nii turvalisuse mõttes.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
http://kaart.otsing.delfi.ee/index.php? ... f4617ec800petzz kirjutas:keegi mulle PS ei viitsi visata kaarti kuidas ma sinna kardirajale saan tallinnast? pole kunagi käinud. tuleks vaatama hea meelega.
terv
petzz
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
suured tänud!!!Tauri kirjutas:http://kaart.otsing.delfi.ee/index.php? ... f4617ec800petzz kirjutas:keegi mulle PS ei viitsi visata kaarti kuidas ma sinna kardirajale saan tallinnast? pole kunagi käinud. tuleks vaatama hea meelega.
terv
petzz
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
See kruvidega põrandasse tundub minu jaoks liiga julm. Mul tuli praegu idee kinnitada ta hoopis keskkonsooli, kõrvalistuja jalgade juurde. Mul on seal nii kui nii augud originaal maki puldist.maxo kirjutas:Kruvidega põrandasse.Mihkel(Kops) kirjutas:Aga kuidas ta sinna kinnitada?MESHUGGAH kirjutas:Me tana Maxo´ga kratsisime uks teisele kukalt ja tulime jareldusele et tulekustuti peab ikka salongis olema, kaeulatuses. Korvalistuja tooli (kellel on) all eespool naiteks.
Mul metallkinnitusi pole...eriti veel selliseid,kust kustuti vajadusel kiiresti kätte saaks.Oleks pannud originaalkinnitusega,mis kustutiga kaasas.Äkki siis peab ikka pagasnikusse kuidagi installima...nii turvalisuse mõttes.
Muidu hea lahendus,endal peaaegu samaoodi...ainult põrandas kinni...aga nagu Silwer ütles...plastkinnitusega kustutist võib niimoodi ohuolukorras saada mööda autot liikuv pomm.
Ilmselt tuleb niikauaks kustuti pagairuumi sättida,kuni tekib korralikum metallkinnitus.
See kardaanutunnelt/keskkonsooli külg kinnitamine jätab kõrvalistujale vähe ruumi ja kustuti luku kas viletsasse või ohtlikusse kohta äkki?
Ilmselt tuleb niikauaks kustuti pagairuumi sättida,kuni tekib korralikum metallkinnitus.
See kardaanutunnelt/keskkonsooli külg kinnitamine jätab kõrvalistujale vähe ruumi ja kustuti luku kas viletsasse või ohtlikusse kohta äkki?
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2609
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E39 530d
- Asukoht: Hiiumaa
Minul on lahendatud tulekustuti probleem järgmiselt: touringul on tagumiste istmete taga nö koormarihma kinnitused, ühe eemaldasin ära ja sinna keerasin samade kruvidega metall plaadi mille külge kinnitub metall vitsadega kiirkinnituvate klambritega kustuti. Vitsad on lõigatud rehvisurve anduri kinnitustest nagu võru, millega andur kinnitub velje ümber, täpselt sobilikud...
See vist väga oluline pole, sest teisi touringuid eriti vist ei ole kellel see probleem on Aga lihtsalt teadmiseks...
See vist väga oluline pole, sest teisi touringuid eriti vist ei ole kellel see probleem on Aga lihtsalt teadmiseks...
EBK Kossutiim
Tere
Aga et ikka eriti keerukas oleks, olen ma enesele 2kg'se kustuti hankinud.
jJanno
Ka mina vaevan enese Touringus pead, et kuhu kustuti panna ;)ImreR kirjutas:Minul on lahendatud tulekustuti probleem järgmiselt: touringul on tagumiste istmete taga nö koormarihma kinnitused, ühe eemaldasin ära ja sinna keerasin samade kruvidega metall plaadi mille külge kinnitub metall vitsadega kiirkinnituvate klambritega kustuti. Vitsad on lõigatud rehvisurve anduri kinnitustest :D nagu võru, millega andur kinnitub velje ümber, täpselt sobilikud...
See vist väga oluline pole, sest teisi touringuid eriti vist ei ole kellel see probleem on :P Aga lihtsalt teadmiseks...
Aga et ikka eriti keerukas oleks, olen ma enesele 2kg'se kustuti hankinud.
jJanno
exTouring