E36 92.a 325...Palju läheb maksma mootori kapremont?
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 12.12.2007 16:06 28
E36 92.a 325...Palju läheb maksma mootori kapremont?
oskab siis keegi öelda, kui palju läheb maksma mootori kapremont.
Auto siis 92.a 325i
Mootoril plokikaan kõver. Kuidas on mõttekas ja mida on mõttekas vahetada ja teha siis peale selle lihvimise.
Palun andke nõu ja just tahaks teada palju see kõik maksma võib minna
Auto siis 92.a 325i
Mootoril plokikaan kõver. Kuidas on mõttekas ja mida on mõttekas vahetada ja teha siis peale selle lihvimise.
Palun andke nõu ja just tahaks teada palju see kõik maksma võib minna
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 12.12.2007 16:06 28
Ega te nalja ei teebirgit123 kirjutas:Ma pigem arvan et ikka 30k kantiMuiduMees kirjutas:midagi on nagu kõrvu jäänud, et valdek vist mainis et kui päris põhjalikult teha, siis summad jäävad sinna 20K eegu kanti..
Siis võib selle täis kapremondi unustada.
Öelge, mida lihtsalt nipet näpet peab seal tegema, et jälle normaalselt sõitma saada.
Üks asi on kaan lihvida...teine asi?....jne?
Ja veel, miks mul kadus soojendus ära? Enam ei tule mitte kuidagi sooja salongi. Olen õhutanud igat moodi, et saada mulle välja ja jne jne aga sooja enam sisse ei saa. MILLES ON ASI?
sellepärast ei puhugi,et plokikaas kõver on ja kui tahad normaalselt sõita saada pead vähemalt 15 kiloga ikka arvestama. Mul kunagi e-36 m50 mootoril plokikaane tihendi vahetus, lihvimine ja hüdrotõukurite vahetus ja sinna juurde võibolla veel midagi nipet näpet mis niiöelda teepeale ette jäi... läks kokku 18500.-Kondimurdja kirjutas:Ega te nalja ei teebirgit123 kirjutas:Ma pigem arvan et ikka 30k kantiMuiduMees kirjutas:midagi on nagu kõrvu jäänud, et valdek vist mainis et kui päris põhjalikult teha, siis summad jäävad sinna 20K eegu kanti..
Siis võib selle täis kapremondi unustada.
Öelge, mida lihtsalt nipet näpet peab seal tegema, et jälle normaalselt sõitma saada.
Üks asi on kaan lihvida...teine asi?....jne?
Ja veel, miks mul kadus soojendus ära? Enam ei tule mitte kuidagi sooja salongi. Olen õhutanud igat moodi, et saada mulle välja ja jne jne aga sooja enam sisse ei saa. MILLES ON ASI?
E-46 323 98a. 125kw
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
Eks enamuse sellest 30'st tuhandest moodustab tööraha. Võsa-petsi saates oli lahe osa kus vana primera kaane remont läks 16 tõssi maksma ja 20 km pärast läks jälle mootor keema.Seal maksis ainult kaas konkreetselt 5 tuhat. Ma usun et selle raha eest oleks väga korraliku kaane ja miks mitte ka mootori leidnud.Et siis ma tahan öelda et hind oleneb palju ka sellest kes ja kuidas seda remonti teostab.Kvaliteet ei pruugi ka alati hinnaga kaasas käia. Ja kui "uut" kasutatud mootorit ostma lähete oleks hea survemõõdik kaasas hoida.Sellega on muidugi selline häda et külm mootor on mul tunduvalt paremaid näitajaid andnud kui soe.Vb ei mõõtnud teine kord korralikult vms aga selline mulje on jäänud et külm annab paremaid surveid.16 vs 14 külm-soe vastavalt näiteks
Mõtle enne 2 korda kui hakkad kap.rem tegema. Kolvid 6 tk 12-15k, hüdrotõukurid 3-4k , saaled - keps ja raam 1.5k, tihendid, rihmad rullid (mõni tuhat), õli jne...kadus juba isu ära ? Visco 1.2 K, Ketid, hammakad, pingutid pluss UM voolikud, andurid ja tihendid mis pole B-na saadavad ja ärme unusta tööraha, lihvimine, puurimine. Eks kritiseerige seda juttu kuid mina olen selle läbi teinud, jõudu tuli väheke juurde, mootor töötab vaiksemalt, kolvi loks kaotatud igati rahul.
Veepump ära kooleb siis esimesen jääb salong külmaks.
Kuna m50'ga pole päris kodus siis mõned hinnad jäävad ära
kaane töö ca 2000-2500
tihendeid üles otsa ca xxx
õli + filter ca 600
klapi sääre tihendid ca 300-400
tööraha oleneb kohas, aga ega alla 3000 vist keegi enam teha vici
kap remonti pole vist mõtet ette võta nii vanal masinal.
Kuna m50'ga pole päris kodus siis mõned hinnad jäävad ära
kaane töö ca 2000-2500
tihendeid üles otsa ca xxx
õli + filter ca 600
klapi sääre tihendid ca 300-400
tööraha oleneb kohas, aga ega alla 3000 vist keegi enam teha vici
kap remonti pole vist mõtet ette võta nii vanal masinal.
tean enda kunagisest kogemusest m50b25
Klapisääre tihendid on 16.- tk
kaane töö on tõesti 2500.- ringis, kui juba on mõra sees, siis on kallim
plokikaane tihend oli kuskil 600.- piires
Kokku maksis see mulle koos tosoolide ja kõige muuga 6600.-
Töö tehti Jõhvis ja lihvimas käis Sillamäel
NB!õli jäi tookord sama...muidu liida 960.- juurde(see sisaldab 7 liitrit castroli poolsünti , elementi ja õhufiltrit)
Klapisääre tihendid on 16.- tk
kaane töö on tõesti 2500.- ringis, kui juba on mõra sees, siis on kallim
plokikaane tihend oli kuskil 600.- piires
Kokku maksis see mulle koos tosoolide ja kõige muuga 6600.-
Töö tehti Jõhvis ja lihvimas käis Sillamäel
NB!õli jäi tookord sama...muidu liida 960.- juurde(see sisaldab 7 liitrit castroli poolsünti , elementi ja õhufiltrit)
Bayer 325tds 95a.
tere
mul endal ka 325 mis läbis just ravikuuri (mootor )
maksma läks umbes 22 kilo
sai siis tehtud raam saaled, saaled, mõlemad ketid uued ,kolvirõngad, klapisääre tihendid, 24 uut hydrotõukurit ja loomulikult uus õli koos filtriga
see mootor tuleb suure tõenäosusega myygile kuna sõideti paar päeva tagasi sisse
maksma läks umbes 22 kilo
sai siis tehtud raam saaled, saaled, mõlemad ketid uued ,kolvirõngad, klapisääre tihendid, 24 uut hydrotõukurit ja loomulikult uus õli koos filtriga
see mootor tuleb suure tõenäosusega myygile kuna sõideti paar päeva tagasi sisse
BMW.. Because not all cars are the same
tel nr 58007506
tel nr 58007506