Vaata kommentaare siin teemas, 99% ei saa sa kuidagi kokkuV2ike_Suur kirjutas:Kiiruse ületamine mõistuse piires on 99% autojuhtidest omane tegevus. Ülejäänud 2 jäävad tõesti rullnokkade pärusmaale.
Kas foorumikasutajad on liikluses kukupaid?
Siis järeldasin õieti, et tahetakse järjekordselt teha BMW klubi/foorumikasutajatest vanaema teeklubi. Väga tore jah kui inimesed ei ületaks kiirust ja ei teeks paha aga noh... same **** different day. Skoda klubis läheks võibolla selline asi läbi, kuid margiga mida ostetakse just performance:i pärast, vaevalt. Üllas aga võimatu mõte kahjuks, ei ole kedagi hukka mõistmas. Imestan vaid, et kuskohast tuleb see tohutu soov ja energia musta augu summutamiseks? "Projekt tuuleveski"jackpuuk kirjutas:Kokku on nad pandud, kuna neid tegevusi peetakse rullnokale omaseks ja väga raske on teha küsitlust, mis oleks kõigile meele järgi. Ei hakka ju kolme eraldi küsitlust tegema, võimalik on muidugi teha mingi 25 erinevat vastusevarianti, aga sorry, ma pole Emor. Usun et suuremal jaol inimestest on muudki teha, kui kogu aeg netis istuda ja küsitlusi leiutada. Aga sul on see võimalus olemas, kui viitsid, siis demonstreeri meile ühte head küsitlust, muidugi teemal, mis siia foorumisse sobib
Tänapäevane rullnokk on 40-55 aastat vana pereisa kes tavaliselt siis kui keegi üritab ennem reastumist suunda näidata tõmbab kiirelt vahe kokku, üritab naisele kõrvalistmel näidata oma toyotaga, et ma "panin BMW´le" ära jne. Kui ikka lahtiste silmadega ringi vaadata siis on pigem teiste markide juhid rullnokad.... kuna ajakirjandus sellest (nendest) ei räägi.jackpuuk kirjutas:Kokku on nad pandud, kuna neid tegevusi peetakse rullnokale omaseks ...
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Käisin just mõni aeg tagasi laagrist naisele purgerit koju tassimas ja juhtus loll lugu, et juhtumisi tuli 88,8 sageduselt hea acdc lugu ja asi väljuskontrolli alt nagu bassi kidrarütmis pedaal põhjale lähenes meeletu kiirusega aga tee oli suht tühi (möödasõite teha ei tulnud) ja igaljuhul olen arvamusel sellest kihitamise temaatikast, et ärge pingutage lollides kohtades üle ja ärge tehke enesetapu möödasõite ja kõik loksub ise paika ja loomulikult ei ole ilus ka asulas sees kihutada!
Mul oli kunagi juhus kui patrulli mehed mind tabasid asulas kiirust ületamas (11km/h üle) siis kutid mulle rääkisid, et ära asula sees kihuta, kui tahad mine öösel maanteele ja talla tühjaks ennast kui tahad, ma ei kiida seda suhtumist just heaks kuid omamoodi point on asjal sees, kes ikka tahab kimada seda tagasi ei hoia, pigem soovitad talle natuke ohutumat varianti.
Mul oli kunagi juhus kui patrulli mehed mind tabasid asulas kiirust ületamas (11km/h üle) siis kutid mulle rääkisid, et ära asula sees kihuta, kui tahad mine öösel maanteele ja talla tühjaks ennast kui tahad, ma ei kiida seda suhtumist just heaks kuid omamoodi point on asjal sees, kes ikka tahab kimada seda tagasi ei hoia, pigem soovitad talle natuke ohutumat varianti.
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Ei olegi väitnud, et see öine mnt variant on OHUTU vaid pigem kordi OHUTUM kui asulas sees hullu-panemine ja nagu ütsin ei kiida ma heaks seda varianti mis mulle patrulli poolt pakuti!
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Võib öelda, et iga päev rikun eeskirju, mitte küll pidevalt tahtlikult, aga elan nii lolli koha peal, et teen üle pideva hommikul vasakut. Muidu peaks nii suure ringi tegema. Siiamaani ei ole ükski kaasliikleja midagi ütlema tulnud. Kiirus linnas on enamasti just nii kiire, kui on liiklusvool. Enamus ajast tuleb tipptunnil ummikutes liikuda. Pole nagu kusagile kupatada. Kui ühtlane vool liigub 60-ga siis sõidan samamoodi. Tallinnas juba pikemat aega sõidavad piinlikult 50-ga vaid õppesõitjad.
Kenwoodi jutule lisks sellise asja, näiteks Rootsis on erinevates kohtades kiiruseületamine erinevalt karistatav. Ma ei tea täpselt kustmaalt see piir jookseb, aga sõber jäi maanteel + 15 vahele ja sai trahvi, asulas sama palju ületades oleks lubadest ilma jäänud. Politseinik näitas talle seda tabelit, aga nüüd on sellest niipalju aega möödas, et enam ei mäleta, millistest numbritest jutt käis.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Kui ise sai rootsis käidud siis panin tähele et maanteel on kiirused üsna suured,neil kolmerealistel kus ridade arv suunas pidevalt vahetub. Aga linnas väiksematel tänavatel erilist kihutamist küll ei täheldanud.30 on ikka 30 mitte 50. Vb on trahvid suured,ei tea. Ise siiski jään normaalsuse piiridesse.Kihutamine Eestis erilist ajavõitu ei anna,see on ammu teada. Tippkiirusi olen erinevate autodega ikka proovinud.Päevasel ajal neljarealisel asulavälisel pärnu maanteel ei kujuta see endast erilist ohtu. See on meil täitsa kiirtee tasemel. Ja miks mitte need pikad sirged lõigud lenska maanteel peale kuusalu vms. Trahvioht on muidugi alati...
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Ära hõiska, pärast kibestumus suur, kui mõni korras MV6 Su kolmekale tagatulesid näitab. Iga Opel ei ole "Opel"vull kirjutas:ja muidugi maanteel on väga mõnus mingite opelite eest ära sõita, kes linnapiiril sulle tagumikku kinni võtavad ja mööda üritavad minna alati läheb nägu naerule kui peeglis mõni opel järjest kaugeneb
Üldiselt kiiruskontroll on tugevnenud märkimisväärselt. Poolteist aastat tagasi, kui veel Omegaga ringi vuristasin, kihutasin pidevalt. Kuna sõidan tihti Tallinn-Jõhvi trassi siis minu arust kontroll puudus seal. Ulmelisi numbreid võis näha spidomeetril ning tihti sai alla tund kahekümne Jõhvis oldud.
Peale BMW soetamist olen maha rahunenud õnneks. Vb pani asja paika ka eelmine kevad saadud trahv mitte vähem kui 47km/h üle.
Ei kiida ulmelist kihutamist heaks ja olen õnnelik, et kõik korras on nii teistega kui ka iseendaga. Samas pole kahetseda ka midagi, ka see oli kogemus omaette.
Kummi ei põleta ja austan teisi liiklejaid alati!
rehvi vilistaja olen kõva aga kõik ikkagi turvalisust arvestades ja kohtades kus selline asi kegagi ei ohusta
linnavahel on mulle signaali kõvasti lastud et ma 45-50'ga sõidan
eriti ei häiri mind see kui keegi signaalitab, keskmine näpp paiskub üles nendele (igapäevaselt sõidan A6'ga)
Kui teil siin Opel'i peale jutt läks, siis minuarvates pole ka kõik opelid nö. Opel'ida ja üks neist on Opel Lotus omega
Andmed - http://www.fantasycars.com/derek/cars/lotusomega.html
linnavahel on mulle signaali kõvasti lastud et ma 45-50'ga sõidan
eriti ei häiri mind see kui keegi signaalitab, keskmine näpp paiskub üles nendele (igapäevaselt sõidan A6'ga)
Kui teil siin Opel'i peale jutt läks, siis minuarvates pole ka kõik opelid nö. Opel'ida ja üks neist on Opel Lotus omega
Andmed - http://www.fantasycars.com/derek/cars/lotusomega.html
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6169
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST400
- Asukoht: Rae
Üldiselt ummikutes sõidan vaikselt ja viisakalt lasen kõik läbi jne Aga no mõnikord läheb ikka käest ära, kui mõni Toyotsi mees ees "seisab" ja siis läheb andmiseks
Üldiselt bmwga on mu sõidustiil "hullem" kui eelmise autoga (audi A6) BMW lihtsalt tahab kiirust saada
Aga no üldiselt maanteel ikka siltide järgi liiklen , ainult möödasõitudel lasen piirajasse umbes 150kmh ja kohe siis hoog maha
aga no kokkuvõttes on ikka krdma hea auto küll
Üldiselt bmwga on mu sõidustiil "hullem" kui eelmise autoga (audi A6) BMW lihtsalt tahab kiirust saada
Aga no üldiselt maanteel ikka siltide järgi liiklen , ainult möödasõitudel lasen piirajasse umbes 150kmh ja kohe siis hoog maha
aga no kokkuvõttes on ikka krdma hea auto küll
Ega toyota ja ka muude markide kohta saa midagi väga halba öelda,eks ole igal margil mõni nobedam pill. Endal seisab 88 aasta corolla gti hoovi peal,selle aparaadiga nii mõnelegi tagatulesid näidatud. Ei ütleks et see BMW kõikvõimas oleks. Aga kõiki nüansse arvestades on bemar teistest ikka üle(muidu poleks teist vist ostnudki)
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
- Raul_A
- Huviline
- Postitusi: 927
- Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
- Peamine sõiduk: BMW 735iA
- Telefon: 358406813770
- Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo
525touring kirjutas:Esiteks 125kw on 2.5 V6 ja 155kw on 3.0 V6MuiduMees kirjutas:iep, see cd variant vms on 125 kw-ga
CD on nii 85kw, 100kw kui ka 125kw.
Näitab varustustaset. Olen aru saanud, et CD tähendab kindlasti puitu, konti/kliimat, vähemalt esimesi el aknaid ja juhi osalist el istet.
OT
vaidlen natuke sinuga.
omasin aasta tagasi CD varustusega omegat, millel puudusid nii kliima kui ka puit. el 4x ja el istmed(osaliselt) x2 oli olemas
tegu oli 2.0(r4) 100kW mootoriga.
olen kohanud ka 3.0 omegat, mis polnud mv6 vaid "sport"
sry OT
jaaHah
Paneb imestama,et keegi julgeb väita (23 in. 8% hetkel vastanutest),et
pole mitte kunagi kiirust ületanud ....siis ilmselt puudub Teil auto või vähemasti pole see võimeline arndama suuremat kiirust kui 50 km/h.
Rikkumiseks peetakse ka juba 5 km/h ülekiirust...mõelge uuesti,enne kui vastusevariante (pisut puudulik valik) valite
PS! Ja kas on mõtet siin teemas Opel´itest jahuda ?
pole mitte kunagi kiirust ületanud ....siis ilmselt puudub Teil auto või vähemasti pole see võimeline arndama suuremat kiirust kui 50 km/h.
Rikkumiseks peetakse ka juba 5 km/h ülekiirust...mõelge uuesti,enne kui vastusevariante (pisut puudulik valik) valite
PS! Ja kas on mõtet siin teemas Opel´itest jahuda ?
Sellest Opeli jutust hakkab juba villand jah saama, aga need, kes on vastanud mitte kunagi, mõtlevad selle all, et nad ei ületa kunagi teadlikult kiirust. Teema alguses ma toonitasingi seda, et üksikud kogemata juhtunud asjad ei lähe arvesse, muidu läheks küsitluse tegemine väga keeruliseks, lihtsalt tahtsin, et inimene liigitaks ennast vastavalt südametunnistusele, nii saab ikkagi mingi pildi kätte.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Kui jutt juba korra Opelite peale läks, siis 141kw-se 525-ga olen Omega 3.0 MV6-st jagu saanud. Sõitsime kiiruseni kuni 200 km/h.
Selliseid sõite juhtub aga haruharva, kuna politseide arv ja trahvide suurus ei kutsu kihutama. Mõned aastad tagasi, kui sõitsin e30 325-ga, siis sai pidevalt kiiremat sõitu harrastatud ja tagumisi rehve kulus ka omajagu. Aga noh, siis ei olnud politsei suhtes asi ka nii range, kui praegu.
Selliseid sõite juhtub aga haruharva, kuna politseide arv ja trahvide suurus ei kutsu kihutama. Mõned aastad tagasi, kui sõitsin e30 325-ga, siis sai pidevalt kiiremat sõitu harrastatud ja tagumisi rehve kulus ka omajagu. Aga noh, siis ei olnud politsei suhtes asi ka nii range, kui praegu.
Siin soomes küll mitte..
Ületan pidevaid jooni kogu aeg kesklinnas, ja sooritan ümberpöördeid seal kus ei tohi seda teha
Aga eestis enamvähem liiklen ilusti. va vahepeal kollase tulealt läbi, aga suunda näitan kogu aeg..va parklates.
Turvavöö panen automaatselt kinni kui autosse lähen, isegi siis kui autoga ei sõida
Ületan pidevaid jooni kogu aeg kesklinnas, ja sooritan ümberpöördeid seal kus ei tohi seda teha
Aga eestis enamvähem liiklen ilusti. va vahepeal kollase tulealt läbi, aga suunda näitan kogu aeg..va parklates.
Turvavöö panen automaatselt kinni kui autosse lähen, isegi siis kui autoga ei sõida
BMW E28 524td
Kusjuures ma täheldan tihti hoopis vastupidist,bmw juhile on tihti vastuvõetamatu kui temast möödutakse,eriti need vanemad bmw.KnX kirjutas:Suht koomiline kui mingi ontlik pereisa (olgu siis toyotsi või millega iganes) bemmi peale pöördesse läheb
Peterburi mnt peal näen seda koguaeg - kui kellestki mööda lähen ja paremale reastun, siis kauaks ta mu taha ei jää.
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Küsitlus on nagunii niivõrd ajuvabalt koostatud, et sellele ei ole võimalik mõistlikult vastata...Ergo750 kirjutas:Paneb imestama,et keegi julgeb väita (23 in. 8% hetkel vastanutest),et
pole mitte kunagi kiirust ületanud ....siis ilmselt puudub Teil auto või vähemasti pole see võimeline arndama suuremat kiirust kui 50 km/h.
Rikkumiseks peetakse ka juba 5 km/h ülekiirust...mõelge uuesti,enne kui vastusevariante (pisut puudulik valik) valite
- Raul_A
- Huviline
- Postitusi: 927
- Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
- Peamine sõiduk: BMW 735iA
- Telefon: 358406813770
- Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo
Anti kirjutas:Küsitlus on nagunii niivõrd ajuvabalt koostatud, et sellele ei ole võimalik mõistlikult vastata...Ergo750 kirjutas:Paneb imestama,et keegi julgeb väita (23 in. 8% hetkel vastanutest),et
pole mitte kunagi kiirust ületanud ....siis ilmselt puudub Teil auto või vähemasti pole see võimeline arndama suuremat kiirust kui 50 km/h.
Rikkumiseks peetakse ka juba 5 km/h ülekiirust...mõelge uuesti,enne kui vastusevariante (pisut puudulik valik) valite
ma ei saa aru mis seal keerulist? hullem oleks, kui oleks 10 varianti.
hädaldada teise mehe tegude üle on alati parem kui ise teha.
kui arvate, et oskate parema küsitluse koostada siis andke minna. mina olen rahul. vähemalt keegi teeb midagi.
R.
jaaHah
- trillian
- Huviline
- Postitusi: 731
- Liitunud: 20.11.2007 10:28 08
- Telefon: 56670631
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
"kummi" naljalt ei vilista, täiesti mõttetu imo, talvel libedaga on serviti sõitmist küllaltki palju, suvel driftimisega ei tegele ja naljalt ei kihuta kah, 10-15 km/h läheb ikka igapäevaselt üle, aga ma ei pea seda kihutamiseks..üldiselt üritan olla viisakas, kiiret pole, äkki õnnestub auto mainet kah parandada..