Tegu siis 90a 524TD,jama selles,et taga lekkis üks küttetoru,mis sai asendatud-nüüd selline jama,et hommikul läheb alles 3 korraga käima-kütus jookseb nagu tagasi paaki?(Enne selle toru vahetust oli kõik normaalne,hommikul käivitus korralikult!)Sooja mootoriga käivitub normaalselt-4-5h ära seisab peab jällegi 3 korda käivitama.
K:Kuidas õhutada 524TD(e34)küttesüsteemi?
K:Kuidas õhutada 524TD(e34)küttesüsteemi?
Tere!
Tegu siis 90a 524TD,jama selles,et taga lekkis üks küttetoru,mis sai asendatud-nüüd selline jama,et hommikul läheb alles 3 korraga käima-kütus jookseb nagu tagasi paaki?(Enne selle toru vahetust oli kõik normaalne,hommikul käivitus korralikult!)Sooja mootoriga käivitub normaalselt-4-5h ära seisab peab jällegi 3 korda käivitama.

Tegu siis 90a 524TD,jama selles,et taga lekkis üks küttetoru,mis sai asendatud-nüüd selline jama,et hommikul läheb alles 3 korraga käima-kütus jookseb nagu tagasi paaki?(Enne selle toru vahetust oli kõik normaalne,hommikul käivitus korralikult!)Sooja mootoriga käivitub normaalselt-4-5h ära seisab peab jällegi 3 korda käivitama.
Ei ole,küte vajub alla ära...Pump on korras(paagisisene-kui filtri juurest õhutusnipli lahti keerasin,süüte sisse panin lõi sealt kütet välja).TD kirjutas:see on muidugi suhteline mõiste see 3 korraga.et hommikul läheb alles 3 korraga käima
Soovitan visata pilk peale hommikul enne käivitamist ,et kas filrist kõrgsurvepumpa minevas voolikus on küte või ei (juhul kui on läbipaistev voolik)
Siin on kaks probleemi, mis on ka minul kunagi tekkinud> üks on et Eelsoendus küünlad kutud( näiteks 2 tükki)- samad sümptomid- nagu sinulgi...
teiseks kütte süsteemis õhk kuskil tavaliselt paagis või selle ümbruses- võivad seal väksed tihendid läbi olla- proovi paaki kuskil 50l või rohkem sisse saada peaks selljuhul aitama. Või siis kütusefiltri piirkonnas on midagi lahti või koht kust õhk pääseb sisse..
Need probleemid siis kõikidel diislitel millega olen sõitnud - viimane kord oli e39 525tds peal.... Peab eriti hoolikalt vaatama. Ja kui küünlaid kontrollid siis ei piisa et lihtsalt testriga- kuna need võivad voolu tarbida kuid õige koht soojaks ei lähe... Peab maha võtma KÕIK 6 tükki...
teiseks kütte süsteemis õhk kuskil tavaliselt paagis või selle ümbruses- võivad seal väksed tihendid läbi olla- proovi paaki kuskil 50l või rohkem sisse saada peaks selljuhul aitama. Või siis kütusefiltri piirkonnas on midagi lahti või koht kust õhk pääseb sisse..
Need probleemid siis kõikidel diislitel millega olen sõitnud - viimane kord oli e39 525tds peal.... Peab eriti hoolikalt vaatama. Ja kui küünlaid kontrollid siis ei piisa et lihtsalt testriga- kuna need võivad voolu tarbida kuid õige koht soojaks ei lähe... Peab maha võtma KÕIK 6 tükki...

