üks päris huvitav auto müügis siis (minu vana auto) http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
on saanud väikse remonti ja 100000 km kah maha läinud



mis sul seal ulmet on, ma olen Saksast toonud autosid omajagu ja ka 10 aasta vanuseid ja on läbisõite olnud nii 130000 kui ka 330000, ja kõik olen lasknud kontrollida UM-s ja on reaalsed. Ulme on sinu arvamus, et iga inimene sõidab aastas 50 000 km vähemalt ja 10 aastat vana auto läbisõit peab olema 300 000, vot see on ulme, kuidas sa saad arvata, et kõik sõidavad hästi palju.Danil523 kirjutas:Kui inimene on autot ilusti korda teinud, regulaarselt hooldanud ja külge kruvinud midagi paremat... Siis miks ta ei võiks vastavalt auto vanusele ja seisukorrale teha vastav läbisõit? See on elementaarne et kõik mis jääb alla 200k on ulme- eriti kui auto on üle 10 aasta vana......
Ole hea Ilmar, ära aja jama siin, palju sul reaalselt on sajast autost olnud 130 k läbisõiduga 10-ne aasta vanuseid autosid(anna mingi usutav%), sakslane ei osta igapäevasõidukiks autot, kui tal pole reaalne läbisõit aastas 25-30 tuhat. Loomulikult on üksikuid erandeid, aga miks kõigile inimestele pakutakse koduperenaise või kirikuõpetaja autot. Vabandust, ei taha öelda sinu kohta seda, sest ei tunne sind, aga keskeltläbi on su jutt jamaIlmar_H kirjutas:mis sul seal ulmet on, ma olen Saksast toonud autosid omajagu ja ka 10 aasta vanuseid ja on läbisõite olnud nii 130000 kui ka 330000, ja kõik olen lasknud kontrollida UM-s ja on reaalsed. Ulme on sinu arvamus, et iga inimene sõidab aastas 50 000 km vähemalt ja 10 aastat vana auto läbisõit peab olema 300 000, vot see on ulme, kuidas sa saad arvata, et kõik sõidavad hästi palju.Danil523 kirjutas:Kui inimene on autot ilusti korda teinud, regulaarselt hooldanud ja külge kruvinud midagi paremat... Siis miks ta ei võiks vastavalt auto vanusele ja seisukorrale teha vastav läbisõit? See on elementaarne et kõik mis jääb alla 200k on ulme- eriti kui auto on üle 10 aasta vana......

 see on lasua naljakas
 see on lasua naljakas  sakslane kasutab küll rohkem ühistransporti ja jalgratast, aga.... jahhh, kui käia tööl 5 päeva nädalas, see teeb sõiduks ca 85 km, arvad, et sakslane päevase läbisõidu puhul, mis on alla 85 km ostab jalgratta ja lepib bussiga, oled sa lammas ve? Naeruvääärne on see eestlaste arvamus, alati on autode läbisõit suur ja kindel. Palju ma olen müünud suhteliselt vanu autosid läbisõiduga 130-160 kilo kilomeetrit näiteks, inimene ei usu seda, näitan hooldusraamatud asjad ette, lähme esindusse kotrollima jne ja siis punnitatakse silmi et kas tõesti ja ostetakse auto ära.
 sakslane kasutab küll rohkem ühistransporti ja jalgratast, aga.... jahhh, kui käia tööl 5 päeva nädalas, see teeb sõiduks ca 85 km, arvad, et sakslane päevase läbisõidu puhul, mis on alla 85 km ostab jalgratta ja lepib bussiga, oled sa lammas ve? Naeruvääärne on see eestlaste arvamus, alati on autode läbisõit suur ja kindel. Palju ma olen müünud suhteliselt vanu autosid läbisõiduga 130-160 kilo kilomeetrit näiteks, inimene ei usu seda, näitan hooldusraamatud asjad ette, lähme esindusse kotrollima jne ja siis punnitatakse silmi et kas tõesti ja ostetakse auto ära.Tooks ka oma näite siia.Ostsin kunagi 96aastal auto ,mis oli 94a väljalase ja spidokal ees 96000.Nii ja sõitsin sellega 10a ja nüüd ees natuke üle 200 000 ,see teeb aastas kuskil vaid 10-11 000km.Lihtsalt pole vajadust sõita igapäev,vaid suvel sellised pikemad sõidud ja olen kindel et nüüd ei usu keegi seda reaalset näitu.Alati mõeldakse et keritud,lihtsalt tahan öelda et kõik ei sõida niipalju.jackpuuk kirjutas:Ka ise oman praegu ühte isendit aastast 91, mille läbisõit on hetkeks 125 tuhat, tõin selle ise saksast ja oman selle täielikku hooldusajalugu, aga see on erand, mis kinnitab reeglit. Minu tagasihoidliku sõitmisega koguneb ikkagi 25-30 tuhat aastast läbisõitu. No ei ole eriti loogiline see 10 tuhat läbisõitu aastas, on erandeid muidugi, kui otsida, aga vähemalt 90%-l 10 aasta vanustel autodel on läbisõit üle 300-ja tuhande
Erandeid ei tule üldse otsida. Meil ettevõttes on kõigi autode aastane keskmine läbisõit 12-15k km. Need on siis kontoritöötajate autod, mille ettevõte neile kasutada andnud.jackpuuk kirjutas:Ka ise oman praegu ühte isendit aastast 91, mille läbisõit on hetkeks 125 tuhat, tõin selle ise saksast ja oman selle täielikku hooldusajalugu, aga see on erand, mis kinnitab reeglit. Minu tagasihoidliku sõitmisega koguneb ikkagi 25-30 tuhat aastast läbisõitu. No ei ole eriti loogiline see 10 tuhat läbisõitu aastas, on erandeid muidugi, kui otsida, aga vähemalt 90%-l 10 aasta vanustel autodel on läbisõit üle 300-ja tuhande
 Eestis on vahemaad väiksed, vaja 200 versta ots sõita, juba mõtled, et kas on hädasti vaja. Mul tuleb Rootsis 200 versta vahepeal üle õhtu. Teinekord vaja sõbrale lennuki vastu minna, 500 edasi-tagasi, teed selle treti õhtul peale tööd, nagu möödaminnes. Loomulikult, kui pistad kord aastas nina linnast välja, siis on 20k raske tulema. Saksas on samuti pikad otsad ja pole ebaharilik, kui inimene käib saja versta taha tööle. Rusikareegel on(pole Eestis välja mõeldud), et mida rohkem sõita vaja on, seda parem ja kallim auto osta(aga mida muud bemm siis on?). Kui ostetakse 600-700k auto, siis ei teha seda garaazi seismapanekuks, vaid ikka sõitmiseks(hobiautod on erand muidugi).
 Eestis on vahemaad väiksed, vaja 200 versta ots sõita, juba mõtled, et kas on hädasti vaja. Mul tuleb Rootsis 200 versta vahepeal üle õhtu. Teinekord vaja sõbrale lennuki vastu minna, 500 edasi-tagasi, teed selle treti õhtul peale tööd, nagu möödaminnes. Loomulikult, kui pistad kord aastas nina linnast välja, siis on 20k raske tulema. Saksas on samuti pikad otsad ja pole ebaharilik, kui inimene käib saja versta taha tööle. Rusikareegel on(pole Eestis välja mõeldud), et mida rohkem sõita vaja on, seda parem ja kallim auto osta(aga mida muud bemm siis on?). Kui ostetakse 600-700k auto, siis ei teha seda garaazi seismapanekuks, vaid ikka sõitmiseks(hobiautod on erand muidugi).