Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Servotronic on õnneks niipalju "loll" et tahab ainult kiiruse signaali. E39 puhul tundub et kontroller on juba lati sees. Keegi asjaga kokku puutunud võiks kah siia mõne mõttetera panna kuna pole selles ka päris 100% kindel.
erikred kirjutas:Servotronic on õnneks niipalju "loll" et tahab ainult kiiruse signaali. E39 puhul tundub et kontroller on juba lati sees. Keegi asjaga kokku puutunud võiks kah siia mõne mõttetera panna kuna pole selles ka päris 100% kindel.
Mulle on ka selline mulje jäänud, et seal pole muud kui ühendamise vaev. Priitv8 (või UM) oskab kindlasti täpsemini vastata.
kaevaks vana teema üles. omal probleem selles et rool muutus ühtäkki tunduvalt raskemaks kui muidu.
Roolivõimupump ei unda,õli ei kao ja on puhas.
Kas sellise vea korral tegu kindlasti roolivõimupumba veaga või saab see ka roolilatist olla tingitud?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
2002a 530d probleem selles et rool on raske.
Osaliselt võimendus töötab. Kohapeal tuure andes rool kergemaks ei lähe.
RooliKeeramisel pump ei häälitse,
Õli on normis ja kuhugi ei kao,
Kui on pumba viga,peab häält tegema?
Mida võiks kontrollida?
E39 523 rool peale pikemat seismist raske. Servot ei ole. Paar kuud tagasi vahetasin rv õli, sest torud limasid, vana õli nägi puhas välja, aga igaks petteks pesin paagi läbi. Praegu õlitase paigas ja õhku kindlasti sees pole. Kui rool raske on siis pumbast üleliigset häält ei tule. Kas võib olla latis mingi probleem, et külmana ei taha liikuda või ei suuda pump külmalt piisavalt survet tekitada? Paagis ringlus toimub igatahes...