525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

Mul ka käivitamisega mure. Tehtud pumba remont (jaorurpea ja tihendid) külmalt läheb kohe käima, aga peale sõidust tulekut mingi 5-10min hiljem käivitades hakkab jama pihta, tahab käiamist :|
Sai käidud oma murega Oisus, seal olid timminud kütust rohkem peale, ütlesid, et kütust tuli vähe peale ja sellepärast tahtiski käiamist ja nüüd peaks olema korras. Koju jõudes ikka sama jama. Mõistus suht otsas juba :|
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

raivo01 kirjutas:Mul ka käivitamisega mure. Tehtud pumba remont (jaorurpea ja tihendid) külmalt läheb kohe käima, aga peale sõidust tulekut mingi 5-10min hiljem käivitades hakkab jama pihta, tahab käiamist :|
Sai käidud oma murega Oisus, seal olid timminud kütust rohkem peale, ütlesid, et kütust tuli vähe peale ja sellepärast tahtiski käiamist ja nüüd peaks olema korras. Koju jõudes ikka sama jama. Mõistus suht otsas juba :|
Jääb veel starter ja aku ja mööta silindrite surved!
Diisel tahab saada teatuid pöördeid,külast peast läheb tds peaaegu alati käima kui küünlad töötavad ja pump tehtud, proovi nii et kui jääd seisma siis pane teine aku kõrvale ja juhtmetega ühenduses, kui siis vudib starter kiiremini siis vaheta aku välja kui ei aita siis starter!
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

Nüüd siis uus aku peal, vähe paremaks läks. Aga teeb ikka nii, et vahest läheb poolest pöördest ja vahest tahab vähe käiamist (umbes 4-5 seki). Starter vist ei saa seda põhjustada, et kord kargab kohe tööle ja siis jälle ei lähe?
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Leho »

BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

Aga mis moodi saab põhjustada paagisisene pump seda, et vahepeal läheb soojalt kohe käima ja siis jälle ei lähe?
Külmalt läheb kohe ja ka kütuse kogus paagis ei loe midagi(Põleb kütuse tuli või on üle 20 liitri paagis, mingit vahet pole).
Silindrite surved ka ei saa ju vahepeal madalaks jääda ja uuesti normi minna.
Kütusefiltri ja pumba vahelisel voolikul on klapp ka vahel, niiet kütus vist ei tohiks ka alla vajuda :?:
Viimati muutis raivo01, 27.11.2007 22:58 23, muudetud 1 kord kokku.
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

Ei oska siis keegi midagi öelda, mis viga võib olla :?:
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

raivo01 kirjutas:
Aga mis moodi saab põhjustada paagisisene pump seda, et vahepeal läheb soojalt kohe käima ja siis jälle ei lähe?
Külmalt läheb kohe ja ka kütuse kogus paagis ei loe midagi(Põleb kütuse tuli või on üle 20 liitri paagis, mingit vahet pole).
Silindrite surved ka ei saa ju vahepeal madalaks jääda ja uuesti normi minna.
Kütusefiltri ja pumba vahelisel voolikul on klapp ka vahel, niiet kütus vist ei tohiks ka alla vajuda :?:
Vahepeal töötab vahepel ei tööta sellepärast ongi vajapump remontida!
Kasutaja avatar
Janar_R
Huviline
Postitusi: 389
Liitunud: 04.08.2007 10:51 06
Asukoht: Tartu/Võru

Postitus Postitas Janar_R »

Jõudu, jälgisin ka teemat, kuna on endal enamvähem sama probleem. Külmalt käivitub ilusti, aga soojalt tahab u 2 max käiamist. mõnikord läheb ilusti ka.
kas kütuses endas ei ole viga, näiteks suvel sõitsin mingiaeg venemaa kütusega, siis statoili omaga ja vahe oli märgatav.
niisama ei tahaks ka erinevaid detaile ostma ja vahetama kukkuda, tahaks päris kindel olla, kuna varuosad on kallid.
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

Veljo_V kirjutas:
raivo01 kirjutas:
Aga mis moodi saab põhjustada paagisisene pump seda, et vahepeal läheb soojalt kohe käima ja siis jälle ei lähe?
Külmalt läheb kohe ja ka kütuse kogus paagis ei loe midagi(Põleb kütuse tuli või on üle 20 liitri paagis, mingit vahet pole).
Silindrite surved ka ei saa ju vahepeal madalaks jääda ja uuesti normi minna.
Kütusefiltri ja pumba vahelisel voolikul on klapp ka vahel, niiet kütus vist ei tohiks ka alla vajuda :?:
Vahepeal töötab vahepel ei tööta sellepärast ongi vajapump remontida!
ei ol ju nii et vahepeal töötab ja vahepeal mitte vaid on nii et külmalt töötab ja soojalt mitte. soe ei jõua ju taha paaki et midagi muuta?
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

diislijoodik kirjutas:Kuni 94 või 95 tds-del on pritsepumba tüüpviga, kui soojalt ei käivitu. Nimelt on pumbas koormusandur, mis vanematel oli lahendatud potsensiomeetriga- need kalavadki. See on tüüpviga, nii UM kui ka vastavad diislispetsid peaksid teemaga hästi kursis olema. UM-ist võib küsida, millise nr-ga pupadel see haigus on- peaksid oskama vastata. UM-ist potekat eraldi ei saa, küsida võib Karla Autost või Boschi esindusest, äkki pakuvad lahendust. Kui tahta kardinaalset lahendust, tuleks panna uuema generatsiooni pritsepump ja DDE.
Kuidas seda koormusandurit vms kontrollida saab? Diagnostika näitab midagi?
raivo01
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 12.11.2006 21:35 11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raivo01 »

Kus kohas asub pumba nr?
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

diislijoodik kirjutas:Kuni 94 või 95 tds-del on pritsepumba tüüpviga, kui soojalt ei käivitu. Nimelt on pumbas koormusandur, mis vanematel oli lahendatud potsensiomeetriga- need kalavadki. See on tüüpviga, nii UM kui ka vastavad diislispetsid peaksid teemaga hästi kursis olema. UM-ist võib küsida, millise nr-ga pupadel see haigus on- peaksid oskama vastata. UM-ist potekat eraldi ei saa, küsida võib Karla Autost või Boschi esindusest, äkki pakuvad lahendust. Kui tahta kardinaalset lahendust, tuleks panna uuema generatsiooni pritsepump ja DDE.
Kas 98 aasta masinatel siis pandi ka seda s.tta pumpa peale??
endal E39 98 aasta ja soojalt ikka pikka käiamist tahab :?
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
xTc-b
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2006 08:39 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc-b »

diislijoodik kirjutas:Vaata eestpoolt aastaarve.
Minu kysimus on kas võis sattuda ka uuematele TDS´idele s.tt ks pump peale.
sest minu auto uuem aga probleem on olemas ja tahaks sellele lõpu teha!!!
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

bis 01/1994 (VP15) VE6/10E2400R300-1 0 460 406 995 Zentrierung 50mm
02/94-01/95 (VP15) VE6/10E2400R575 0 460 406 993 Zentrierung 68mm
ab 02/95 (VP36) VE6/10E2400R515 0 460 406 994 Zentrierung 68mm
VP15 haben ein Potentiometer (Krallenschleifer) im Steuergehäuse, VP36 sind HDK-Pumpen mit Induktivgeber

Infoks siis!!!
525 TDS´a EXECUTIVE
Kasutaja avatar
tanel25
Huviline
Postitusi: 773
Liitunud: 29.05.2007 19:28 18

Postitus Postitas tanel25 »

xTc-b kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Kuni 94 või 95 tds-del on pritsepumba tüüpviga, kui soojalt ei käivitu. Nimelt on pumbas koormusandur, mis vanematel oli lahendatud potsensiomeetriga- need kalavadki. See on tüüpviga, nii UM kui ka vastavad diislispetsid peaksid teemaga hästi kursis olema. UM-ist võib küsida, millise nr-ga pupadel see haigus on- peaksid oskama vastata. UM-ist potekat eraldi ei saa, küsida võib Karla Autost või Boschi esindusest, äkki pakuvad lahendust. Kui tahta kardinaalset lahendust, tuleks panna uuema generatsiooni pritsepump ja DDE.
Kas 98 aasta masinatel siis pandi ka seda s.tta pumpa peale??
endal E39 98 aasta ja soojalt ikka pikka käiamist tahab :?
Oled juba lahenduse leidnud?
Endal kummitab sama jama.
4x6=1x nädalas
taavi00
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.09.2007 20:28 42
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas taavi00 »

tere sai siis eile vahetatud bmw moto mis oli võetud sõitva autopealt ja nüüd selline mure et läheb käima korraks ja siis kohe sureb välja.ennem käima minemist aga tahab pikalt käiamist.milles võib probleem olla ja lgu veel ära mainitud seda et uuel motol oli vähem andureid mis sai aga vana motopealt asemele pandud.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Saabunud on külmad ja algavad talvised diiselauto käivitamise rõõmud. Auto on 525tds ja probleem siis selles, et hommikul süüte sisse keeramisel hakkab kapoti all midagi sirisema, ootan ära eelsüüte ja siis annan starterit. Masin hakkab põksuma esimesest pöördest aga jääb käima kuidagi raskelt ja siis sureb välja, uuesti eelsüüde ja starter, nüüd sama lugu hakkab kohe lubama ja käib raskelt mõne sekundi ja siis käib jõnks läbi ja masin jääb normaalselt tööle. Selline tunne nagu ei võtaks üldse pumpa järgi alguses, kui tööle läheb siis ei tule ka sinist suitsu, aga alguses viskab õrna pahvaka musta.
Kas võib kahtlustada pumba probleemi.
525 TDS´a EXECUTIVE
vana524
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 09.01.2008 21:10 20

Postitus Postitas vana524 »

ehk vaataks enne küünlad üle, saabunud külmad pumbale küll nii ei mõju.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Küünlad uued peal ja ka vanad olid tegelikult korras, aga nüüd sai pumba kaant veel regullitud ja asi läks paremaks, käib ühltasemalt, vaiksemalt.
Aga seda ikka ei tea mis tal seal üle -10c sirisema hakkab kapoti all. Kui uus külmalaine tuleb, eks siis tuleb kuulama hakata.
525 TDS´a EXECUTIVE
helitehnik
Huviline
Postitusi: 456
Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
Asukoht: Rakvere/Helsinki

Postitus Postitas helitehnik »

Tere, mul ka siin tuttaval siis probleem 93 aasta 525tds-iga, auto on automaat kastiga, sai siis talle teine pump peale pandud mis kontrollitud ja töökorras, sai pump enamvähem paika keerata et käib suht ilusti, kuid jõud autol täiesti puudub, turbo töötab, lihtsalt venib ja venib, vana pumbaga oli sama asi kuid nüüd asi ei muutunud, kindlasti pakute veaks seda nn. suurt pihustit(kus ma selle leian), kuid kui selle viga pole siis mida veel välja pakute
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Kui juhtmega pihusti, siis peaks salongis pihustituli ka põlema. Aga äkki rõhuandur hoopis.
525 TDS´a EXECUTIVE
helitehnik
Huviline
Postitusi: 456
Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
Asukoht: Rakvere/Helsinki

Postitus Postitas helitehnik »

kast töötab väga ilusti, mootor kohe lausa pidurdab, kui mäest alla isegi sõita, ei taha üldse kiirendada, kui esimeselt teisele viskab siis pool sekundit tunned seda väänet mis peaks olema ja siis sureb jälle ära, ja kusjuures pihusti tuli põlebki, kuid kus ma selle rõhuanduri leian(on võimalik kontrollida kuidagi korrasolekut?), diiselmootorid minu jaoks võõrad, kuna oman esimest diiselmootoriga autot
helitehnik
Huviline
Postitusi: 456
Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
Asukoht: Rakvere/Helsinki

Postitus Postitas helitehnik »

sain nüüd autol jõu tagasi liigutasin pumbapead, aga nüüd jama selles, et pöörded liiga kõrgel miski 850 vms.(käib enamvähem ühtlaselt, kuid kui gaasi anda jäävad pöörded 1200 peale ja mootor lausa rappub peal hakkab jubedalt lonkama
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

No kui pihustituli ikka põleb, siis käi diagnostis ära. Kui kaant liiga taha nihutada, siis hakkabki rappuma ja pöörded ei lange ühtlaselt maha. Mina vaataks esialgu ikkagi neljanda pihusti üle.
525 TDS´a EXECUTIVE
helitehnik
Huviline
Postitusi: 456
Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
Asukoht: Rakvere/Helsinki

Postitus Postitas helitehnik »

mismoodi ma seda 4ndat pihustit kontrollin, ehk siis seda juhtmega pihustit, mootor nagu minumeelest klõbiseb ka liiga palju,võiks vaiksemini
helitehnik
Huviline
Postitusi: 456
Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
Asukoht: Rakvere/Helsinki

Postitus Postitas helitehnik »

eeldatavasti on viga teada, juhtmega pihustil peab takistus olema 80-100ohmi, aga mul näitab 1 järelikult lühis sees ja selles ongi asi
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Ka üks vigase 525td omanik.

Külmalt käivitamine ok. Läheb isegi -15 kraadiga väga hästi käima.
Asi nimelt selles, et kõigepealt hakkasid autol tuurid ujuma. Ok, see selleks, vahepeal normis, aga alla 20L kütet paagis, sureb auto välja. See oleks siis paagisisese pumba viga. Aga nüüd kõiguvad tühikäigul tuurid ükskõik, kus hoiad, isegi 2000 peal. Sõidu ajal auto töötab ilusti, kiirendab normaalselt jne, aga pikka otsa sõites sureb näiteks 100ga sõites lambist välja...võtan käigu välja...lasen paar sekki vabaga ja lükkan käigu sisse, läheb uuesti käima kohe ja kõik normaalne jälle ja saab järjest jälle 100km lasta. Linnas sellist asja ei tee, ainult maanteel. Sooja mootoriga käia või aku tühjaks, käima ei lähe...lükates läheb kohe, nii kui ratta ringi võtab...olen isegi üksi hakkama saanud. Ise kahtlustan kõrgsurvepumpa, nagu siin igalpool mainitakse, aga see just imelik, et lükates läheb hästi käima.
helitehnik
Huviline
Postitusi: 456
Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
Asukoht: Rakvere/Helsinki

Postitus Postitas helitehnik »

siis võib ka see olla, et starter ei vea piisavate pööretega mootorit ringi, aga ma pakuks ka kõrgsurve pumpa
Margo_325
Huviline
Postitusi: 627
Liitunud: 11.10.2004 18:01 13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo_325 »

Küsiks seda ka veel, et kui palju mootoriketi väljavenimine tühikäigu pööretele ja gaasi mahalastes väljasuremisele mõjub? Käib ju pump sama keti pealt? Nimelt õlipunni maha keerates on näha ja kuulda, mida see kett seal teeb ja hääle järgi kõriseb seal juba suht valjusti. Vbolla mõni ketitald olematu juba vms
Goodyear
Huviline
Postitusi: 367
Liitunud: 25.02.2006 15:21 54
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas Goodyear »

Oli mul samuti selline väljauremise probleem..Viga on kulunud pumba kaanes, vahetasin selle ära ja asi toimetab ni et vähe ei ole. Tegi veel ka siukest pulli et laksis omasuva järgi pöördeid, vahepeal sõitsin ni et üks jalg oli piduril, sest tüüp arvas heaks vahepeal ikka 160 sisse kadjada ja nii stabiilselt sõita ilma et peaks kaasi pedla puutumagi.
Praegu omal ka selline soojalt käivitumise probleem. Võtan täna paagisisese pumba lahti ja vaatan mis elu seal käib, proovin panna pumba ette tagasilaske klapi, mis ei laseks kütte survel alla vajuda. Külmalt käivitub normaalselt aga kui auto 10 minti seisab siis peab ikka tükk aega ringi udjama ennem kui pauhhti käima turtsatab. Mõte on veel ka seline et panen külmkäivtuse anduri vahele lüliti. Sooja käivtuse ajal lülitan anduri välja (mis tingib külmkäivtuse jaoks loodud eeldused) ja kui mootor käib siis lülitan jälle tagasi sooja resiimi ja pöörded peaksid paika vajauma. kahtlane on ka see et anduriga pihusti jookseb nagu mahlakask, aga kas see ka käivitust mõjutab?? minekuga on ka nii et mõnikord on uimane ja teinekord on jälle püss..mingi asi ilmselt koinib..äki siiski see anduriga pihusti, mille hind sinna 3500.- eegu kanti jääb?
Jalgrattaga maad ei kaevata...
Vasta