E36 Katalüsaator ja lambda
E36 Katalüsaator ja lambda
Tere.
Sai soetatud e36 sedaan aastast 93, 1.6 m40 mootoriga. Probleemiks on siis, et autol pole katalüsaatorit ja lambda andur on olemas aga kuhugi ühendatud see pole.
Küsimus selline siis, et kuhu see pistiku ots peaks välja minema mootori juures, niipalju kui auto alla piiluda sain ei paistnud seal olema vastavat pesa kuhu see panna. Kas kuidagi saaks kontrollida lambda korrasolekut?
Katalüsaatori kohta ka küsimus, et kumb nendest paremini alla istuks?
Sai soetatud e36 sedaan aastast 93, 1.6 m40 mootoriga. Probleemiks on siis, et autol pole katalüsaatorit ja lambda andur on olemas aga kuhugi ühendatud see pole.
Küsimus selline siis, et kuhu see pistiku ots peaks välja minema mootori juures, niipalju kui auto alla piiluda sain ei paistnud seal olema vastavat pesa kuhu see panna. Kas kuidagi saaks kontrollida lambda korrasolekut?
Katalüsaatori kohta ka küsimus, et kumb nendest paremini alla istuks?
Selline ongi originaalne katalüsaator. Originaalis on lambda pistik kõrvalistuja pool käigukasti küljes (nagu Truumu juba eelpoolmainis). Raske küsimuse teisest poolest aru saada, proovi ennast väljendada natukene selgemalt.K_ kirjutas:Ok, homme saan jälle auto lähedusse, proovin vaadata käigukasti juurde
Internetist väheke infot otsides leidsin selle
Seletage mulle kas nii peabki olema mul auto all? Sest täpselt niimoodi ta ongi, kas katalüsaator ei peaks olema seal toru asemel mis nr 1-e all asetseb?
Muidumees aega surnuks löömas
Mõtlesin oma küsimuse all, et kas katalüsaatori pütt ei peaks asetsema kohe peal lambdat seal kus pildil vaid toru.sass16 kirjutas:Selline ongi originaalne katalüsaator. Originaalis on lambda pistik kõrvalistuja pool käigukasti küljes (nagu Truumu juba eelpoolmainis). Raske küsimuse teisest poolest aru saada, proovi ennast väljendada natukene selgemalt.K_ kirjutas:Ok, homme saan jälle auto lähedusse, proovin vaadata käigukasti juurde
Internetist väheke infot otsides leidsin selle
Seletage mulle kas nii peabki olema mul auto all? Sest täpselt niimoodi ta ongi, kas katalüsaator ei peaks olema seal toru asemel mis nr 1-e all asetseb?
Aga tänud asjaliku vastuse eest, seega katalüsaator ikka olemas.
Miskipärast usun mina, et tegu on kuangi Leedust tulnud isendiga. Seal on kombeks auto katist keevitusega lihtsalt ilma jättaja eraldi maha müüa. teine võimalsu on, et kat-i sisu lõigatakse välja (seda reedab nelinurkne ruut kati all või ülaosas). See on aga juba puhas spekulatsioon.
Muidumees aega surnuks löömas
Nii, sain täna korraks sinna alla vaadatud, ilma kanalita suht keeruline
Panin lambda pistiku tagasi ja selle tagajärjel hakkasid mootori tühikäigu pöörded kõikuma umbes 800-900 vahel, ilma lambdata püsivad ~900 peal. Kas läheb lambdaanduri vahetuseks? Homme kui aega saan proovin käia heitgaase mõõtmas, vaatab mis tulemused on.
Auto esmane registreerimine Eestis muidu 2003 kui õigesti mäletan, kust ta siia toodud on sellest pole tõesti õrna aimugi.
///krt ei jõudnudki täna käia heitgaase mõõtmas, kui ülevaatuspunkti jõudsin oli see juba suletud . Muidu panin tähele, et sooja mootoriga tühikäigupöörded enam ei kõikunud vaid püsisid normaalselt ~900 peal.
Panin lambda pistiku tagasi ja selle tagajärjel hakkasid mootori tühikäigu pöörded kõikuma umbes 800-900 vahel, ilma lambdata püsivad ~900 peal. Kas läheb lambdaanduri vahetuseks? Homme kui aega saan proovin käia heitgaase mõõtmas, vaatab mis tulemused on.
Auto esmane registreerimine Eestis muidu 2003 kui õigesti mäletan, kust ta siia toodud on sellest pole tõesti õrna aimugi.
///krt ei jõudnudki täna käia heitgaase mõõtmas, kui ülevaatuspunkti jõudsin oli see juba suletud . Muidu panin tähele, et sooja mootoriga tühikäigupöörded enam ei kõikunud vaid püsisid normaalselt ~900 peal.