Ikka vibra sees masinas
Ikka vibra sees masinas
Olen siin ikka amaadelnud selle veaga, et 5 käiguga siledal asfaldil sõites tõmbab masinasse sellise vibra sisse, nagu oleks kumm balansist väljas ja vaba peale llastes või gaasi pealt jalga ära võttes kaob vibra ära. Kas viga võib olla kuskil käigukasti jubinate poole peal. Üks väitis, et äkki mingi sidurikorvi probleem
Laseks selle maha kiskuda kui saaks mingit kinnitust kahtlustele. Kole veider probleem igatahes. Auto siis endiselt e36 316 saan
ja laguneb jõudsalt 
sul on üks kahest veast osadel mudelitel on gardaan kahest tükist st nuudiga mille ümber on mutter millega saab nuuti koomale keerata ja seda ajapikku vaja teha (kordan,ei tea kas sinu autol on see asi olemas) ja kui viga selles pole siis on viga gardaaniristis siis kui vedu taga läheb resonantsi seega ristivahetus ootab ees ja seda vaja vastavas pingis ve ka treipingis saab seda asja teha muidu pole sellest vahetusest kasu
Seega edu
Seega edu
-
truumu
See Pärnu mnt algus seal Laagri juures oli mullegi mõistatus.
Aga üks vihje veel. Suvalises autoservises ei maksa tasakaalustamas käia, kuna kummipink võib ajapikku valetama hakata... ja kui see ei ole nende põhiline äri siis vaevalt nad seda märkavad.
Eelmisel kuul käisin vibra pärast Vianoris ja lasin kõik rattad üle tasakaalustada - ükski ratas ei olnud korralikult balansis
Aga üks vihje veel. Suvalises autoservises ei maksa tasakaalustamas käia, kuna kummipink võib ajapikku valetama hakata... ja kui see ei ole nende põhiline äri siis vaevalt nad seda märkavad.
Eelmisel kuul käisin vibra pärast Vianoris ja lasin kõik rattad üle tasakaalustada - ükski ratas ei olnud korralikult balansis
tere,
ei tahaks küll oma võhiklikkust esile tuua, aga mina olen suht kindel, et kui viga otsima hakata siis on see mootoris milleks on R4. Nimelt ei ole ju R4 just kõige stabiilsem(vibratsiooni-vabam) võrreldes R6'ga. Antud juhul (samas ka mul, E30 318i) tekib tuntav vibratsioon mootori jõuetusest ja koormuse suurusest madalatel pööretel, kus mootor hakkab küljelt-küljele põrkama. Mul on samat moodi, kui linna sõidul 5. käiku kasutada ja kiirendama hakata. 50km/h on isegi 4. käiguga.
edit: http://autozine.kyul.net/technical_scho ... mooth1.htm
ei tahaks küll oma võhiklikkust esile tuua, aga mina olen suht kindel, et kui viga otsima hakata siis on see mootoris milleks on R4. Nimelt ei ole ju R4 just kõige stabiilsem(vibratsiooni-vabam) võrreldes R6'ga. Antud juhul (samas ka mul, E30 318i) tekib tuntav vibratsioon mootori jõuetusest ja koormuse suurusest madalatel pööretel, kus mootor hakkab küljelt-küljele põrkama. Mul on samat moodi, kui linna sõidul 5. käiku kasutada ja kiirendama hakata. 50km/h on isegi 4. käiguga.
edit: http://autozine.kyul.net/technical_scho ... mooth1.htm
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8528
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
kunagi venna bmwl oli sama moodi et kui sõitsid 50 km h ei olnud häda kedagi aga 70km h oli juba vibra
viga oli kardaani tugilaagris mis oli kuhugi vastu sõidetud ja oli tiba tsentrist välja läinud.
see vahetati ära ja ei mingit vibra
viga oli kardaani tugilaagris mis oli kuhugi vastu sõidetud ja oli tiba tsentrist välja läinud.
see vahetati ära ja ei mingit vibra
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio