E36 320 TURBO
E36 320 TURBO
Tere foorumlased!
Tekkis sihuke mõte et kas oleks võimalik sellisele isendile turbo peale ehitada. Kui on siis mis turbot kasutada. Sai üles taotud üks e36 ja nüüd tahaks valusamat minekut. 2.0 ikka lahja. äkki siin foorumis mõni targem kes oskaks nõu anda kuidas hobujõude suurel määral suurendada.
HÄID PÜHI KÕIGILE!!!
Tekkis sihuke mõte et kas oleks võimalik sellisele isendile turbo peale ehitada. Kui on siis mis turbot kasutada. Sai üles taotud üks e36 ja nüüd tahaks valusamat minekut. 2.0 ikka lahja. äkki siin foorumis mõni targem kes oskaks nõu anda kuidas hobujõude suurel määral suurendada.
HÄID PÜHI KÕIGILE!!!
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Üks neti sait kus kõik vajalikud asjad bmw le tellida saab. Vähemalt näed hinnad ära.
http://www.schmiedmann.com/
http://www.schmiedmann.com/
noh, aitan siin hetkel ühte 3,2l M3 turbo ehitajat, eesmärk tagasihoidlik 500hj.
tellisime uued kolvid, kepsud ja tihendid ning see läks 35000.- (eraisikuna jaoks ostes lisa käibemaks otsa).
arvesta juurde progetav aju koos seadistamisega (umbes 30k), turbo 20k, wastegate, blow-off, turbokollektor, uued lõdvikud-torud, pihustud, vahejahuti, sidur+korv jne. pluss sada muud väikest vidinat
ehk tood auto kohale, maksad raha vastavalt soovidele ja pärast saad juba võimsama auto vastu.
edasi mõtle sellepeale, et sellise autoga ei saa sa never-ever ülevaatuselt läbi, kuhu iga teine politseinik sind peale kinnipidamist saadab.
tellisime uued kolvid, kepsud ja tihendid ning see läks 35000.- (eraisikuna jaoks ostes lisa käibemaks otsa).
arvesta juurde progetav aju koos seadistamisega (umbes 30k), turbo 20k, wastegate, blow-off, turbokollektor, uued lõdvikud-torud, pihustud, vahejahuti, sidur+korv jne. pluss sada muud väikest vidinat
ehk tood auto kohale, maksad raha vastavalt soovidele ja pärast saad juba võimsama auto vastu.
edasi mõtle sellepeale, et sellise autoga ei saa sa never-ever ülevaatuselt läbi, kuhu iga teine politseinik sind peale kinnipidamist saadab.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Käid 200k rahas välja ja võtad endale 321hp 3,2l E36 M3'me. Näiteks sellise...france kirjutas:ma sooviks kusagil 300hp saavutada mis selleks siis tegema peaks kui näiteks turbot ei pane.
Üks paremas korras M3'sid Eestis...
Viimati muutis Ain, 24.12.2007 20:35 16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 20.06.2007 21:59 27
See on üks võimalus sajast...wunderbaum kirjutas:Mismõttega osta see auto..oma kätega tehtud auotot on ikka uhkem tunne roolida ja vaadata ju
Oled sa ise midagi oma käte ja rahakotiga valmis ehitanud? Kindlasti on uhke ja hea tunne vaadata, aga M'i mootori peale tõstmine nõuab ka ülejäänud auto detailide üle vaatamist ja kogu see lõbu läheb ikka sama palju maksma. Oman ise enda cabrio projekti ja odavam oleks olnud osta e30 m3 cabrio. Kuigi oma kätega tehtud asi on alati huvitavam
PS! Su avatar ei olnud foorumi reeglitele vastav...
- Koleloom
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
- Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
- Asukoht: Tartu
www.turboclub.ee uuri ja saad kindlasti asjadele vastused
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4403
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Teema algatajale: kui tahad midagi ise korda saata, vii ennast kõigepealt (turbo)mootori ehitamise teoreetilise poolega kurssi. Muidu sa jäädki siia küsimusi esitama a'a mispärast? kuidas? Võimet iseseisvalt infot otsida ja selle põhjal õppida on kõvasti vaja. Iseenesest on internetis kogu info olemas.
Lihtsam viis kuidas oma auto "hobujõude suurel määral suurendada"(nagu sa esimeses postis kirjutasid), on võtta oma auto ja oma raha ning viia see näiteks http://es-tuning.ee garaazi.
Lihtsam viis kuidas oma auto "hobujõude suurel määral suurendada"(nagu sa esimeses postis kirjutasid), on võtta oma auto ja oma raha ning viia see näiteks http://es-tuning.ee garaazi.
tel. 51 949 859
kui need detailid ei pea vastu m3 mootorit... siis miks nad sama võimsusega turbotatud m50 mootorit peaks siis välja kannatama... mille võimsus võib isegi rohkem olla/tullaRoland325 kirjutas:Tegelikult kui nii mõelda, siis tuleks lihtsalt 320-le korralikult turbo peale panek isegi odavam(kuigi seegi odav pole), kui hakata 320-st M3-e ehitama
3.2 M3 on muidugi tavamootori kulude jutu juures täiesti totter näide, sellele maksavadki jupid hingehinda. Isegi "tavalised" jupid.raimo_r kirjutas:noh, aitan siin hetkel ühte 3,2l M3 turbo ehitajat, eesmärk tagasihoidlik 500hj.
tellisime uued kolvid, kepsud ja tihendid ning see läks 35000.- (eraisikuna jaoks ostes lisa käibemaks otsa).
Seda muidugi siis, kui lähed ja lehvitad igal pool viiesajaseid ja ostad uusi asju. Samas mõistlikult asju ajades on võimalik eelarvet kaks korda kärpida. Kui natuke otsida, siis leiab ka korralikke kasutatud asju. Näiteks uusi turbosid on müüdud 6000 krooniga.arvesta juurde progetav aju koos seadistamisega (umbes 30k), turbo 20k, wastegate, blow-off, turbokollektor, uued lõdvikud-torud, pihustud, vahejahuti, sidur+korv jne. pluss sada muud väikest vidinat
Näiteks turbokollektoriga on nii, et tagasihoidlikumate projektide puhul pole sada aastat mingit turbokollektorit vaja 10+K eest osta. Teed vastavad torud seeria väljalaskekollektori (kuhu M3-l midagi teha ei anna - miks ma märkisin selle M3 asja eespool) ja turbo vahele ise torud ja väga hea saab. Enamik Eesti turboautosid on ju alguse saanud 20K, mitte 100K eelarvest. Kui käed tagusmendist välja ei kasva, siis saab kindlasti odavamalt kui 100k.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Vahe on pööretes, millel see võimsus välja tuleb.hollow kirjutas:kui need detailid ei pea vastu m3 mootorit... siis miks nad sama võimsusega turbotatud m50 mootorit peaks siis välja kannatama... mille võimsus võib isegi rohkem olla/tullaRoland325 kirjutas:Tegelikult kui nii mõelda, siis tuleks lihtsalt 320-le korralikult turbo peale panek isegi odavam(kuigi seegi odav pole), kui hakata 320-st M3-e ehitama
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Üks lihtsamaid variante on väljaotsida audi turbomäng ja näiteks Toyota Supra turbo. Esialgu võid ka proovida K126 turbot. Paks kaanetihend tuleks ka panna. Turbomootorid on deforsseeritud. Pihustid vahetad ka audiomade vastu. Minuarust on selline lahendus kõige odavam. Muidugi peab endal ka leidlikust olema.
E 39 535 1997.a.
Enamusel tootjatel (wiseco, ross racingu, CP) on kolbide komplektid on 6sil. bemmi mootoritele (m20, m50, s50, s38) ühe hinnaga. Kepsudega sama asi.Aare kirjutas:3.2 M3 on muidugi tavamootori kulude jutu juures täiesti totter näide, sellele maksavadki jupid hingehinda. Isegi "tavalised" jupid.raimo_r kirjutas:noh, aitan siin hetkel ühte 3,2l M3 turbo ehitajat, eesmärk tagasihoidlik 500hj.
tellisime uued kolvid, kepsud ja tihendid ning see läks 35000.- (eraisikuna jaoks ostes lisa käibemaks otsa).
inimene kes selliseid küsimusi esitab ei oska turbomootorit küll ise kokku ja tööle panna.Aare kirjutas:Seda muidugi siis, kui lähed ja lehvitad igal pool viiesajaseid ja ostad uusi asju. Samas mõistlikult asju ajades on võimalik eelarvet kaks korda kärpida. Kui natuke otsida, siis leiab ka korralikke kasutatud asju. Näiteks uusi turbosid on müüdud 6000 krooniga.arvesta juurde progetav aju koos seadistamisega (umbes 30k), turbo 20k, wastegate, blow-off, turbokollektor, uued lõdvikud-torud, pihustud, vahejahuti, sidur+korv jne. pluss sada muud väikest vidinat
Näiteks turbokollektoriga on nii, et tagasihoidlikumate projektide puhul pole sada aastat mingit turbokollektorit vaja 10+K eest osta. Teed vastavad torud seeria väljalaskekollektori (kuhu M3-l midagi teha ei anna - miks ma märkisin selle M3 asja eespool) ja turbo vahele ise torud ja väga hea saab. Enamik Eesti turboautosid on ju alguse saanud 20K, mitte 100K eelarvest. Kui käed tagusmendist välja ei kasva, siis saab kindlasti odavamalt kui 100k.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-92-9 ... enameZWD2V
Midagi sellist näiteks. See läheb maksma saatekuludega ca 13 000.-
Peale selle veel performance chip ca 650.-
http://stores.ebay.co.uk/Powerchips-Tec ... 5QQfrsrcZ1
Võib olla sellest juba piisaks?
Midagi sellist näiteks. See läheb maksma saatekuludega ca 13 000.-
Peale selle veel performance chip ca 650.-
http://stores.ebay.co.uk/Powerchips-Tec ... 5QQfrsrcZ1
Võib olla sellest juba piisaks?
13k ei saa sa sealt midagi... transa raha pane otsa ja toll ja käibekasSilverEST kirjutas:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-92-9 ... enameZWD2V
Midagi sellist näiteks. See läheb maksma saatekuludega ca 13 000.-
Peale selle veel performance chip ca 650.-
http://stores.ebay.co.uk/Powerchips-Tec ... 5QQfrsrcZ1
Võib olla sellest juba piisaks?
ma pakun, et kui sa selle komplekti 35-40k eestimaapinnale saad oled hästi saanud
tuuning chipist on sul vähe abi... sul vaja siis täis progetavat aju... aju ise saad 10-15k kätte aga et seda seadistada, siis on vaja palju tunde dynopingis istuda... mis kõik maksab... samuti keegi peab kinni maksma need töötunnid, et kogu see stuff autole peale panna... teema algataja sellega ise küll hakkama ei saa... igaljuhul see vähene mis ma kirjutasin on juba 100 täis või vähemalt suht lähedale sellele
Võin uurida palju täpselt eestisse saatmine maksma läheb. Olen tellinud ise USA-st ja Hong Kongist asju. Lihtsa näite võin tuua digi fotoka näol mille hindu siinsete hindadega võrdlesin, vahe tuli usast tellides odavam 10 tonni . Diagnostika asjad tellisin hiinast sain odavamalt peaaegu tonn kui siit oleks saand 2 päevaga sain kätte! Kui teema algatajal on huvi võin uurida seda värki edasi. Aga kas ilmtingimata on vaja kolvid ära vahetada? Ma muidugi pole mingi asjapulk lihtsalt huvitab mis juhtub kui ei vaheta. Ja chippide kohta lugesin et piisab täiesti sellest kui lihtsalt kiip ära vahetada, toimib. Kiip võtab lihtsalt igast erinevaid piirajaid maha ja reguleerib mootori tööd veitsa teisiti. Mõtlesin endal ka ära vahetada kunagi eks näis siis kas toimib nii see. Enne ei tea kui proovind pole ja mul on 2 aju ka nii et kui üks piix läheb vahet pole nagu