ElmScan ja Carsoft riistvara ühilduvus
ElmScan ja Carsoft riistvara ühilduvus
Äkki keegi targem oskab kommenteerida, kui soft töötab ElmScan 323/327 -ga, kas siis on lootust, et soft töötab ka carsoft-i karbiga? Või on neil see riistvara ja arvuti vaheline suhtus väga erinev?
Proovima kohe ei kahhaks, äkki rikub midagi ära.
Ning kas kellelgi on ElmScan, et saaks proovida kas antud soft ka minu autoga korrektselt töötab?
softiks oleks centrafuse
CarSoft live datat mingil määral näitab (numbrid muutuvad, kuid natu mööda). Kas on lootust et ElmScan näitab live datata korrektsemalt.
autoks, siis 98a E36
Proovima kohe ei kahhaks, äkki rikub midagi ära.
Ning kas kellelgi on ElmScan, et saaks proovida kas antud soft ka minu autoga korrektselt töötab?
softiks oleks centrafuse
CarSoft live datat mingil määral näitab (numbrid muutuvad, kuid natu mööda). Kas on lootust et ElmScan näitab live datata korrektsemalt.
autoks, siis 98a E36
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Elm ja Carsoft on täiesti erineva rauaga ning ühe peal ei tööta teise soft ega vastupidi.
Samas Elm suhtleb OBDII protokolle(erinevad autotootajad kasut. erinevaid) toetava mootori ja käigukasti ajuga. Ma praegu kindlalt ei tea öelda, kas su E36 üldse on OBD II - toega või mitte. Mõni targem äkki kommenteerib seda.
Minu '97 a. 725TDS igatahes ei toeta.
Samas Elm suhtleb OBDII protokolle(erinevad autotootajad kasut. erinevaid) toetava mootori ja käigukasti ajuga. Ma praegu kindlalt ei tea öelda, kas su E36 üldse on OBD II - toega või mitte. Mõni targem äkki kommenteerib seda.
Minu '97 a. 725TDS igatahes ei toeta.
tel. 51 949 859
Selge seda ma arvasin ise ka.
Aga kas kellelgi on seda elmscan-i vidinat, et saaks vaadata kas asi üldse töötab minu autoga.
seda listi vaadates
http://scantool.net/?mode=displayCV&make=BMW
oleks nagu lootust, seal nimelt
BMW 318TI 1998 ISO9141-2/ISO14230-4
aga kas see 318TI on nüüd e36 touring või e46?
Aga kas kellelgi on seda elmscan-i vidinat, et saaks vaadata kas asi üldse töötab minu autoga.
seda listi vaadates
http://scantool.net/?mode=displayCV&make=BMW
oleks nagu lootust, seal nimelt
BMW 318TI 1998 ISO9141-2/ISO14230-4
aga kas see 318TI on nüüd e36 touring või e46?
Nimi vihjaks nagu ELM232 kivile, mis minu mäletamist mööda oli mingi spetsiaalselt progetud Atmel-i PIC selleks, et arvuti poolt modemi käskudega (vana hea AT-käsustik!) autoga suhelda.
http://www.elmelectronics.com/DSheets/ELM323DS.pdf
http://www.scantool.net/forum/index.php ... readid=151
http://www.elmelectronics.com/DSheets/ELM323DS.pdf
http://www.scantool.net/forum/index.php ... readid=151
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Noh...jah, see on iseenesest võimalik, aga vaevalt keegi tänapäeval viitsib enam nõnda terminali käske sisse toksida . ELM-i skeemi toetavaid vabavara programme netis jalaga segada.priitv8 kirjutas:Nimi vihjaks nagu ELM232 kivile, mis minu mäletamist mööda oli mingi spetsiaalselt progetud Atmel-i PIC selleks, et arvuti poolt modemi käskudega (vana hea AT-käsustik!) autoga suhelda.
http://www.elmelectronics.com/DSheets/ELM323DS.pdf
http://www.scantool.net/forum/index.php ... readid=151
Samas kusagilt meenub, et OBD II tugi tuli BMW Euro versioonidele oluliselt hiljem kui USA turule mõeldud mudelitel.
Edit: US mudelitel alates 1996 aastast ja Eur mudelitel alates 2001 aastast nagu erinevatest artiklitest välja lugesin
tel. 51 949 859
Ma just seda silmas pidasin, et ELM-ga suhtlemiseks peabki tarkvara olema spetsiaalselt kirjutatud. Carsoft suhtleb ikka otse auto keeles.PeeterA kirjutas:Noh...jah, see on iseenesest võimalik, aga vaevalt keegi tänapäeval viitsib enam nõnda terminali käske sisse toksida . ELM-i skeemi toetavaid vabavara programme netis jalaga segada.
Minuteada E-OBD kohustuslik uuel autol alates 2000 aastast ja BMW mudelitel peal alates 1999.PeeterA kirjutas:Edit: US mudelitel alates 1996 aastast ja Eur mudelitel alates 2001 aastast nagu erinevatest artiklitest välja lugesin
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mis mõtet on üldse selle Carsofti peale aega raisata, seda ma ei adu?
Kui tahad lihtsalt OBD diagnostikat teha, siis selleks on ju programme küll ja veel. Ja mingi isekirjutajate huvigrupp on ka loodud yahoo gruppide all.
http://groups.yahoo.com/group/opendiag/
Kui tahad lihtsalt OBD diagnostikat teha, siis selleks on ju programme küll ja veel. Ja mingi isekirjutajate huvigrupp on ka loodud yahoo gruppide all.
http://groups.yahoo.com/group/opendiag/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 05.11.2006 20:46 43
- Asukoht: Tartu, Tähe 127 Boks 16
- Kontakt:
Carsoft on tõepoolest suht asi. Kui mootor ainult huvi pakub, siis peaks OBD mingil määral asjaks olema, aga täieliku ülevaate kogu autost saab ikkagi vaid spetsiaalselt BMW'le mõeldud tarkvara ja rauaga.
Need nii ütelda "universaalsed scannerid" on ka enamalt jaolt Aasia toodang ja selletõttu diisliga jäävad suht jänni.
Kui endal huvi suurem, siis võid ju PIC'i (Microchip) baasil ise kirjutada asja mis suudab autoga vabalt infot vahetada (selleks on muidugi vastavaid teadmisi ka vaja ja ropult aega).
Need nii ütelda "universaalsed scannerid" on ka enamalt jaolt Aasia toodang ja selletõttu diisliga jäävad suht jänni.
Kui endal huvi suurem, siis võid ju PIC'i (Microchip) baasil ise kirjutada asja mis suudab autoga vabalt infot vahetada (selleks on muidugi vastavaid teadmisi ka vaja ja ropult aega).
woah!DiaLAB kirjutas:Carsoft on tõepoolest suht asi. Kui mootor ainult huvi pakub, siis peaks OBD mingil määral asjaks olema, aga täieliku ülevaate kogu autost saab ikkagi vaid spetsiaalselt BMW'le mõeldud tarkvara ja rauaga.
Need nii ütelda "universaalsed scannerid" on ka enamalt jaolt Aasia toodang ja selletõttu diisliga jäävad suht jänni.
Kui endal huvi suurem, siis võid ju PIC'i (Microchip) baasil ise kirjutada asja mis suudab autoga vabalt infot vahetada (selleks on muidugi vastavaid teadmisi ka vaja ja ropult aega).
see jutt on ikka väga tublisti lihtsustatud.