E39 528 ei lähe tööle, jama käigukastiga seoses
E39 528 ei lähe tööle, jama käigukastiga seoses
tere mul on selline probleem et täna hakkas auto jamama..asi algas sellest et hakkas aku tuli põlema mõtlesin et jätan auto korra seisma ja käivitan uuesti et äkki ajab lihtsalt midagi sassi ja kaob tuli ära..keerasin siis kõrvale parklasse ja hakkasin tagurdama ..ja siis avastasin et tagurpidi käik ei tööta,panin uuesti drive ja see töötas ..auto oli paika aetud ja siis panin parkingu peale ja jätsin seisma..käimapannes lööb kõik tuled armatuuris põlema aga starterit andes ei kippu ega kõppugi..mitte mingit häält ei tee ..ja kellade all näitab kompuuter et drive on sees kuigi tegelikult on kang parkingu peal..milles võib asi olla..olen kuulnud juba varianti et käigukasti juures põhja all on mingi pistik mis võibolla sai seda soolavett mis meie tänavatel on..aga palun andke teada mis ise arvate kellel on kokkupuuteid olnud..mida proovida ja mida mitte...aku klemmid võtsin juba kahel korral pealt ära.
nii auto seisab siis hetkel töökoja ees ja kui võimalus siis vaadatakse üle...aga lugedes siin teiste käivitamisprobleeme tekkis korra selline mõte et äkki on ka asi seotud akuga kuna enne seda intsidenti hakkas akutuli armatuuris põlema..aga samas raadio mängib ja signaal töötab normaalse häälega aga starterit keerates ei plõgista isegi..äkki aitaks kui krokodillidega teiselt autolt täkku juurde anda
lisaks leidsin sellise huvitava teema milles võib viga olla...siis pääseks kergelt http://www.e38.ee/foorum2/viewtopic.php?t=712 aga jah realOEMist ei leidnud seda juppi kus see asub ja milline välja näeb
Nii sai siis auto töökojast tagasi probleem ikka püsib...
saime auto tööle otse starterit andes..kuid siiski kast on avariireziimis aga mingit veateadet ette ei löö..ainuke mis on on see et põleb ees aku tuli aga aku on täis ja laadimine on ka korras...
kui auto välja suretada siis ta tööle enam ei lähe kuna auto arvab et tal Drive sees kuigi tegelikult on Parkingu peal...
vaatasin pistikud üle ja need olid kuivad...
tekkis küsimus et kas äkki on mingi kaitse kuskil mis võis läbi minna ja kas käigukastil on eraldi aju ja kus see asub...käigukast peaks ise korras olema (mehaaniline pool) sest kui ta avarii reziimi läheb peaks ta ju laskma autot ikka käivitada.
korra käis ka selline mõte peast läbi et äkki mingi immoga tegu, signa küll ei ole ja immo kohta ma ka kindel pole aga võtmega mingi kala on kuna uste sulgemiseks tuleb päris kaua ca 20 sekundit plõgistada et uksed sulguksid, avanevad esimese korraga ilusti ja pagass samamoodi..
ma loodan et tekst ei ole segane ja palun aidake igasuguse informatsiooniga...diagnosti pole mõtet soovitada kuna sinna ma lähen nagunii aga just tahaks teada mis kergemad võimalused on..ettetänades Ivo Mei
saime auto tööle otse starterit andes..kuid siiski kast on avariireziimis aga mingit veateadet ette ei löö..ainuke mis on on see et põleb ees aku tuli aga aku on täis ja laadimine on ka korras...
kui auto välja suretada siis ta tööle enam ei lähe kuna auto arvab et tal Drive sees kuigi tegelikult on Parkingu peal...
vaatasin pistikud üle ja need olid kuivad...
tekkis küsimus et kas äkki on mingi kaitse kuskil mis võis läbi minna ja kas käigukastil on eraldi aju ja kus see asub...käigukast peaks ise korras olema (mehaaniline pool) sest kui ta avarii reziimi läheb peaks ta ju laskma autot ikka käivitada.
korra käis ka selline mõte peast läbi et äkki mingi immoga tegu, signa küll ei ole ja immo kohta ma ka kindel pole aga võtmega mingi kala on kuna uste sulgemiseks tuleb päris kaua ca 20 sekundit plõgistada et uksed sulguksid, avanevad esimese korraga ilusti ja pagass samamoodi..
ma loodan et tekst ei ole segane ja palun aidake igasuguse informatsiooniga...diagnosti pole mõtet soovitada kuna sinna ma lähen nagunii aga just tahaks teada mis kergemad võimalused on..ettetänades Ivo Mei
Mul siis 525tds ja automaat. kõik toimib 100%( edasi- tagsi d ja r ) kuid sama moodi nagu sul on et võtit keerates ei toimi midagi- kuid otse toimib ilusti. Ei tea mida teha- testin nii kaua- äkki kuskil ühendus või immo... Ühesõnaga kõik toimib kuid võtit keerates ei käivitu...kui aga käivitada otse- kustuvad kõik tuled armatuuris..
Võibolla aga on ühine viga mida lihtsalt saaks likvideerida(teatud kaitse- releed äkki mudeli probleem et kuskil juhe rebeneb pooleks)..
kui sul midagi hakkab looma siis huviga loeks - äkki mul ka saaks inimväärselt veast lahti...
Võibolla aga on ühine viga mida lihtsalt saaks likvideerida(teatud kaitse- releed äkki mudeli probleem et kuskil juhe rebeneb pooleks)..
kui sul midagi hakkab looma siis huviga loeks - äkki mul ka saaks inimväärselt veast lahti...
ma hakkan ka ise arvama et minu masinal viga immos, sest see valge blokk rooli all vasakul on vist immo, kui pistik korraks välja tõmmata ja uuesti sisse siis hakkavad kellad ja armatuuris näidukid tööle aga starter ikka plõksib. Aga noh otsin edasi või oskab keegi Tartus soovitada soodsat kohta kus korda saaks DIA väga kirves!
E 39 535
Tekkis veel selline küsimus targematele et kuna ise kahtlustan et probleem ei ole kastis eneses vaid selle elektrisüsteemis siis tahaks teada kus asub käigukasti aju ja kuidas sellele ligi pääseb..mis asjad peab eemaldama ..tahaks seal ühendused üle vaadata.Ja kuidas saab käigukastile pealtpoolt ligi..
Kui auto sain( auto oli laksuga)tegin ta enamvähem liikuvaks- siis ei reageerinud aga võtmele(süüde ilusti sees kuid starterile ei jõudnud midagi) . kruvikeeraja vahele- pendiksile ja süüde sisse(võtsin igaksuhuks maha pendiksil väiksed mustad juhtmed) siis käivitus ilusti...IvoMei kirjutas:palun räägi täpsemalt kuidas ja mis su autol ära tehti ...ettetänades Ivo Mei
Skeemi ja testri abiga leidsin starterilt ja võtmelt minevad juhtmed( need on kaks musta juhet mis lähevad valgesse plokki)
http://www.madi-auto.ru/wds/ru/e39new/index.htm
Kuna ei taha iga kord kruvikeerajaga starterit piinata- siis ühendasin sinna vahele relee ja ka kaitsmed igaksjuhuks.
See valge plokk hetkel tuas ja hakkan teda testima ja skeemi abil vahetama osi(üks takisti oli lahti )
Tahaks ikka narmaalselt saada kõik tööle. Kuid esialgu tundub ok.
http://www.madi-auto.ru/wds/zi_images/G_116068.png
tekkis veel selline küsimus et kuna ta alguses lõi aku tule põlema aga laadimine on olemas..kas äkki võib asi akus olla..Peal on bmw originaal aku ja ma arvan et see on sellest ajast kui auto tehasest tuli sest hooldusraamatus aku vahetuse kohta küll midagi kirjas ei ole..aga teisalt kui aku omadega surnud kas ta sellest võib kasti ka avariireziimi lüüa...sest mittemingit veadeadet ega märki ta põlema ei löönud..kas tasuks proovida teise akuga või siis akule täkku juurde anda..
Nii lisaksin siis veel sellise küsimuse neile kes akudest jagavad..mul muidu autol tuled põlevad ilusti ja musa ka mängib aga starter ei tee ühtegi häält..uurisin siis akut ja see on originaal aku mis on paigaldatud 2003 aasta septembris...aku illuminaator näitab mulle musta värvi mis peaks tähendama et aku on ikkagi tühi..pole kellegilt hetkel võtta ka vastavate parameetritega akut proovimiseks..kas võib olla et aku elupäevad lõppesid nii järsku ja muuks võhma jätkub aga käivitamiseks mitte
soovitan võtta esialgu (osta või laenata ) Akulaadija ja laadida aku max tasemele- siis aku autosse ja proovida.
Ja nagu praktika näitab on uuemate bmw dele täkku andmine mõttetu - kuna sellele on vaja meeletus koguses stardivoolu - selliseid juhtmeid ja ühendusi vähemalt minul pole olnud- sa võid ühendada kuid kasu pole...
Lae ikka aku ära siis ehk midagi hakkab toimima.
Ja nagu praktika näitab on uuemate bmw dele täkku andmine mõttetu - kuna sellele on vaja meeletus koguses stardivoolu - selliseid juhtmeid ja ühendusi vähemalt minul pole olnud- sa võid ühendada kuid kasu pole...
Lae ikka aku ära siis ehk midagi hakkab toimima.