Tere, mure selline, et kuna see mul esimene diisel auto, siis nagu täna UMst öeldi ja ma ka ise seda arvasin teadvat, siis peab kõigil BMWl mootori temp näidik seisma keskel, aga minu autol jõuab see sinna maru aeglaelt, preguste ilmadega(-2) kuskil 15 km või veel enam.Kas diislite puhul on see OK? Sellega seotud ju kütte kulu ja mootori tööiga.Küttekulu kuskil 9l sajale, kas see mitte liiast palju pole ja seda rahuliku sõiduga?
UMst öeldi, et tuleb vahetada termostaadid, aga äkki kellelgi siin mõni parem idee, mida peaks vaatama.
Ettetänades....
E46 320d 100kw mootori temp
E46 320d 100kw mootori temp
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Karta võib, et ikka termostaadid. Et see lahti ja kasutuses on koguaeg suurring. Aga kui jõuab üles, on keskel või sellest natukese allpoolgi?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
See, et temperatuur niivõrd aeglaselt tõuseb, siis on tavaliselt süüdlaseks tõepoolest termostaat. Kui hakkad termostaati vahetama, siis ühe soojaga soovitaks ära kontrollida ka veepumba labad. Mis aga ei ole normaalne on küttekulu - 9l per 100km on palju-palju, sellise mootori kohta võiks vast olla 6-7,5 vahel, eeldusel, et viisakalt sõita. Enda auto puhul ma kütusekulu tõusu ei tähendanud, kui sees oli nn sooja ilma termostaat.
Järeldada võib, et termostaat ongi lahti pidevalt. Mootor läheb aeglaselt soojaks ja sõites jahutab niipalju sellise ilmaga maha, et mootor ei saavutagi töötemperatuuri. see ka tingib selle kõrgema kütusekulu.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!