E34 tagasild
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 21.09.2005 12:50 04
E34 tagasild
Asi selles, et kohal minnes käib tagasillas mingi laks läbi. Käiguvahetustel on kah aeg-ajalt mingit nõksu kuulda. Milles asi võib olla?
Sidur hakkab vist kah ära lõppema. Esimese käiguga rebib igal pinnasel aga teisega ei saa isegi kruusal ratast ringi. Ehk oskab keegi mulle mingit tarka nõu anda???
Sidur hakkab vist kah ära lõppema. Esimese käiguga rebib igal pinnasel aga teisega ei saa isegi kruusal ratast ringi. Ehk oskab keegi mulle mingit tarka nõu anda???
kolksu võib põhjustada ka väsinud kardaani kummipuks! seda saad sõidu ajal kontrollida kui käiguvahetused pikaks lased ja siduri ning gaasiga järsult toimetad st. sidur järsult lahti lasta ja järsult gaasi lisada!
tagasilla pukside kolin tuleb eriti hästi esile auklikul teel sõites.Kanal ja eebel siin tänuväärt asjad selguse saamiseks!
Siduri korrasolekut-libisemist saad kontrollida kui vaikse hoopealt paned kõrgema käigu ( kulged vaikselt esimesega ja siis 3 nt.) ja surud gaasi.kui pöörded tõusevad ja auto ei liigu siis sidur libiseb,kui aga "hinge kinni" tõmbab ja nö. nõkutama hakkab siis sellega asi korras.
Ehk on abiks!
tagasilla pukside kolin tuleb eriti hästi esile auklikul teel sõites.Kanal ja eebel siin tänuväärt asjad selguse saamiseks!
Siduri korrasolekut-libisemist saad kontrollida kui vaikse hoopealt paned kõrgema käigu ( kulged vaikselt esimesega ja siis 3 nt.) ja surud gaasi.kui pöörded tõusevad ja auto ei liigu siis sidur libiseb,kui aga "hinge kinni" tõmbab ja nö. nõkutama hakkab siis sellega asi korras.
Ehk on abiks!
kui endaomal esimesega kummi põlema lasen,ja siis teise panen,siis hakkab täiega libisema(kui just keeramise pealt ei pane)Siduri korrasolekut-libisemist saad kontrollida kui vaikse hoopealt paned kõrgema käigu ( kulged vaikselt esimesega ja siis 3 nt.) ja surud gaasi.kui pöörded tõusevad ja auto ei liigu siis sidur libiseb,kui aga "hinge kinni" tõmbab ja nö. nõkutama hakkab siis sellega asi korras.
Ehk on abiks!
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Ühinen soovitusega. Panen mõlema mehe tel nr.i siia, lepi aeg kokku, saad tunduvalt kvaliteetsema töö norm. hinnaga. Oma A4-ga lasin pea kõik tööd nende juures teha. Minu teada peaks tegu olema kunagise EAG meestega.alts20 kirjutas:Mine Riia mäele Aivari ja Vaido juurde vahetavad need puksid ära alla tunni, kuid puksid pead ise kaasa tooma. Need saad nt. AAVEST ja hinnaga 3??.- tk ja kaks tk neid seal muid pukse e34 reeglina vaja vahetada ei ole
Aivar 51 84 257
Vaido 50 50 325
Terv. Tiit
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
oleks 535i e34l veel mingeid asju mis sellise kolksu võivad teha peale kardaani vahepuksi ja tagasilla pukside? Tagasilla pukse ma ise ei usu enda auto puhul, sest need said alles suvel vahetatud ja ka vanadega ei olnud sellist kolksu nagu nüüd tekkind Täiesti normaalse sõidu juures esimesega kohalt minnes või teisele vahetades käib kuskil seal taga üsnagi märgatav kolks. Üsna märkamatult tekkis see asi, pole nagu midagi ekstreemsemat autoga sooritanud lähiajal... aga võibolla ka asi selles, et makk läks rikki ja nüüd kõik maru hästi kuulda
kui suurt jõudu rakendatakse sealsele detailile nr 4 nimelt, üks polt mis kinnitab selle keresse läks puru, kas on väga hull?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Tagasilla puksid võivad jah läbi olla.
Eelmisel auto oli mul üks sillatalapuks läbi ja sõitsin parasjagu, kui võtsin ühe vaba päeva ja koduste tingimustega võtsin selle asja ette.
Ise on väga halb kätte saada, aga kui mingid head riistad, siis saab vast kiiremalt hakkama, aga minna punnitasin kanalis oma 9-10 tundi
Aga ära sai see töö tehtud ning tunduvalt parem oli sõita
Eelmisel auto oli mul üks sillatalapuks läbi ja sõitsin parasjagu, kui võtsin ühe vaba päeva ja koduste tingimustega võtsin selle asja ette.
Ise on väga halb kätte saada, aga kui mingid head riistad, siis saab vast kiiremalt hakkama, aga minna punnitasin kanalis oma 9-10 tundi
Aga ära sai see töö tehtud ning tunduvalt parem oli sõita
;) BMW 525i E34 93.a
Ei tohiks mingit hullu jõudu taga olla, põhiline on see pikk, mis läbi kere sillatala kinni hoiab. Need kaks kaheksast polti seal seda plekilatakat hoidmas pole ju ise ka teab mis tugevad. Aga kätte saad murdunud poldi mutrit otsa keevitades, kuigi seal alt yles on see paras k***kui suurt jõudu rakendatakse sealsele detailile nr 4 nimelt, üks polt mis kinnitab selle keresse läks puru, kas on väga hull?
BMW-le kindel
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- touringmeez
- Huviline
- Postitusi: 174
- Liitunud: 04.06.2007 21:00 13
- Asukoht: viljandi/tallinn
- Kontakt:
Tõsta tungiga auto tagant üles, roni auto alla ja liiguta kardaani, hoides poolassi või ratast kinni, saad koheselt teada kas on poolassi otsad või differ. Kui need on korras (lõtkudega kolksub ikka vägagi närvidelekäivalt) siis asu pukside kallale. Sidur üldiselt ei kolksu vaid teeb muid vastikuid hääli. Kardaani vahelaager annab samuti nats teisiti tunda kui kolksumisega.
525tds
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
kuidas oleks kõige kavalam neid tagasillapukse vahetada? nr 2 kui ma õieti arusaan http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30 sild liigub all mõned cm
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Pukside vahetamiseks valmistasin sellise lihtsa tõmmitsa:
Selle pika poldi, mis läbi puksi läheb koputasin välja, selleks on vaja tagumise istme alt turvavöö kinnitus lahti lasta. mul oli auto maast mingi 40cm. Sillatala nurk annab mingi 10-15 cm vabalt alla tulla. Mulle sellest täiesti piisas. Tõmmits külge ja puks libises ilusti välja.
Tagasi panin nii et tegin puksi seebiga kokku ja tõstsin tungiga paika. Seebiga ei maksa liialdada, väga vähe ka ei tasu panna siis ei pressi seda tungiga sisse, kui palju saab siis puks jääb algul liikuma vähe. Puksi saab tagasi pressida ka tavalise tõmmitsaga, kui talle paras seib alla panna, aga mul oli tõmmits liiga lühikeste käppadega
Selle pika poldi, mis läbi puksi läheb koputasin välja, selleks on vaja tagumise istme alt turvavöö kinnitus lahti lasta. mul oli auto maast mingi 40cm. Sillatala nurk annab mingi 10-15 cm vabalt alla tulla. Mulle sellest täiesti piisas. Tõmmits külge ja puks libises ilusti välja.
Tagasi panin nii et tegin puksi seebiga kokku ja tõstsin tungiga paika. Seebiga ei maksa liialdada, väga vähe ka ei tasu panna siis ei pressi seda tungiga sisse, kui palju saab siis puks jääb algul liikuma vähe. Puksi saab tagasi pressida ka tavalise tõmmitsaga, kui talle paras seib alla panna, aga mul oli tõmmits liiga lühikeste käppadega
F11
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
nende pukside vahetamiseks on välja mõeldud tõmmits, vahet pole kas originaal või järgitehtud. Tavalisest poest seda ei leia kahjuks. Ilma tõmmitsata kõige ekstreemsem näide on tuua sellinne et võeti kogu tagumine sillatala alt ära ja siis põletati ja vannuti, 2 päevaga sai vahetatud.
Ise sai vahetatud vast mingi 5 tunniga, ilma tõmmitsata. Asi lõppes sellega et paari kuu pärast lasin õiges kohas uued puksid alla lükata.
terv
erich
EDIT: Kalev juba jõudis ette, aga vähemalt on ettekujutus tõmmitsast olemas. Seebiga määrimisse suhtuksin eelarvamusega hetkel, peaks bentley manualist üle vaatama, seal oli selle kohta mingi kommentaar.
Ise sai vahetatud vast mingi 5 tunniga, ilma tõmmitsata. Asi lõppes sellega et paari kuu pärast lasin õiges kohas uued puksid alla lükata.
terv
erich
EDIT: Kalev juba jõudis ette, aga vähemalt on ettekujutus tõmmitsast olemas. Seebiga määrimisse suhtuksin eelarvamusega hetkel, peaks bentley manualist üle vaatama, seal oli selle kohta mingi kommentaar.
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power