Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
et ei leidnud kuskilt foorumist.... oskab keegi öleda kuida seda kontrollida /vahetada? ja mitu liitrit sisse läheb... olen kuulnud erinevaid versioone igaüks räägib eri asja....
tagor kirjutas:enne ikka vaata kas seal pole kirjas et LIFETIME OIL
Lifetime Oil`i peab samamoodi vahetama, nagu tavalist kastiõli.
...muidu jääbki kasti lifetime väga lühikeseks. Regulaarne mootori ja kasti õlivahetus on soodsaim remont eales.
mis kasu on mul õli hinnast? kui mul endal on kõik õlid olemas ma küsisin ju kõigest lihtsa küsimuse, et kuidas panna kasti õli`? on sellel mingi nipp?`sest kontrollvarrast ei ole kastil ja õli sissepanemise kohta olen kuulnud erinevaid müüte...üks on see et auto tõstukiga üles, mootor käima ja R käik sisse, ja siis niiöelda sõiduajal tuleb õli kasi lasta...
ise küsisin ise vastan käisin siis just tõstukil... ja saab niimoodi, et tagumine käik sisse, alt punn lahti ja siis aga hakkad üli sisse pritsiga panema niikaua, kui vastu hakkab jooksma...aga see suht määriv töö ... ise siiamaani haisen kasti õlijärgi...ja siis avastasin veel sellise vea, et kasti pistiku juurest on märg....kuida see võimalik on ?
Ma ühe kasti tükkideks teinud, kasti juhtmed jooksevadki kastis lahtiselt ja on seega osaliselt õli sees, kui pistiku ümbert märg tuleb pistiku ja korpuse vaheline tihend ära vahetada,
nemps kirjutas:Ma ühe kasti tükkideks teinud, kasti juhtmed jooksevadki kastis lahtiselt ja on seega osaliselt õli sees, kui pistiku ümbert märg tuleb pistiku ja korpuse vaheline tihend ära vahetada,
kas saab ilma midagi liigset eemaldamata selle töö ära teha ?
Põhja pidi vist ainukesena ära võtma ja siis oli pistik näha, ilmselt muidugi oleneb ka kastist minu oma oli viiekäiguline. Aga äkki saab väljastpoolt ka kuidagi ei mäleta täpselt http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=24&fg=15