BMW AutoCrossing 2007, 15 september
BMW AutoCrossing 2007, 15 september
Tervitus
Nimetatud üritus toimub sellel aastal 15. septembril (edit). Nagu ikka on kaks rada - kiire edasijõudnutele oma autodega ning väike aeglane algajatele BMW sõidutreeningu autodega. Kõige suurem muudatus puudutab kohavalikut - seekord on Pärnu raja asemel kasutusel uuenenud Tabasalu kardirada. Ürituse juhend ning täpsem info tuleb siia üles augusti alguses - olenevalt raja ettevalmistustöödest võib veidi nihkuda ka kuupäev - maksimaalselt nädala võrra hilisemaks, ehk siis 8. septembriks.
Uuendatud info:
Toimumisaeg: 15.09.2007
Toimumiskoht: Eesti, Tabasalu
Korraldaja: AS United Motors, MTÜ Eesti BMW Klubi
BMW Autocrossing 2007
Võistlusrajad: Tabasalu kardiraja territooriumil
Võistlustrasside pikkused: 1000 m ja 400 m
Pinnas: asfalt
Teisipäev, 28. august
Avaldatakse võistlusjuhend, algab osavõtjate eelregistreerimine
Reede, 14. september
Lõpeb osavõtjate eelregistreerimine
Laupäev, 15. september
10.00-11.30 - dokumentide kontroll, registreerimine kohapeal, autode tehniline kontroll
10.00-11.30 - trassid avatud võistlejatele jalgsi tutvumiseks
11.45 - trassiga tutvumine ohutusauto järel (suurel ringil)
12.00 - võistluste avamine
12.15 - start esimesele võistlusautole
16.30 - autasustamine, lõpetamine
Registreeru võistlusele / Register to competition
Eelregistreerimine on avatud kuni / Online registration is open till: 14.09.2007 17:00
Nimetatud üritus toimub sellel aastal 15. septembril (edit). Nagu ikka on kaks rada - kiire edasijõudnutele oma autodega ning väike aeglane algajatele BMW sõidutreeningu autodega. Kõige suurem muudatus puudutab kohavalikut - seekord on Pärnu raja asemel kasutusel uuenenud Tabasalu kardirada. Ürituse juhend ning täpsem info tuleb siia üles augusti alguses - olenevalt raja ettevalmistustöödest võib veidi nihkuda ka kuupäev - maksimaalselt nädala võrra hilisemaks, ehk siis 8. septembriks.
Uuendatud info:
Toimumisaeg: 15.09.2007
Toimumiskoht: Eesti, Tabasalu
Korraldaja: AS United Motors, MTÜ Eesti BMW Klubi
BMW Autocrossing 2007
Võistlusrajad: Tabasalu kardiraja territooriumil
Võistlustrasside pikkused: 1000 m ja 400 m
Pinnas: asfalt
Teisipäev, 28. august
Avaldatakse võistlusjuhend, algab osavõtjate eelregistreerimine
Reede, 14. september
Lõpeb osavõtjate eelregistreerimine
Laupäev, 15. september
10.00-11.30 - dokumentide kontroll, registreerimine kohapeal, autode tehniline kontroll
10.00-11.30 - trassid avatud võistlejatele jalgsi tutvumiseks
11.45 - trassiga tutvumine ohutusauto järel (suurel ringil)
12.00 - võistluste avamine
12.15 - start esimesele võistlusautole
16.30 - autasustamine, lõpetamine
Registreeru võistlusele / Register to competition
Eelregistreerimine on avatud kuni / Online registration is open till: 14.09.2007 17:00
Istusime eile Eedo Raidega maas ja kuupäev on lukus - 15. september. Esimese septembriga läheks nii raja ettevalmistamise kui ka korraldusega liialt kiireks ning 8. septembril on raja renoveeria poolt korraldatud pidulik avamine koos eeskavaga - kaht üritust kõrvuti mahutada oleks aga liialt riskantne. Jääb 15. september ja juhendid ning muu säärane tuleb lähiajal järgi. Stay tuned...
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8477
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ma ise kipun arvama , et toimub eelregistreerimine.
Kohapeal ei saa enam midagi otsustada.
Aga ootame ametliku info ära, siis on kõik selge.
Kohapeal ei saa enam midagi otsustada.
Aga ootame ametliku info ära, siis on kõik selge.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Tere
Oleme teinud kodanik Raidega kõik endast oleneva, et üksteisest mööda jooksta - sellest hoolimata lõpetamae täna-homme juhendi ja paneme selle info nii siia kui ka Rally.ee portaali üles. Üritus käib sama formaadi järgi nagu ikka vaid koht on teine. Suur rada, ehk Tabasalu kardirada: sõita võivad kõik kes on end eelnevalt registreerinud ja kelle auto on läbinud tehnilise kontrolli. Väiksel rajal on 2-3 sõiduharjutust, mida läbitakse sõidutreeningu autodel. Lähemalt kohe-kohe...
Oleme teinud kodanik Raidega kõik endast oleneva, et üksteisest mööda jooksta - sellest hoolimata lõpetamae täna-homme juhendi ja paneme selle info nii siia kui ka Rally.ee portaali üles. Üritus käib sama formaadi järgi nagu ikka vaid koht on teine. Suur rada, ehk Tabasalu kardirada: sõita võivad kõik kes on end eelnevalt registreerinud ja kelle auto on läbinud tehnilise kontrolli. Väiksel rajal on 2-3 sõiduharjutust, mida läbitakse sõidutreeningu autodel. Lähemalt kohe-kohe...
Minu näpuka tõttu sai juhend ja registreerimisankeet alles täna üles - rally.ee-es asi toimib ja esimesed võistlejad on juba registreerunud. Mõned head inimesed on end juba appi pakkunud, suur tänu neile ja abikäsi on seekord vaja rohkem kui Pärnu üritustel senini. Raja koostamisega oleme ummikus - ilmselt on üks lahendus ka suurel rajal nn boksis peatumine - otsus ilmub bülletäänina lähiajal. Ja veel - kui suurele rajale paneb end kirja rohkem kui 50 autot, siis teeme vaid kaks võistlusvooru millest loeb parim.
http://www.rally.ee/?a=a018&b=3153
http://www.rally.ee/?a=a018&b=3153
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 21.05.2007 09:28 42
Lõpuks on ka rada paigas - mängisime läbi 4 versiooni kuni jõudsime lõpplahenduseni, õnnetuseks peab loobuma lendavast finishist, kuid teeme kasti vähe suurema ja ehk saab hakkama - paraku on see ainuvõimalik lahendus. Täiendava sellekohase bülletääni anname välja järgmine nädal.
Rajast - Tabasalu kardirajal on nüüd uus kate, rada on laiem, kurvid laugemad ning mõnes kurvis on isegi kerge profiil olemas - parimad ringiajad saavad olema endisest kiiremad. Kõik on justkui ilus, kuid teisalt puudavad väljasõidualad praktiliselt täiesti. Peale kitsast äärekivi algab sisuliselt põhjatu muda - külg ees sinna sisse lennata tähendab suurel kiirusel katust, väikesel kiirusel aga kohest ja lõplikku kinnijäämist. Sellest johtuvalt ei saa me lubada mitte mingisugust lõikamist - sise- ja väliskurvid tuleb kurikatega piirata ja me vajame palju faktikohtunikke - sisuliselt igasse kurvi ühte...
Tänaseks on oma abi pakkunud järgmised vabatahtlikud: Veljo V, Riivo, Helis M, Ain, Tarmo, Hanno, Tauri ja Reili, Argo V ja Raivo - aitäh teile. Oma napi aruga jagaksin ametid järgmiselt:
1. Raivo - parkimise korraldamine. Ürituse ajal väikesel rajal abiks.
2. Reili ja Helis - registreerimine ja tulemused.
3. Tauri - starter.
4. Hanno - ajamõõtmisel abiks, registreerib boksis peatumised.
5. Ain, Tarmo, Veljo, Riivo, Argo - lipumehed.
Minu hinnangul on vaja kahte lipumeest juurde, seekord on sellel igaval tööl hoopis olulisem roll, sest kõik kurikapuuted tuleb registreerida ja tänu väljasõidualade ohtlikkusele tuleb kõiki sõitjaid ka ohu korral hoiatada. Ilmselt ma ise 325ga veel osaleda ei saa, seetõttu võin ka mina üheks lipumeheks olla. Sõidan homme hommikul ära ja olen tagasi Esmaspäeva lõunal - kui on midagi küsida või täpsustada, siis helistage palun. Kui kellelgi oleks välja pakkuda viisakat toitlustajat (elementaarsed joogid, pirukad ja võileivad, vahest isegi miskit sooja), siis äkki annate kontakti.
Rajast - Tabasalu kardirajal on nüüd uus kate, rada on laiem, kurvid laugemad ning mõnes kurvis on isegi kerge profiil olemas - parimad ringiajad saavad olema endisest kiiremad. Kõik on justkui ilus, kuid teisalt puudavad väljasõidualad praktiliselt täiesti. Peale kitsast äärekivi algab sisuliselt põhjatu muda - külg ees sinna sisse lennata tähendab suurel kiirusel katust, väikesel kiirusel aga kohest ja lõplikku kinnijäämist. Sellest johtuvalt ei saa me lubada mitte mingisugust lõikamist - sise- ja väliskurvid tuleb kurikatega piirata ja me vajame palju faktikohtunikke - sisuliselt igasse kurvi ühte...
Tänaseks on oma abi pakkunud järgmised vabatahtlikud: Veljo V, Riivo, Helis M, Ain, Tarmo, Hanno, Tauri ja Reili, Argo V ja Raivo - aitäh teile. Oma napi aruga jagaksin ametid järgmiselt:
1. Raivo - parkimise korraldamine. Ürituse ajal väikesel rajal abiks.
2. Reili ja Helis - registreerimine ja tulemused.
3. Tauri - starter.
4. Hanno - ajamõõtmisel abiks, registreerib boksis peatumised.
5. Ain, Tarmo, Veljo, Riivo, Argo - lipumehed.
Minu hinnangul on vaja kahte lipumeest juurde, seekord on sellel igaval tööl hoopis olulisem roll, sest kõik kurikapuuted tuleb registreerida ja tänu väljasõidualade ohtlikkusele tuleb kõiki sõitjaid ka ohu korral hoiatada. Ilmselt ma ise 325ga veel osaleda ei saa, seetõttu võin ka mina üheks lipumeheks olla. Sõidan homme hommikul ära ja olen tagasi Esmaspäeva lõunal - kui on midagi küsida või täpsustada, siis helistage palun. Kui kellelgi oleks välja pakkuda viisakat toitlustajat (elementaarsed joogid, pirukad ja võileivad, vahest isegi miskit sooja), siis äkki annate kontakti.