E39 veojõukontrollist
E39 veojõukontrollist
Otsingut kasutades leidsin vaid sellised mured, et ei tööta ASC. Mul jällegi vastupidine mure, et töötab ja liiga aktiivselt.
Nimelt vahetasin veljed M-paketi velgede vastu ja ostsin uued rehvid. Kõik kena ja tore aga ASC-veojõukontroll paneb peale seda hullult näkku. Täna maanteel tahtsin möödasõitu teha ja vajutasin pedaali põhja. Kohe kukkus ASC tuli vilkuma ja kiirendust ei olnud...ehmatasin ära ja vajutasin pedaali lõpuni (kick-down ?) ja täpselt sama, ei võtnud käiku alla ega pöördeid ei lasknud üle 3000...vaikselt kogus hoogu nagu teeks 1,2 nissaniga möödasõitu Hea, et hetkel keegi vastu ei tulnud... Jumala ohtlik asi see ASC. Mis värk ??
Ennem oli ikka nii, et kurvis rohkem vajutades ei lasknud ratast ringi vaid hoidis mõnusalt autot, et libisemisse ei läheks. Nüüd siis vapsee nii kui vajutan siis kohe hakkab vilkuma Lülitasin välja selle, aga siis jällegi tuli armatuuris põleb ja häirib.
Igatahes selline süsteem streikima hakates võib elu maksma minna
Nimelt vahetasin veljed M-paketi velgede vastu ja ostsin uued rehvid. Kõik kena ja tore aga ASC-veojõukontroll paneb peale seda hullult näkku. Täna maanteel tahtsin möödasõitu teha ja vajutasin pedaali põhja. Kohe kukkus ASC tuli vilkuma ja kiirendust ei olnud...ehmatasin ära ja vajutasin pedaali lõpuni (kick-down ?) ja täpselt sama, ei võtnud käiku alla ega pöördeid ei lasknud üle 3000...vaikselt kogus hoogu nagu teeks 1,2 nissaniga möödasõitu Hea, et hetkel keegi vastu ei tulnud... Jumala ohtlik asi see ASC. Mis värk ??
Ennem oli ikka nii, et kurvis rohkem vajutades ei lasknud ratast ringi vaid hoidis mõnusalt autot, et libisemisse ei läheks. Nüüd siis vapsee nii kui vajutan siis kohe hakkab vilkuma Lülitasin välja selle, aga siis jällegi tuli armatuuris põleb ja häirib.
Igatahes selline süsteem streikima hakates võib elu maksma minna
Viimati muutis KristjanS, 15.08.2007 13:20 33, muudetud 1 kord kokku.
Oh krt küll. Nu tõesti paneb vanduma. Ei osanud selle pealegi tulla...nimelt siis jah, ette läksid 235/45/17 ja taha 245/40/17 vahe diameetris 15,5mm. Jumala tutikad rehvid
Nüüd siis tuleb kas sõita mitu hooaega ilma ASC'ta või vahetada ühesugusteks. Velje laius on 8" nii ees kui taga ja 255/40 sinna peale ei ole mõttekas pressida, et jääks esimestega ühe diameetriga (peaaegu).
Variant on veel, et vahetan kellegiga esimesed või tagumised ühte mõõtu.
245 mahub ette ikka kenasti jah ?
Teema võib lukku panna ja koondasin väikse jutu siia teemasse.
Nüüd siis tuleb kas sõita mitu hooaega ilma ASC'ta või vahetada ühesugusteks. Velje laius on 8" nii ees kui taga ja 255/40 sinna peale ei ole mõttekas pressida, et jääks esimestega ühe diameetriga (peaaegu).
Variant on veel, et vahetan kellegiga esimesed või tagumised ühte mõõtu.
245 mahub ette ikka kenasti jah ?
Teema võib lukku panna ja koondasin väikse jutu siia teemasse.
no jah suur vahe on küll...kuid isegi originaalis on all selliste mõõtudega rehvid.....uksepiidal vähemalt küll nii kirjas.....ja mul on hetkel all ning jama ei ole....aga proovi kitsamaid....kui kaob siis see jama siis on sellest...ptui-ptui-ptui siis et minul töötab
Nutan ja kallan ,naeran ja tallan
Fack The Fuel Economy
Fack The Fuel Economy
Paar päeva tagasi olidki kitsamad ja ühe suurused ja siis toimis kõik.
245 mõõtu nüüd küll kuskilt ei leia, isegi manualis mitte.
On:
235/45/17 ja 255/40/17 = diameetri vahe 7,5mm <--poole vähem kui mul
235/40/18 ja 265/35/18 = diameetri vahe 2,5mm <--kordi vähem kui mul
+ ühes mõõdus rehvid.
Ühesõnaga sul veab tõesti kui kõik korras
Eriti hea oleks mõõt 235/45/17 ja 265/40/17 = diameetri vahe 0,5mm Aga BMW ametlikult nii ette ei näe.
245 mõõtu nüüd küll kuskilt ei leia, isegi manualis mitte.
On:
235/45/17 ja 255/40/17 = diameetri vahe 7,5mm <--poole vähem kui mul
235/40/18 ja 265/35/18 = diameetri vahe 2,5mm <--kordi vähem kui mul
+ ühes mõõdus rehvid.
Ühesõnaga sul veab tõesti kui kõik korras
Eriti hea oleks mõõt 235/45/17 ja 265/40/17 = diameetri vahe 0,5mm Aga BMW ametlikult nii ette ei näe.
Viimati muutis KristjanS, 15.08.2007 21:09 19, muudetud 1 kord kokku.
minul on kõik rehvid 245/40R18 ja kõik toimib suurepäraselt. kui ma nüüd taha paneksin 265/35R18 siis oleks arvatavasti sama seis mis sinul.KristjanS kirjutas:Paar päeva tagasi olidki kitsamad ja ühe suurused ja siis toimis kõik.
245 mõõtu nüüd küll kuskilt ei leia, isegi manualis mitte.
On:
235/45/17 ja 255/40/17 = diameetri vahe 7,5mm <--poole vähem kui mul
235/40/18 ja 265/35/18 = diameetri vahe 2,5mm <--kordi vähem kui mul
+ ühes mõõdus rehvid.
Ühesõnaga sul veab tõesti kui kõik korras
Nu polegi ju probleemi 255/45/17 on profiililt kõrgem kui 235/45/17, seega käivad tagumised rattad aeglasemalt kui esimesed. Veojõukontroll aga arvutab kiirust esimeste ratasete kiiruse järgi. Aga kui tagumised käivad kiiremini kui esimesed siis ongi ASC peast loll ja arvab, et ratas muudkui kepsutab tagalosto kirjutas:e38-l olid mul all taga 255/45/17 ja ees 235/45/17 ja veojõu kontroll ei teinud teist nägu kah mitte. Alguses olid 245/45/18 terve ring sama lugu ka siis.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
seega on sul tagarattad väiksemad kui esimesed.KristjanS kirjutas:Nu polegi ju probleemi 255/45/17 on profiililt kõrgem kui 235/45/17, seega käivad tagumised rattad aeglasemalt kui esimesed. Veojõukontroll aga arvutab kiirust esimeste ratasete kiiruse järgi. Aga kui tagumised käivad kiiremini kui esimesed siis ongi ASC peast loll ja arvab, et ratas muudkui kepsutab tagalosto kirjutas:e38-l olid mul all taga 255/45/17 ja ees 235/45/17 ja veojõu kontroll ei teinud teist nägu kah mitte. Alguses olid 245/45/18 terve ring sama lugu ka siis.
Sain ise ka nüüd targemaks sellel teemal.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Sai eelmisel (E39) siis 18" peale mindud ja ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18) ja taha 265/35/18 ja veokontroll segi ei läinud...iseenesest olid need mõõdud kirjas ka juhipoolsel uksepiidal.aise kirjutas:minul on kõik rehvid 245/40R18 ja kõik toimib suurepäraselt. kui ma nüüd taha paneksin 265/35R18 siis oleks arvatavasti sama seis mis sinul.KristjanS kirjutas:Paar päeva tagasi olidki kitsamad ja ühe suurused ja siis toimis kõik.
245 mõõtu nüüd küll kuskilt ei leia, isegi manualis mitte.
On:
235/45/17 ja 255/40/17 = diameetri vahe 7,5mm <--poole vähem kui mul
235/40/18 ja 265/35/18 = diameetri vahe 2,5mm <--kordi vähem kui mul
+ ühes mõõdus rehvid.
Ühesõnaga sul veab tõesti kui kõik korras
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Tunda ei olegi ju - veojõukontrolli point on ju anda maksimaalset veojõudu ratastele mitte ainult mootorit kägistada Libisev ratas veab ju kehvemini kui pidav ratas - veojõukontroll üritabki seda pidamist maksimaalselt tagada ehk siis libedaga peaks veojõukontrolliga sõites auto paremini edasi liikuma kuigi pole poolt nii lõbus kui ilma veojõukontrollitasiim .j kirjutas:seoses selle veojõukontrolliga, mul on küsimus ,kas mul see järelikult ei tööta, kui libedaga ratast ringilastes mingit sellist jõuetust või võimsuse kadumist küll tunda pole, tuli armatuuris plingib nagu nugis, aga ei midagi muud
Indrek
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Libedaga , jääpeal siis, minuoma hakkas küll pooma.
Aga kui lumi või märg tee siis ei ole jah väga hullu.
Aga kui lumi või märg tee siis ei ole jah väga hullu.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Hakkabki pooma ... see on parema pidamise saavutamiseks. Kui ikka jõudu liiga palju on ja pidamist liiga vähe siis kägistab jah veidi mootorit. See libiseva ratta pidurdamine ja mootori kägistamine tagab enamasti siiski parema haakumise kui lihtsalt tühja kaapivad rattad.Tarmo kirjutas:Libedaga , jääpeal siis, minuoma hakkas küll pooma.
Aga kui lumi või märg tee siis ei ole jah väga hullu.
Külglibisemisega kurve muidugi niimoodi ei võta
Indrek
Sellised mõõdud ongi ideaal mõõdud. Diameetri vahe 7,5mm ja tehase poolt ka soovitatud. Paistab, et üle cm kisub ASC lolliks.priitv8 kirjutas:Selliste M-paketi velgedega, nagu mul (Styling 66) on ees 8Jx17 ja taga 9Jx17, ning rehvid 235/45/17 ja 255/40/17. Mul selle kombinatsiooniga küll probleeme ei ole.
Diameetri vahe 10,5mm, ju siis piiri pealTiitR kirjutas:Sai eelmisel (E39) siis 18" peale mindud ja ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18) ja taha 265/35/18 ja veokontroll segi ei läinud...iseenesest olid need mõõdud kirjas ka juhipoolsel uksepiidal.
Kas 245 ees oli normaalne sõita?
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Mootorivõimsust kärbitakse vaid kiirustel üle 40km/h IIRC, alla selle kiirusel sekkuvad vaid pidurid.Indrek_M kirjutas:Hakkabki pooma ... see on parema pidamise saavutamiseks. Kui ikka jõudu liiga palju on ja pidamist liiga vähe siis kägistab jah veidi mootorit. See libiseva ratta pidurdamine ja mootori kägistamine tagab enamasti siiski parema haakumise kui lihtsalt tühja kaapivad rattad.Tarmo kirjutas:Libedaga , jääpeal siis, minuoma hakkas küll pooma.
Aga kui lumi või märg tee siis ei ole jah väga hullu.
Külglibisemisega kurve muidugi niimoodi ei võta
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Seletasin ju: "ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18)"aise kirjutas:245/40R18 ei ole kuskil kirjas, mina panin nad arvutuslikult võttes aluseks tehase soovitatud 225/55R16.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
okaise kirjutas:jaja su jutt tundus nagu oleks see sildil olnud.TiitR kirjutas:Seletasin ju: "ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18)"aise kirjutas:245/40R18 ei ole kuskil kirjas, mina panin nad arvutuslikult võttes aluseks tehase soovitatud 225/55R16.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Sain sellise rehvikomplektiga sõita vaid kuu - poolteist, kui auto tungival soovil ära osteti ja juhtus see mai kuus, ning sel hetkel veojõukontr. küll segast ei pannud.KristjanS kirjutas:Sellised mõõdud ongi ideaal mõõdud. Diameetri vahe 7,5mm ja tehase poolt ka soovitatud. Paistab, et üle cm kisub ASC lolliks.priitv8 kirjutas:Selliste M-paketi velgedega, nagu mul (Styling 66) on ees 8Jx17 ja taga 9Jx17, ning rehvid 235/45/17 ja 255/40/17. Mul selle kombinatsiooniga küll probleeme ei ole.
Diameetri vahe 10,5mm, ju siis piiri pealTiitR kirjutas:Sai eelmisel (E39) siis 18" peale mindud ja ette sai 245/40/18 (tehas näeb küll ette 235/40/18) ja taha 265/35/18 ja veokontroll segi ei läinud...iseenesest olid need mõõdud kirjas ka juhipoolsel uksepiidal.
Kas 245 ees oli normaalne sõita?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Jama jah...ükspäev järve äärest üles teepeale sõites "suri" auto päris ära pehme liiva sisse, kiirus ca. 5km/h.Kristjan_K kirjutas:Jamajutt. Mul alles täna tõmbas mootoril hinge täielikult kinni, kui üritasin vihmase ilmaga trammiteelt kiirendada. Mõtlesin, et jään autoalla suisa, aga õnneks läks.Anti kirjutas:Mootorivõimsust kärbitakse vaid kiirustel üle 40km/h IIRC, alla selle kiirusel sekkuvad vaid pidurid.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
normaalne jõmlus siis, kui auto järve pargid ..TiitR kirjutas:Jama jah...ükspäev järve äärest üles teepeale sõites "suri" auto päris ära pehme liiva sisse, kiirus ca. 5km/h.Kristjan_K kirjutas:Jamajutt. Mul alles täna tõmbas mootoril hinge täielikult kinni, kui üritasin vihmase ilmaga trammiteelt kiirendada. Mõtlesin, et jään autoalla suisa, aga õnneks läks.Anti kirjutas:Mootorivõimsust kärbitakse vaid kiirustel üle 40km/h IIRC, alla selle kiirusel sekkuvad vaid pidurid.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
A milleks suud niisama, teemat mitte teades, üldse pruukida? Jutt käib konkreetselt Mooste järvest ja selle vahetus läheduses asuvast tähistatud parklast, kust suurele teele viis pehme liivane tee.mel777 kirjutas:normaalne jõmlus siis, kui auto järve pargid ..TiitR kirjutas:Jama jah...ükspäev järve äärest üles teepeale sõites "suri" auto päris ära pehme liiva sisse, kiirus ca. 5km/h.Kristjan_K kirjutas:Jamajutt. Mul alles täna tõmbas mootoril hinge täielikult kinni, kui üritasin vihmase ilmaga trammiteelt kiirendada. Mõtlesin, et jään autoalla suisa, aga õnneks läks.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG