Järgmine Kysmus: Kardaani toe laager/puks???
Järgmine Kysmus: Kardaani toe laager/puks???
Loodan ma ei tüüta teid lollide kysmustega
Point selles et viimasel ajal hakanud selline asi tulema. Et väike kolks, näit kui auto jõnksutab vms. Eriti hästi kolks kuulda kui yritan tagurdada ja mängin siduriga siis käib kolks-(kolks pole seest eriti kuuldav) Kahtlustasin reduktorit alguses ja siis poolass'i aga kui ratta õhku tõstad loks on nii väike et pole absull määrav.
Vaatasin auto alla ja lasin teisel sama tagurdamise mängu teha aga oli nagu näha et midagi käib nagu vastu sumpa toru, tähendab oli märgata sumpa toru liikumist kolksu ajal.
Kas see on võimalik et on Kardaani toe laager/puks läbi?
Nagu sellist tyypilist viga ei ole et võtab vibra salongi.
Ja kas selle vahetus on suur PAIN IN AS*???
Point selles et viimasel ajal hakanud selline asi tulema. Et väike kolks, näit kui auto jõnksutab vms. Eriti hästi kolks kuulda kui yritan tagurdada ja mängin siduriga siis käib kolks-(kolks pole seest eriti kuuldav) Kahtlustasin reduktorit alguses ja siis poolass'i aga kui ratta õhku tõstad loks on nii väike et pole absull määrav.
Vaatasin auto alla ja lasin teisel sama tagurdamise mängu teha aga oli nagu näha et midagi käib nagu vastu sumpa toru, tähendab oli märgata sumpa toru liikumist kolksu ajal.
Kas see on võimalik et on Kardaani toe laager/puks läbi?
Nagu sellist tyypilist viga ei ole et võtab vibra salongi.
Ja kas selle vahetus on suur PAIN IN AS*???
endal oli umbes sama probleem.. sõidu ajal põrutades midagi konkreetselt kolises all. küll ma kahtlustasin tagumisi ülemisi pukse, esimesi konte jms. lõpuks tuli välja, et supsi käigikasti kinnitus oli puru ja sumps käis lihtsalt vastu põhja. sai uus kinnitus meisterdatud ja nüüd pole kõlksust midagi järgi.
Kardaani toe laager/puks???
Kardaani vahepuki laager läbi--vibratsioon
Kui käik sees ja gaasiga mängida-kostub kolks--kas kasti tag,padjad;reduktori padjad;tagasilla puksid.Täpsemalt saad teada siis,kui auto üles tõstad ja uurid.
Kui abi vaja siis 055 666 810
Kui käik sees ja gaasiga mängida-kostub kolks--kas kasti tag,padjad;reduktori padjad;tagasilla puksid.Täpsemalt saad teada siis,kui auto üles tõstad ja uurid.
Kui abi vaja siis 055 666 810
[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Loodan ma ei tüüta teid lollide kysmustega
Point selles et viimasel ajal hakanud selline asi tulema. Et väike kolks, näit kui auto jõnksutab vms. Eriti hästi kolks kuulda kui yritan tagurdada ja mängin siduriga siis käib kolks-(kolks pole seest eriti kuuldav) Kahtlustasin reduktorit alguses ja siis poolass'i aga kui ratta õhku tõstad loks on nii väike et pole absull määrav.
[/quote]
Kunagi oli E28-l taoline viga, et kolks tagurdamise
alustamisel. Katki oli tagasillareduktori padi (Aave 800 eek).
Loodan ma ei tüüta teid lollide kysmustega
Point selles et viimasel ajal hakanud selline asi tulema. Et väike kolks, näit kui auto jõnksutab vms. Eriti hästi kolks kuulda kui yritan tagurdada ja mängin siduriga siis käib kolks-(kolks pole seest eriti kuuldav) Kahtlustasin reduktorit alguses ja siis poolass'i aga kui ratta õhku tõstad loks on nii väike et pole absull määrav.
[/quote]
Kunagi oli E28-l taoline viga, et kolks tagurdamise
alustamisel. Katki oli tagasillareduktori padi (Aave 800 eek).
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
vot selle sillapuxi vahetus oli minu elu suurim mõistatus ja selle teostusest ma ei julgex iicatadagi ::)))) häbi hakkab kohe [/quote]
Juhendid selle töö jaoks leiab aadressilt:
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... ushing.htm
vot selle sillapuxi vahetus oli minu elu suurim mõistatus ja selle teostusest ma ei julgex iicatadagi ::)))) häbi hakkab kohe [/quote]
Juhendid selle töö jaoks leiab aadressilt:
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... ushing.htm
[quote]
Kunagi oli E28-l taoline viga, et kolks tagurdamise
alustamisel. Katki oli tagasillareduktori padi (Aave 800 eek).
[/quote]
Seesama diffripadi ongi tegelikult enamikel juhtudel 3seerial "mystilise kolksu" allikaks. See ümmargune kummist puks võib väliselt ilus ja terve olla aga tegelikult on vanadusest pehme ja tekitab kohaltvõtul tagaosas ebameeldiva kolksu. Enda autol vahetasin antud jupi ära ja isegi VÄGA kulunud tagasillapuksidega pole enam kohaltvõtul mingeid kobinaid taga.
AR
Kunagi oli E28-l taoline viga, et kolks tagurdamise
alustamisel. Katki oli tagasillareduktori padi (Aave 800 eek).
[/quote]
Seesama diffripadi ongi tegelikult enamikel juhtudel 3seerial "mystilise kolksu" allikaks. See ümmargune kummist puks võib väliselt ilus ja terve olla aga tegelikult on vanadusest pehme ja tekitab kohaltvõtul tagaosas ebameeldiva kolksu. Enda autol vahetasin antud jupi ära ja isegi VÄGA kulunud tagasillapuksidega pole enam kohaltvõtul mingeid kobinaid taga.
AR
Need puksid sai vahetatud ikka on kolks
Jäänud siis See tugilaager ja difripadi.
Ex jään kevadet ootama hetkel pole kuskil asja uurida
Rääkige kui alla ronida annab kudagi silmaga ka ylevaadata?
Või minna kanalisse kässar peale, käik sisse ja mängida siduriga ja vaadata kuda se kardaan liigub koormuse all ja milline seal see ylde loks on siis. Samas olen seda kässariga proovinud ja kolksu ei kosta kui lihtsalt siis kostab.
Jäänud siis See tugilaager ja difripadi.
Ex jään kevadet ootama hetkel pole kuskil asja uurida
Rääkige kui alla ronida annab kudagi silmaga ka ylevaadata?
Või minna kanalisse kässar peale, käik sisse ja mängida siduriga ja vaadata kuda se kardaan liigub koormuse all ja milline seal see ylde loks on siis. Samas olen seda kässariga proovinud ja kolksu ei kosta kui lihtsalt siis kostab.
[quote][i]Algselt postitas Vootele[/i]
samalaadne asi oli veidi aja eest sõbra 535-l
Ei usu kuidagi, et need puksid kirjeldatud kolksu teevad.
Pigem muutus sillatala nende vahetuse tõttu vähem
liikuvaks, mistõttu esialgse pehmenenise ajal
saab reduktor vähem liikuda ning tekib meelepete
et see aitab.
Ehh, pole küll ühtegi sellist autot näinud,
millel need suured talapuksid kolksu või kolinat
teeks ...nad on juba selles asendis, et rataste reaktiivmomendi
suunas praktiliselt ei liigu. Rattad lähevad
lääbakile ning suure kiirusega hakkab ujuma.
Pakun, et ikke see reduktori padi...kardaani
puudutav hakkab suure koormuse all vibrat
tegema (nt kohaltvõtul)
samalaadne asi oli veidi aja eest sõbra 535-l
Ei usu kuidagi, et need puksid kirjeldatud kolksu teevad.
Pigem muutus sillatala nende vahetuse tõttu vähem
liikuvaks, mistõttu esialgse pehmenenise ajal
saab reduktor vähem liikuda ning tekib meelepete
et see aitab.
Ehh, pole küll ühtegi sellist autot näinud,
millel need suured talapuksid kolksu või kolinat
teeks ...nad on juba selles asendis, et rataste reaktiivmomendi
suunas praktiliselt ei liigu. Rattad lähevad
lääbakile ning suure kiirusega hakkab ujuma.
Pakun, et ikke see reduktori padi...kardaani
puudutav hakkab suure koormuse all vibrat
tegema (nt kohaltvõtul)
[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Need puksid sai vahetatud ikka on kolks
Jäänud siis See tugilaager ja difripadi.
Ex jään kevadet ootama hetkel pole kuskil asja uurida
Rääkige kui alla ronida annab kudagi silmaga ka ylevaadata?
Või minna kanalisse kässar peale, käik sisse ja mängida siduriga ja vaadata kuda se kardaan liigub koormuse all ja milline seal see ylde loks on siis. Samas olen seda kässariga proovinud ja kolksu ei kosta kui lihtsalt siis kostab. [/quote]
Roni kanalisse ning las teine mees võtab tagurpidi
nõksuga kohalt. Siis on näha
Need puksid sai vahetatud ikka on kolks
Jäänud siis See tugilaager ja difripadi.
Ex jään kevadet ootama hetkel pole kuskil asja uurida
Rääkige kui alla ronida annab kudagi silmaga ka ylevaadata?
Või minna kanalisse kässar peale, käik sisse ja mängida siduriga ja vaadata kuda se kardaan liigub koormuse all ja milline seal see ylde loks on siis. Samas olen seda kässariga proovinud ja kolksu ei kosta kui lihtsalt siis kostab. [/quote]
Roni kanalisse ning las teine mees võtab tagurpidi
nõksuga kohalt. Siis on näha