Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tagumisi käsipiduriklotse vahetama hakates selgus tõsiasi, et nood kaitseplekkide sees olevad augud, kuhu kinnituvad klotse hoidvad jubinad, on pisut läbi roostetanud. Siit ka minu küsimus teile - mis moodi neid kaitseplekke vahetatakse? Kas need saab sealt rummu ümbert kuidagi kätte või peab tõesti poolassi lahti laskma ja laagri lahti kakkuma vms.
Tegemist siis E36-ga ja tagumiste ketaspiduritega.
Truumu ma eeldan, et sa oled säherdust asja siis vast teinud. **** ma ei vaadanud sellise pilguga, et kas põhimõtteliselt on üldse võimalik sealt tagantpoolt mutrid poltidele otsa saada või peab selleks ikkagi kõik laiali tõmbama - sellisel juhul poleks mutrite teemal vast üldse mõtet.
Olen pannud poltidega, sest ei tahtnud ratalaagrit vahetada(elusalt seda kätte ei saa)
Teine variant oleks uue pleki lahti lõikamine, kuid mulle see ei meeldinud
Veel üks võimalus on sellele stopperpulgale panna otsa süvendiga laiem seib(profiil tuleb sisse viilida), kuid jamamist liiga palju ja paigaldus suht ebamugav
Lahendasin siis probleemi hoopis E30 trummelpidurite paigalduskomplektiga. Neil on siis pulgad tagantpoolt sisse pandavad ja klotsivedrud käivad taldrikutega eestpoolt kinni. Vedrud pidi ka E30 omad panema sest need on pikemad.
Ma lahendasin umbes samamoodi. Kasutusse läksid Golf 2 trummelpidurikinnitusvahendid.
Siiamaani kõvasti kinni. Enne hoidis nii nõrgalt kinni, et tõmbas käsipiduriklotsid kinni ning auto liikus kolksudes. Selle tagajärjel läksid vahetusse ka pidurikettad.
Kui plekid on muidu kõvad, siis oleks üks käepärasemaid ja ratsionaalsemaid lahendusi plekkide raamatu järgi välja lõhkumise asemel tõepoolest valmistada seibide kokkusurumise teel sellised pilud, mis saab tihvti otsa plekkide taha paigaldada. Nagu mulle soovitati ja tegin http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... c&start=50
kõige lihtsam variant on jah pleki lahtilõikamine.kasutasin ise sama varianti.
hoiad kõvasti närve kokku ja toimib samamoodi kui terve plekk.ainult silmale pole nii ilus.
Keegi kogenum palun öelge, kuidas saaks tagaratta rummu lahti?
Oleks vaja laagrid vahetada.
Ärge teenindusse saatke praegu. Põhimõtteliselt on vajalikud riistad olemas,
aga rummu ei saa kuidagi ära. Loksub laagri otsas, aga ära ei tule.
USA foorumites räägitakse, et peab hästi suure haamriga kallale minema ja peaks ära tulema. Ehk, siis panema väiksema haamri täpselt võlli otsa peale kuidagi kinni ja seda väikest haamrit taguma suurima haamriga.
Peab see asi paika?
Keegi ikka siin on vahetanud tagaratta laagreid ju? Kuidas teeninduses asi käib?
Pole vaja mulle rääkida, kuidas pressida laagrit.
Vaja on teada, kuidas rumm kätte saada sealt. See kas laager läheb puruks või mitte ei huvita. Uued on olemas, ega muidu ei lammutaks.