k: M5 kiirendus
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
k: M5 kiirendus
mul selline küsimus kas e34 m5 peabki altpoolt umiaselt kiirendama?
kiirendus umbes nagu 2,5 mootoril pöördesse läheb siis liigub, 3,5 läheb altpoolt paremini, tegemist selle autoga http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3d61
kiirendus umbes nagu 2,5 mootoril pöördesse läheb siis liigub, 3,5 läheb altpoolt paremini, tegemist selle autoga http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3d61
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nu 3,5 liigub siis alt paremini vä imelik autol ju 3,6 mootor peaks igal pöördel rohkem jõudu olema
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
võibolla on tal hoorattad niipalju kergemad et ainult pöörde peal käib?
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
See kiirenduse tunne oleneb natuke ka sellest, missugune on veermik ja kogu ülejäänud auto sinu ümber.
Suurema mootoritega autodel on tavaliselt ka veermik sportlikum(vedrustus jäigem näiteks), seda istmesse tõmbamise tunnet on vb isegi vähem.
Tunde järgi on väga raske kiirendust hinnata.
Mõttekam oleks vaadata juba valmis rehkendatud suuruseid (kellad) ja vahemaid, täpsemalt, mis ajaga need läbitakse.
Suurema mootoritega autodel on tavaliselt ka veermik sportlikum(vedrustus jäigem näiteks), seda istmesse tõmbamise tunnet on vb isegi vähem.
Tunde järgi on väga raske kiirendust hinnata.
Mõttekam oleks vaadata juba valmis rehkendatud suuruseid (kellad) ja vahemaid, täpsemalt, mis ajaga need läbitakse.
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 910
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mis käigul sa seda tõmmet proovisid?
1-2 käiguga peaks küll madalalt normaalselt hästi rebima, 3-ndaga vaja pöördeid vähemalt 3000rpm, et normaalselt vedama hakkaks.
Aga üldiselt jah, E34 M5 3,6L on pöörete pill ja madalatel pööretel käitub sarnaselt nagu 535i, võrdle kasvõi väändemomendi kõverikke.
E39 M5 on aga juba teisest puust, sellel 5L mootor ja madalamale toodud pöördemomendiga saad nautida madalatel pööretel sõitmist.
1-2 käiguga peaks küll madalalt normaalselt hästi rebima, 3-ndaga vaja pöördeid vähemalt 3000rpm, et normaalselt vedama hakkaks.
Aga üldiselt jah, E34 M5 3,6L on pöörete pill ja madalatel pööretel käitub sarnaselt nagu 535i, võrdle kasvõi väändemomendi kõverikke.
E39 M5 on aga juba teisest puust, sellel 5L mootor ja madalamale toodud pöördemomendiga saad nautida madalatel pööretel sõitmist.
Tegemis on suhteliselt normaalse n2htusega selle mootori puhul. Tingitud on see sisselaske kollektoris asuvast resonantsi klapist, mille asendit muudetakse 4250 p66rde pealt, sellest tulenevalt tekib kerge ON/OFF lylitamise tunne. Mootor v6ib tunduda madalas p66rdes veidi uimane, aga alates sellest kui klapi asend muutud, peaks kuni p66rete piirajani korralik t6mme olema ikka. Seda kas klapp t66tab, saad n2ha siis kui mootorit k2ivitada ja samal ajal mootori poolt sisselaske kollektori alla piilud, peaks n2ha olema yhe hoova liikumist.(see klapp teeb igal k2ivitamisel enesekontrolli)
M5 Winkelhock
997 C2S
EVO Wagon
997 C2S
EVO Wagon
No nüüd on klapp nagu peo peal.
Sul v6ibki viga selle klapi mittet66tamises olla.....sest selle klapi p6hiliseks ylsandeks peakski olema p66rdemomendi silumine 3000..4000 p66rde vahel.
Kontrolli see j2rgi. Ja kui klapp t66tab, siis lepi sellega, et see on selle mootori v2ike rip2ra.
Sul v6ibki viga selle klapi mittet66tamises olla.....sest selle klapi p6hiliseks ylsandeks peakski olema p66rdemomendi silumine 3000..4000 p66rde vahel.
Kontrolli see j2rgi. Ja kui klapp t66tab, siis lepi sellega, et see on selle mootori v2ike rip2ra.
Viimati muutis Ardo S, 25.03.2007 21:47 12, muudetud 1 kord kokku.
M5 Winkelhock
997 C2S
EVO Wagon
997 C2S
EVO Wagon
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas see klapp töötab vaakumiga vä? autot ostma läksime siis oli see vaakum voolik katki , tegin vähe lühemaks ja panin tagasi kuid kumm juba surnud, ilmselt peab kõik kummi asjad ära vahetama. aga siis selge Lukku!
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
tänud teile!
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
M42, M43 ja M44 on ka sarnane asi kasutusel, seal ristis BMW selle DISA-ks
(Differenzierte Sauganlage).
http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... icleUrlEnd
(Differenzierte Sauganlage).
http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... icleUrlEnd
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nii.. mul ikka on tunne et vähemalt 50 kw on kadunud, kus on kõige täpsem dünostend?
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Varsti hakkab tööle: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2398
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas auto käis sinujuures?patrik kirjutas:eivaluvelg kirjutas:autol pidi kõik ok olema, käis vist isegi pätriku juures, öeldi et ok kõik , mootor käib hästi sillad korras, järsku see 18 velg võtab maha liiga palju?
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;