Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Auto on e30 1.6 m40 mootorga. Jama algas peale seda kui -28C auto peale 2km sõitu ära suri. Vedasin ta nööriotsas koju tagasi ja jäin ootama soojasid ilmasid. Nüüd läks ilusti käima, aga armatuuris jäävad peale käivitamist hõõguma aku kujutisega tuli ja need kaks piduritega seotud tuld (vist vedelik ja klotside kulumis tuli) ja kui gaasi vajutada siis löövad need tuled veel natukene eredamalt hõõguma. Ah ja absi tuli läheb ka peale käivitamist mingi aja pärast põlema. Selle kohta leidsin otsingust juba mingit inffi.
On kellelgi mingeid ideid kust alustada vea otsingut?
võibolla ei anna keremassi juhe (mis peaks kõigil autodel olema) korralikult ühendust! Endal oli selline lugu fordiga aga ei hakka siin bmwd ja fordi võrdlema:D
panin auto käima ja tester aku peale, näitab mulle 10,8v töötava mootoriga, peab olema vist mingi 13v. arvatavasti on jah genekas kutu. kui tervis parem siis vaatan edasi, praegu panin aku laadima lihtsalt.
Viga leitud, üks hari oli ära kulunud või katki läinud, teine veel oleks pidanud töötama. Ostsin uued 130 krooni. Külge pole veel pannud, aga loodame et sellega asi piirdub.
Geneka harjade vahetus ei lahendanud probleemi. Ainuke asi mis tundub veel kahtlane et peale süüte väljakeeramist minngi aja pärast käib "plõks" valges relees mis on esi klaasi all selle plastiku taga. kas võib viga olla tolles relees?
Sõbra vectral oli sama probleem ja viga oli ühenduses, ei mäleta täpselt(starteri, geneka vm.) aga mingi massjuhe oli varem lapitud ja ei andanud hästi ühendust. Vaata korralikult kõik suuremad ühendused üle ja vajadusel puhasta klemmid.