Sel juhul tuleb vähem talda anda, tasa tasa kiirendadaraimo_r kirjutas:isegi sellest priitv8 videost on "jõnks" käiguvahetusel ju täiesti arusaadav
Bmw E60 M5
Just got the BMWCar magazine and reading it as i type. The twin turbos are not actually located under the hood. They are under the rear bumper!!, where the rear silencers used to be. The charged air is forced back via a pipe leading along the passenger side of the car, hidden by the sill. Up through the wheelarch, the pipe leads directly to the huge, custom made intercooler which is mounted in the front of the engine bay.
The guy who owns it Ron is a millionaire with a lot of spare cash and seems to have written a blank cheque to get this conversion done. He's owned 75 cars. Power is claimed to be 800bhp. He owns Currency Motors and will build ten cars with the twin turbos for $350,000 each. The problem comes from the oil and electrics being run underneath the car to supply the turbos. But you get over the problem of heat dissipation if they were located under the hood. The engine has been left alone. It took 4 months to crack the electronics and do the remapping. Developing and testing the hardware took 4 months too. Turbo lag problems - no says the owner as the hybrid design minimizes lag and maximizes responsiveness. Transmission has been left alone!!
Their website is www.currencymotorcars.com
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ajakiri käes ja läbi loetud Dünos tuli tagaratastele omaniku poolt esitatud paberi alusel 588 hp. Ja miskeid faktilisi sõltumatuid teste ei ole korraldatud, seega pigem väikese haipimisega tegu. Rääkimata sellest, et turbost mootorini läheb meetrite kaupa toru mis nõuab kõvasti õhu kokkusurumist, enne kui rõhk mootorisse jõuab.Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või?
Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
P.S. Antud numbris trükiti ära minu lugejakiri M3 arendamisettappidest, mille algselt siia postitasin
http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... c&start=50
Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. Muidu on tegu science fiction'iga.Ilves kirjutas:Ajakiri käes ja läbi loetud Dünos tuli tagaratastele omaniku poolt esitatud paberi alusel 588 hp. Ja miskeid faktilisi sõltumatuid teste ei ole korraldatud, seega pigem väikese haipimisega tegu. Rääkimata sellest, et turbost mootorini läheb meetrite kaupa toru mis nõuab kõvasti õhu kokkusurumist, enne kui rõhk mootorisse jõuab.Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või?
Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
P.S. Antud numbris trükiti ära minu lugejakiri M3 arendamisettappidest, mille algselt siia postitasin
http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... c&start=50
Ma niisama nokin.Ilves kirjutas:Ütleme nii, et kõige tõsisemas võtmes see jutuke just polnudJuss kirjutas:Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. Muidu on tegu science fiction'iga.
Teemasse ka:
Juhtusin eile viimast Top Gear'i vaatama. Testiti Brabus SL'i (730hp, 1100nm piiratud 1320nm'ilt). Tehti ka selle autoga ringi aeg ja kui palju seltsimees stig ka ei oleks pingutanud sõitis ta välja täpselt sama aja mis M5 507hp nelja ukseline sedaan). Hp pole ainukesed, mis hea tulemuse annavad. It's all in the hips.
Mitte et kõnealuse saate tulemusi saaks absoluutseteks pidada, kuid minu arust on see siiski kiitus M5'e.
SL - 374hp/t
M5 - 278hp/t
800 hobust olemas http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või?
Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
ootan huviga 400km/h ületamist selle keregaryan kirjutas:800 hobust olemas http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või?
Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
Mis siin ikka ilastada, üldiselt on tegu paraja põhulõuaga, kes seda autot/oma tuuningubusinessi reklaamib. Reaalselt pole tõestatud ei väljakäidud HP numbrid, kiirusest rääkimata.
Reaalsed faktid on need, et tagumiku alla paigutatud turbod, mida käitavad 5m pikad torud ei saa mitte mingil juhul olla kaugeltki sama efektiivsed kui normaaloludesse paigutatud turbod.
Eriti hull on see, et ei mootorit ega kasti pole muudetud. Mis tähendab seda, et turbode korral alustatab mootor märksa madalamalt kui 507HP hiliseks keeratud süüte tõttu.
Sellised tegijad pole just eriline kingitus tõsiseltvõetavatele tuuningukodadele.
Reaalsed faktid on need, et tagumiku alla paigutatud turbod, mida käitavad 5m pikad torud ei saa mitte mingil juhul olla kaugeltki sama efektiivsed kui normaaloludesse paigutatud turbod.
Eriti hull on see, et ei mootorit ega kasti pole muudetud. Mis tähendab seda, et turbode korral alustatab mootor märksa madalamalt kui 507HP hiliseks keeratud süüte tõttu.
Sellised tegijad pole just eriline kingitus tõsiseltvõetavatele tuuningukodadele.
Ilmselt väga vähe. Ma ei kujuta ette mis LAAAAAAAAG sellisel setupil on - 5m toru ühes suunas, et turbo tööle saada ja 5m teises suunas, et mootorisse õhku puhuda. Selleks, et seal torustikus üldse miski rõhk tekiks peavad turbod ikka väga suured olema.priitv8 kirjutas:No siis tekib küsimus, palju neil seda ülelaaderõhku on.Ilves kirjutas:Peaks olema, artikli põhjal on mootor on täiesti muutmata v.a. elektroonika häkk.
Ühesõnaga sama hästi võib sealt need turbod ära võtta, vaevalt, et midagi hullemaks muutuks
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG