Bmw E60 M5

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 563
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

raimo_r kirjutas:isegi sellest priitv8 videost on "jõnks" käiguvahetusel ju täiesti arusaadav
Sel juhul tuleb vähem talda anda, tasa tasa kiirendada :D
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

m5
v10
turbo x 2

Pilt
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Just got the BMWCar magazine and reading it as i type. The twin turbos are not actually located under the hood. They are under the rear bumper!!, where the rear silencers used to be. The charged air is forced back via a pipe leading along the passenger side of the car, hidden by the sill. Up through the wheelarch, the pipe leads directly to the huge, custom made intercooler which is mounted in the front of the engine bay.
The guy who owns it Ron is a millionaire with a lot of spare cash and seems to have written a blank cheque to get this conversion done. He's owned 75 cars. Power is claimed to be 800bhp. He owns Currency Motors and will build ten cars with the twin turbos for $350,000 each. The problem comes from the oil and electrics being run underneath the car to supply the turbos. But you get over the problem of heat dissipation if they were located under the hood. The engine has been left alone. It took 4 months to crack the electronics and do the remapping. Developing and testing the hardware took 4 months too. Turbo lag problems - no says the owner as the hybrid design minimizes lag and maximizes responsiveness. Transmission has been left alone!!
Their website is www.currencymotorcars.com
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2087
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
Ajakiri käes ja läbi loetud ;) Dünos tuli tagaratastele omaniku poolt esitatud paberi alusel 588 hp. Ja miskeid faktilisi sõltumatuid teste ei ole korraldatud, seega pigem väikese haipimisega tegu. Rääkimata sellest, et turbost mootorini läheb meetrite kaupa toru mis nõuab kõvasti õhu kokkusurumist, enne kui rõhk mootorisse jõuab.

P.S. Antud numbris trükiti ära minu lugejakiri M3 arendamisettappidest, mille algselt siia postitasin ;)

http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... c&start=50
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ilves kirjutas:
Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
Ajakiri käes ja läbi loetud ;) Dünos tuli tagaratastele omaniku poolt esitatud paberi alusel 588 hp. Ja miskeid faktilisi sõltumatuid teste ei ole korraldatud, seega pigem väikese haipimisega tegu. Rääkimata sellest, et turbost mootorini läheb meetrite kaupa toru mis nõuab kõvasti õhu kokkusurumist, enne kui rõhk mootorisse jõuab.

P.S. Antud numbris trükiti ära minu lugejakiri M3 arendamisettappidest, mille algselt siia postitasin ;)

http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... c&start=50
Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. ;) Muidu on tegu science fiction'iga.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2087
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Juss kirjutas:Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. ;) Muidu on tegu science fiction'iga.
Ütleme nii, et kõige tõsisemas võtmes see jutuke just polnud ;)
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ilves kirjutas:
Juss kirjutas:Arvamusi kirjutatakse ikka pärast tarbimist. ;) Muidu on tegu science fiction'iga.
Ütleme nii, et kõige tõsisemas võtmes see jutuke just polnud ;)
Ma niisama nokin.

Teemasse ka:

Juhtusin eile viimast Top Gear'i vaatama. Testiti Brabus SL'i (730hp, 1100nm piiratud 1320nm'ilt). Tehti ka selle autoga ringi aeg ja kui palju seltsimees stig ka ei oleks pingutanud sõitis ta välja täpselt sama aja mis M5 507hp nelja ukseline sedaan). Hp pole ainukesed, mis hea tulemuse annavad. It's all in the hips.

Mitte et kõnealuse saate tulemusi saaks absoluutseteks pidada, kuid minu arust on see siiski kiitus M5'e.

SL - 374hp/t
M5 - 278hp/t
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
800 hobust olemas :P http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

ryan kirjutas:
Raivo kirjutas:Tea, kas tõmmati siis 1000hj ikka ära või? :P

Reaalne oleks vast seal 800-900hp kandis?
800 hobust olemas :P http://www.postimees.ee/230207/esileht/ ... to2.php#33
ootan huviga 400km/h ületamist selle kerega :cool:
Madis399
Huviline
Postitusi: 140
Liitunud: 09.10.2005 21:01 30
Asukoht: Tallinn/Koluvere

Postitus Postitas Madis399 »

turbod on laheda koha peal....eesti kuumaastikul sõita ei saaks, "teod" jääks kännu taha :D :D
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

Madis399 kirjutas:turbod on laheda koha peal....eesti kuumaastikul sõita ei saaks, "teod" jääks kännu taha :D :D
M5 insenerid peaks kaaluma ida-euroopa versiooni :)
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 563
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

600KW, amazing :shock: :shock:
Kasutaja avatar
Mario153
Huviline
Postitusi: 228
Liitunud: 08.08.2005 21:31 24

Postitus Postitas Mario153 »

joh kirjutas:600KW, amazing :shock: :shock:
Täitsa tussis :shock:

Ei tea mida kindlustus selle peale ütleb :D
E39 525DA -01 Touring
Car is to transport your a$$...not a christmas-tree!
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Üle 141 (või oli see 142kw) ei ole enam vahet, kas on 200 kw või 600kw minu teada...
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2087
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Mis siin ikka ilastada, üldiselt on tegu paraja põhulõuaga, kes seda autot/oma tuuningubusinessi reklaamib. Reaalselt pole tõestatud ei väljakäidud HP numbrid, kiirusest rääkimata.

Reaalsed faktid on need, et tagumiku alla paigutatud turbod, mida käitavad 5m pikad torud ei saa mitte mingil juhul olla kaugeltki sama efektiivsed kui normaaloludesse paigutatud turbod.

Eriti hull on see, et ei mootorit ega kasti pole muudetud. Mis tähendab seda, et turbode korral alustatab mootor märksa madalamalt kui 507HP hiliseks keeratud süüte tõttu.

Sellised tegijad pole just eriline kingitus tõsiseltvõetavatele tuuningukodadele.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8367
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ilves kirjutas:...et turbode korral alustatab mootor märksa madalamalt kui 507HP hiliseks keeratud süüte tõttu.
Ei usu, et ka esialgne surveaste seal alles on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2087
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

priitv8 kirjutas:
Ilves kirjutas:...et turbode korral alustatab mootor märksa madalamalt kui 507HP hiliseks keeratud süüte tõttu.
Ei usu, et ka esialgne surveaste seal alles on.
Peaks olema, artikli põhjal on mootor on täiesti muutmata v.a. elektroonika häkk.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8367
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ilves kirjutas:Peaks olema, artikli põhjal on mootor on täiesti muutmata v.a. elektroonika häkk.
No siis tekib küsimus, palju neil seda ülelaaderõhku on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2087
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

priitv8 kirjutas:
Ilves kirjutas:Peaks olema, artikli põhjal on mootor on täiesti muutmata v.a. elektroonika häkk.
No siis tekib küsimus, palju neil seda ülelaaderõhku on.
Ilmselt väga vähe. Ma ei kujuta ette mis LAAAAAAAAG sellisel setupil on - 5m toru ühes suunas, et turbo tööle saada ja 5m teises suunas, et mootorisse õhku puhuda. Selleks, et seal torustikus üldse miski rõhk tekiks peavad turbod ikka väga suured olema.

Ühesõnaga sama hästi võib sealt need turbod ära võtta, vaevalt, et midagi hullemaks muutuks ;)
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Eks ta ikka väga kahtlase väärtusega ettevõtmine ole. KÕigepealt peab ju turbo kogu selle torustiku rõhu alla saama enne kui midagi kunagi mootorisse jõuab.

Samas kui need turbad on põhja alla ja auto tagaosas siis mis kvaliteediga õhku seal üldse tuleb?
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

näen preagu sellist : )

Pilt
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

tuttav m5 :cool:
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Kasutaja avatar
Zipp
Huviline
Postitusi: 4149
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20

Postitus Postitas Zipp »

äge värv:

Pilt

Pilt
On the 8th day, God created boost.
Kasutaja avatar
qpi
Huviline
Postitusi: 369
Liitunud: 08.09.2006 17:50 50
Peamine sõiduk: Z4 35i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas qpi »

Tartus peaks isegi üks seda värvi masin olema;)

h82lose kirjutas:äge värv:
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

h82lose kirjutas:äge värv
Sepang Bronze
Üks sama värvi M6 Eestis ka müügis: link
Hornet
Huviline
Postitusi: 224
Liitunud: 12.02.2006 22:56 13

Postitus Postitas Hornet »

Minu monitoris see M6 ja M5 ei ole sama tooni, kuid selline "sinepiroheline" (nagu M5) 550i Individual on küll Tallinnas liiklemas.
`93 525i M50
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 563
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas Raas »

Eks photoshopis tiba värve aidatud sellel M5-l, samas see auto24 M6 on pilt otse digikast.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

...ega "tänavapildis" eristab vast "õiget" M5... M-paketist esi udukate puudumine esipampris ja nelja toruga väljalase tagastange alt?....ja loomulikult lisaõhutusrestid esitiivas..
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Vasta