Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
No võimalik et ma eksin, aga minuarust olenemata mootorist EML'i (el. gaasi) tööpõhimõte peaks ikka sama olema. Detailsemaid erinevusi on kindlasti kuid hetkel huvitaks üleüldised nähud. Et mis mootor üldse teeb või ei tee, kui EML streigib või ei funka üldse.
No EML on mootori (töö) juhtimises keskse tähtsusega. Kui ta ei tööta, ei saa auto ka korralikult sõita, sest seos gaasipedaali ja seguklapi vahel pole korras. Avariirežiime on tal erinevaid. Aga enamus neist piirab nii seguklapi maks. avatust, seega ka mootori maks. võimsust.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Autoonu kirjutas:Kas kellelgi on teist uusi või töötavaid EML pirne (tulukesi) ja oskab neid ka vahetada?
Mis summa eest tuleks sel juhul selline tegevus kõne alla?
Keegi teab palju maksab UM'is kaks EML pirni koos vahetusega?
Vaevalt sa neid UM`s vahetada tahaks.Pirnid ostad tevalost(5-25eeku tk.sõltuvalt parameeteritest) ja lased mõnel tuttaval trükkplaadile tinutada.Midagi keerulist seal pole. Ei pea tingimata olema need spets. pikaealised pirnid.Olen pannud alati tavalisi ja probleemi pole.
seal on 2 pini paralleelselt. vaevalt et mõlemad läbi on, nad põlevad harva. võta tester kätte ja mõõda. seda me sinu eest ei saa teha läbi foorumi http://www.e38.org/e32/
Autoonu kirjutas:Ma võin ju testeriga mõõta, aga ma ei tea mida testri mõõdud ja andmed tähendavad.
patrik sul on millalgil aega üle kontrollida, ja kui siis, mis summast me räägiks?
ja kui ongi pirnid, mis parameetritega sinna siis sobiksid?
Vabandan et nii tüütu olen aga tahaks masina korralikult käima saada.
aga helista Patrikule või saada PS ja broneeri aeg. Auto tehakse korda, pole mõtet tüüdata inimesi...et kuidas miks ja kuidas ikkagi...las teevad inimesed kes saavad aru mida teevad - seda kõike mitte halva pärast, lihtsalt foorum on mõtetut mula pidevalt täis.