 ), et äkki saaks kokku ja viskad pilgu peale, kui häda ei pruugi miskit olla. Valan millaski juurde ja vaatan, mis ta siis teeb
 ), et äkki saaks kokku ja viskad pilgu peale, kui häda ei pruugi miskit olla. Valan millaski juurde ja vaatan, mis ta siis teeb 
 ), et äkki saaks kokku ja viskad pilgu peale, kui häda ei pruugi miskit olla. Valan millaski juurde ja vaatan, mis ta siis teeb
 ), et äkki saaks kokku ja viskad pilgu peale, kui häda ei pruugi miskit olla. Valan millaski juurde ja vaatan, mis ta siis teeb 
Miks ei maksa? Jah, kontsentraati ei ole tervislik otse sisse valada, aga erinevaid jahutusvedelikke võib suht rahulikult omavahel segada. Ainuke kõrvalmõju võib olla see, et oranzh (long-term) vedelik muutub seeläbi mitte long-termiks. Aga niikuinii oleks mõistlik vähemalt korra 2 aasta (mitte 5) järel vahetada. Ma olen küll siiani südamerahuga juurde valanud seda valmis vedelikku mida Statoil on müünud ja pole miskeid kõrvalnähte täheldanud.AndresS kirjutas:On sinist, rohelist ja punast. Punane kõige kvaliteetsem, sinist paras mosses kasutada. Segada neid omavahel ei maksa.Tarmo_K kirjutas:Mis vedelikku sinna peaks ostma...neid ka erinevat värvi...?
Kui juba Statoil on näiteks toodud, toome esimese soovituse tõestuse ka Statoili kodulehelt http://www.statoil.ee/parem2.php?035262301331541158:Ilves kirjutas:Miks ei maksa?AndresS kirjutas:On sinist, rohelist ja punast. Punane kõige kvaliteetsem, sinist paras mosses kasutada. Segada neid omavahel ei maksa.
...
Ma olen küll siiani südamerahuga juurde valanud seda valmis vedelikku mida Statoil on müünud ja pole miskeid kõrvalnähte täheldanud.
 Kah mul asi, mida katsetada oma auto nahal... need jutud ja soovitused ikka täiesti lambist tulnud ehk pole?
 Kah mul asi, mida katsetada oma auto nahal... need jutud ja soovitused ikka täiesti lambist tulnud ehk pole?Eks ta muidugi õige on, et kindlam on püsida sama vedeliku juures. BTW, mis värvi vedelik bemmil üldse sees on? Ma pole kunagi radikast viitsinud proovi võtta...AndresS kirjutas:Osad peavad seda hülgemölaks, teised mitte.
Mina ei taha oma pead nii mõttetute väikeste probleemide pärast vaevata ning magan tunduvalt rahulikumalt, kui ettenähtud segu sees onKah mul asi, mida katsetada oma auto nahal... need jutud ja soovitused ikka täiesti lambist tulnud ehk pole?

 On see neil ainult suurtes mahutites jne. Sai siis öeldud, et teie juures vahetasime ja nüüd tuluke põleb vahelduva eduga. Selle info peale suunati kohe remondi osakonda ja auto võeti sisse. Pool tundi kohvijoomist ja auto käes. Otsiti leket, ei leitud. Seega paisupaak õnneks terve. Valati juurde, öeldi, et sisse läks minimaalselt. Nüüd hoiatustuli enam ei põle. Mainiti, et kui veel peaks sama asi juhtuma, et pöörduks tagasi, et siis teevad põhjalikuma uuringu, et milles asi on. Nii et lõpp hea, kõik hea
  On see neil ainult suurtes mahutites jne. Sai siis öeldud, et teie juures vahetasime ja nüüd tuluke põleb vahelduva eduga. Selle info peale suunati kohe remondi osakonda ja auto võeti sisse. Pool tundi kohvijoomist ja auto käes. Otsiti leket, ei leitud. Seega paisupaak õnneks terve. Valati juurde, öeldi, et sisse läks minimaalselt. Nüüd hoiatustuli enam ei põle. Mainiti, et kui veel peaks sama asi juhtuma, et pöörduks tagasi, et siis teevad põhjalikuma uuringu, et milles asi on. Nii et lõpp hea, kõik hea  
 
 Nüüd on aga uus asi juurde tekkinud. Nimelt kohapeal seisva mootoriga tuleb ainult külma õhku, sõites puhub kuuma kut ****
  Nüüd on aga uus asi juurde tekkinud. Nimelt kohapeal seisva mootoriga tuleb ainult külma õhku, sõites puhub kuuma kut ****  Temperatuuri seier läheb kenasti kiiresti keskele. Väike tähelepanek ehk ka juurde. Nimelt kontrollisin õlitaset ja siis enne, kui kapoti kinni panin, lasin naisel süüte sisse lükata, et paneks käima. Süüte sisse lükates kostis paisupaagi juurest nagu mingi sisin....võis olla ka minu ettekujutus, aga ehk korgi vahelt laseb õhku läbi...
 Temperatuuri seier läheb kenasti kiiresti keskele. Väike tähelepanek ehk ka juurde. Nimelt kontrollisin õlitaset ja siis enne, kui kapoti kinni panin, lasin naisel süüte sisse lükata, et paneks käima. Süüte sisse lükates kostis paisupaagi juurest nagu mingi sisin....võis olla ka minu ettekujutus, aga ehk korgi vahelt laseb õhku läbi...ca 1,3-1,7 k - ei ole midagi nii hullu!Tarmo_K kirjutas:Pagan, ma ei taha selle veepumba hinda teadagi, kui see peaks ribadeks olemaRelax kirjutas:Endal oli ka jahutusvedeliku kadumise ja külmalt-koha-peal-käies sooja õhu tulemisega probleem. Viga leidus Vigases veepumbas ning jahutussüsteemi lekkes. Lekkeid oli koguni 2.
Tuhande viiesajaga oli midagi jah UM-is. Tööraha läks vist eraldi, täpselt ei mäleta enam.Tauri kirjutas:ca 1,3-1,7 k - ei ole midagi nii hullu!Tarmo_K kirjutas:Pagan, ma ei taha selle veepumba hinda teadagi, kui see peaks ribadeks olemaRelax kirjutas:Endal oli ka jahutusvedeliku kadumise ja külmalt-koha-peal-käies sooja õhu tulemisega probleem. Viga leidus Vigases veepumbas ning jahutussüsteemi lekkes. Lekkeid oli koguni 2.
