Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
huvitav milleks jamada kui tehase poolt 318 ette nähtud trummel pidurid siis milleks sinna aretama hakata ketast
kas lihtsam poleks mitte osta r6 motoga masinat
quattro kirjutas:huvitav milleks jamada kui tehase poolt 318 ette nähtud trummel pidurid siis milleks sinna aretama hakata ketast
kas lihtsam poleks mitte osta r6 motoga masinat
Eelmine sügis sai lastud sillad reguleerida, sain kena paberi paljude numbritega, seega vist reguleeriti ikka paika.
Nüüd suvel sai vahetatud amordid ja amordipadjad ning üks pooltelgedest (kahjuks ei tea kas just tolle poole oma vahetati)
Paar päeva tagasi siis vaatasin, et üks tagumistest rehvidest seestpoolt riideni juba ara kulunud. Teise poole oma oli ka kulunud kuid mitte väga hullusti. (Antud rehvid olid juba enne allapanekut natukene kulunud).
Siit ka küsimused.
Kas peale amortide/poolteje vahetust oleks pidanud silla reguleerimisse minema või reguleeriti eelmine kord natu mööda?
Kas kusagil on ka mingi tabel kus on n.ö. nominaal väärtused kirjas, mida saaks siis võrrelda selle peale reguleerimist saadud väärtustega.
Enne uuesti silla regulli minekut tahaks natu targemaks saada
Amortide vahetusel võib tekkida mingit ebakõla, aga väga minimaalselt. Üldiselt amordivahetus ei tohiks autot kõrgemaks ega madalamaks teha, kuigi olen kuulnud ka vastupidist juttu.
meph kirjutas:Pooltelje vahetus ei muuda sillageomeetriat.
Amortide vahetusel võib tekkida mingit ebakõla, aga väga minimaalselt. Üldiselt amordivahetus ei tohiks autot kõrgemaks ega madalamaks teha, kuigi olen kuulnud ka vastupidist juttu.
Kõrgemaks ikka teeb. Tuksis amordil kukub keskmine pulk ju lihtsalt sisse, uuel amordil nii kui kinnihoidva rihma päästad, nii lükatakse see pulk jõuga välja ... sama jõuga lükatakse autot ülespoole. Minu E34 kerkis uute amortide tõttu umbes 3 cm ...