e36 91-92 a tagasild
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
e36 91-92 a tagasild
honda klubis ütles üks bmw omanik sellise lause
e36 viga ei ole mitte see, et tagasild alt ära tuleb vaid just 91-92 aasta mudeli viga... mingi tehnoloogiline vig vist.
kas tõesti tuleb siis nendel aastatel tehtud bmwdel tagasild ära...:S
e36 viga ei ole mitte see, et tagasild alt ära tuleb vaid just 91-92 aasta mudeli viga... mingi tehnoloogiline vig vist.
kas tõesti tuleb siis nendel aastatel tehtud bmwdel tagasild ära...:S
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
jah a kuna osadel siin kasutaja nimed erinevad siis ei hakand sealset siia panema.. vähemalt jäi auto terveks mitte ei jäänd klubi veel ühest e36 ilma..hollow kirjutas:selle lause ytlesin seal mina... ja see on 320-325 1990-1992 aasta mudelite mingi tehniline praak. enda masinal sain jaole puht juhuslikult autoalla ronides ja sai asi ka kohe ära keevitatud
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
92 ja edasi kadusid need probleemid ka 320'il ja 325'el ära... seega mingi kere detaili muutus ja enam ei roosteta sealt läbitsiklimees kirjutas:Mul on 318is ja 06 1992hollow kirjutas:nug 318is'i ja 328't ei toodetud siis veel ja ylejäänutel on mootorid märgatavalt nõrgemadtupc kirjutas:ainult 320-325 või muudel mudelitel ka?igaks juhuks küsin, äkki peab ka auto alla ronima
Eraldub see tagasil kerest ka 318 IS-del nii et kärtsub . Mul see üle elatud paar aastat tagasi. Kel huvi, võib mu auto teemast lugeda...hollow kirjutas:nug 318is'i ja 328't ei toodetud siis veel ja ylejäänutel on mootorid märgatavalt nõrgemadtupc kirjutas:ainult 320-325 või muudel mudelitel ka?igaks juhuks küsin, äkki peab ka auto alla ronima
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Aga siis peab olema auto ikka normaalselt roostes ka vist ? Kui autol ikka põhja all roosteauke ja värke pole, siis ei tohiks hullu olla ? Või on seal tagasilla juures mingi koht kuhu koguneb soolasi ja muud soodi ning siis roostetab see koht muudest kohtadest rohkem ?
Kust kohast kontrollida täpsemalt tuleks ?
Kust kohast kontrollida täpsemalt tuleks ?
BMW 325i E30 1986 M20
kere roostes olemisega see tagasilla eemaldumine küll jah seotud pole. Pigem tõesti teatud aastaarvu masinate tüüpviga, mis eriti eesti polügoni sarnastel teedel välja lööb.
Kui aeg ajalt hoolduse remondi käigus ka sillakinnitused üle vaadata, siis vaevalt see viga ootamatult tabab. Selline asi annab endast reeglina märku, kas siis kolksu või sõiduomaduste muutumisega.
Seega sõitke rahus ja vaadake aeg-ajalt mis põhja all toimub
Kui aeg ajalt hoolduse remondi käigus ka sillakinnitused üle vaadata, siis vaevalt see viga ootamatult tabab. Selline asi annab endast reeglina märku, kas siis kolksu või sõiduomaduste muutumisega.
Seega sõitke rahus ja vaadake aeg-ajalt mis põhja all toimub