et tahaks nagu m42-te korda teha ja mõtlesin äkki saab juppe m40 pealt...=)=)
m42-doch ja m40 mootorid
m42-doch ja m40 mootorid
selline küsimus et kas m40 saaled läevad m42-le... 
et tahaks nagu m42-te korda teha ja mõtlesin äkki saab juppe m40 pealt...=)=)
et tahaks nagu m42-te korda teha ja mõtlesin äkki saab juppe m40 pealt...=)=)
BMW 525i 93a
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
see mootor on ikka nac tuunitud ka mis ma silmas pean.... surus ikka istmesse küll...kui sellega ükskord sõita sain.
aga sellel mootoril nüüd saaled läbi ja vajavad vahetust, mõtlesin et äkki sobivad minu m40 omad kah...siis ei pea lihvima minema vähemalt...
aa kas juhtmestik sama või ei ole oskab keegi öelda.
aga sellel mootoril nüüd saaled läbi ja vajavad vahetust, mõtlesin et äkki sobivad minu m40 omad kah...siis ei pea lihvima minema vähemalt...
aa kas juhtmestik sama või ei ole oskab keegi öelda.
BMW 525i 93a
-
patrik
- Huviline
- Postitusi: 4727
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
soovitan sul pöörduda mõne mehhaaniku poole oma murega, soovitatavalt aeg konsultatsiooniks kirja panna. kaasa võta kas auto või/ja see mootor, pastakas ja paber et endale märkmeid teha. arvestama pead ka et keegi sulle tunni-paarist loengut ka niisama ei korralda. mehhaanikute kontaktid leiad bmw remontijate alt.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kõvem kindlasti kui 316 ja mootorivahetus oleks odavam kui hakata mingit 6-silindrilist peale aretama.tsiklimees kirjutas:Mul on M42 moto, ei viitsiks selle pärast küll nahast välja pugeda, pole ta nii kõva midagi.
Ja realoemi järgi tunduvad saaled samad olevat.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
väntvõll väntvõlliks, silma järgi mootoridetailide korrasolekut ei hinnata, kui soov midagi korralikku ja kestvat teha on.
kui ~3,2k krooni uute kepsu ja raamsaalede peale kulutada on palju, siis pole mõtet tegema hakata.
selliste küsimuste esitaja ei tee kindlasti seda tööd ise ning mootor maha-peale ja lahti-kokku töö ei maksa ka just tuhat krooni.
kui ~3,2k krooni uute kepsu ja raamsaalede peale kulutada on palju, siis pole mõtet tegema hakata.
selliste küsimuste esitaja ei tee kindlasti seda tööd ise ning mootor maha-peale ja lahti-kokku töö ei maksa ka just tuhat krooni.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||

