Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Roolilatt on sellel autol tõesti nõrk tean seda, sest olen pidanud seda enda autol kolm korda vahetama. Aga vaevalt et see roolilatt on mõeldud Eesti teedele.
Kui Su E65-l pole garantiid, siis enne ostmist arvesta kindlasti liisingu maksele lisaks korralik kasko makse ning kindlasti pead valmis olema kuus teise liisingmakse suuruse kulutusega remondile (jupid on mega kirved).
Kui selleks on vahendid olemas, siis auto ise on väga mõnus.
Artye kirjutas:Jah,sest nad töötavad selle saidiga koos,aga eesti saidi peal ei ole kõiki neid autosi mis www.mobile.ee pakub,sest seal on palju neid autosi mida ei ole olemaski, Docs.ee, see firma vastutab selle eest mida ta toob siia.
Kommentaariks niipalju, et minule tõi docs.ee auto, mida nende enda saidil ei olnud võimalik leida. Aga kuna müüjaks oli esindus, siis polnud probleemi.
üldjoontes on seis selline ,et tõenäoliselt pole see Auto sinu jaoks , odavat pole selle juures midagi ja kui sul tekib küsimus ,et kas peale ostmist jõuad seda üleval pidada ,siis tõenäoliselt ei jõua !
Aga otsus järgmine - ostan endale jälle e38 kere - küll kõige viimase aasta ja parima varustuse, mis leidsin. Milleks pressida e65, sest puhtalt isiklikust vaatenurgast on e38 seest mugavam ja kui on oleams lisad, mida e65'le saaks alles megahinda makstes, siis minu otsus on langetatud.
Kahtlemata on e65 väga hea auto, sest kui olen nüüd selle e38 "ära sõitnud" siis tõenäoliselt ostangi selle, aga iga asi omal ajal ja paraku ei ole auto nr 1 asi maailmas.
Mulle millegipärast tundub, et hinna ja kvaliteedi suhe on hetkel veel kõvasti e38 kasuks. Bang for buck kah. Mis siis, et e65 ülbem välja näeb.
Ivar kirjutas:alustuseks võiksite uurida, mis maksavad suvekummid ette 2 x 245/45/19 ja taha 2 x 275/40/19 - mis on tehase standard.
Ja see pole mitte ainuke mõõt mis sinna alla läheb. Miinimum peaks olema 235/55R17 . Kel raha ja edevust rohkem, see võib loomulikult tehase 20'' asjad kah alla panna.
Ivar kirjutas:alustuseks võiksite uurida, mis maksavad suvekummid ette 2 x 245/45/19 ja taha 2 x 275/40/19 - mis on tehase standard.
Ja see pole mitte ainuke mõõt mis sinna alla läheb. Miinimum peaks olema 235/55R17 . Kel raha ja edevust rohkem, see võib loomulikult tehase 20'' asjad kah alla panna.
Alla võid sa aretada 16 velje mega paksu kummiga ja 22 mega õhukese kummiga ka, igaühe enda asi. Ma aga kirjutasin, et .tehase standard ... edevusega pole siin midagi pistmist
Tehase standard - palun seleta pikaajalisele BMW huvilisele lahti, mis see on.
Ma arvan, et sa üritad selgeks teha meile selle mõiste all tehase keskmist soovitatud rehvi ja velje suurust? Seda nimetati viimati tehase optimaalseim soovitatud rehv. Meie oludes võiks olla rehv kõrgem ja velg väiksem, sest hammaslattroolist saadakse liigagi kiiresti jagu sel mudelil, nagu ka ülejäänud veermikudetailidest.
Enne mõtle, siis ütle.
Kõvatamiseks on teised foorumid.
veekaheksa kirjutas:Tehase standard - palun seleta pikaajalisele BMW huvilisele lahti, mis see on.
Kui huvi on, siis ma võin pakkuda tehase poolt E38-le lubatud ratta/rehvikombinatsioonid.
Erinevalt EV-st on saksas vaja ka rattad teh. passi sisse kanda ja selleks peab olema TÜV-i kinnitus, mille aluseks on tootja luba/seletuskiri.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
veekaheksa kirjutas:
Enne mõtle, siis ütle.
Kõvatamiseks on teised foorumid.
Kle, ma olin mõni üksik päev enne Sind siin ja ära tule mulle kõvatamisest rääkima. Panid puusse, püüa sellega siis leppida, ärme tekita rohkem tolmu sellel teemal. Peace!
See pool aastakest annab sulle ikka mega eelise:P Ja saksamaal käib elu üleüldise ordnungi järgi, märgusõnadeks TÜV, ABE ja muud ametlikud asutused. Iga auto külge minev tükk peab olema asjaomaste organisatsioonide poolt heaks kiidetud ja üle vaadatud. Ja jutt esialgselt käib ikka E65'st minuteada.
End of Total OT.