725 TDS '98 E38
725 TDS '98 E38
Sirvisin siin teemasid, aga enda probleemile vastust ei leidnud. Siiani olen sõitnud bensiinimootoriga masinatega ja praegune on esimene diisel ning asi nimelt selles, et hommikuti ei taha auto nagu hästi käivituda. Tuttavad räägivad, et diisli käivitamine pidigi olema teine teema, kui bensiini, aga ma ei tea ... üsna pikalt peab süüdet andma ja, kui käima läheb, siis viskab "sinist" tagant välja ja tundub, nagu oleks tegu põlemata kütuse või kärsahaisuga Probleem on just hommikuti, kui auto on öö läbi seisnud, päeva jooksul ei ole käivitamisega probleeme.
Teine mure on elektroonikaga seoses, nimelt maki juures olevad näidikud (kell jms, mis seal asub) põlevad korraliku heledusega seni, kuni lülitan sisse sõidutuled- siis muutuvad näidikud tuhmiks ja jäävad kergelt vilkuma (kord heledamaks, siis tumedamaks). Milles võiks asi olla? Auto sai ostetud augusti alguses ja siis vahetasin ka aku ära nii, et selles vist ei tohiks probleem olla?
Oskab keegi head nõu anda?
Teine mure on elektroonikaga seoses, nimelt maki juures olevad näidikud (kell jms, mis seal asub) põlevad korraliku heledusega seni, kuni lülitan sisse sõidutuled- siis muutuvad näidikud tuhmiks ja jäävad kergelt vilkuma (kord heledamaks, siis tumedamaks). Milles võiks asi olla? Auto sai ostetud augusti alguses ja siis vahetasin ka aku ära nii, et selles vist ei tohiks probleem olla?
Oskab keegi head nõu anda?
Nende tulede vilkumise kohapealt: seal armatuuris peaks olema andur mis vastavalt valgusele reg. näidikute heledust. Äkki see peetis.
Käivitumine- kas ketivahetusest tead millal viimati teostati. Kui kett kulunud on sama viga. Lase kompressioon ära mõõta. Ja MIS põhiline EELSOOJENDUS küünlad kontrollida.
Käivitumine- kas ketivahetusest tead millal viimati teostati. Kui kett kulunud on sama viga. Lase kompressioon ära mõõta. Ja MIS põhiline EELSOOJENDUS küünlad kontrollida.
Re: 725 TDS '98 E38
[quote="mia"]asi nimelt selles, et hommikuti ei taha auto nagu hästi käivituda... üsna pikalt peab süüdet andma ja, kui käima läheb, siis viskab "sinist" tagant välja ja tundub, nagu oleks tegu põlemata kütuse või kärsahaisuga :?quote]
Kas hommikul enne käivitamist ootad ikka niikaua kuni eelsüüte kiri ära kustub tablool?
Kas hommikul enne käivitamist ootad ikka niikaua kuni eelsüüte kiri ära kustub tablool?
Re: 725 TDS '98 E38
hmm, see masin suhtleb minuga ainult saksa keeles nii, et sama hästi võiks ta ka hiina keel olla, kuna saksa k. on minu jaoks täiesti tume maa siinkohal küsiks kohe ära, et kas keegi teab, mis tähendab "vorglühen?" Kas ongi äkki mingi eelsüüte bla-bla-bla Kas tabloole peaks tulema kiri eelsüüte kohta või peaks selle kohta tulema hoopis mõni tuluke (samas stiilis nagu näiteks airbagi oma ilmub) Igal juhul homme hommikul käivitades üritan neid tulede-kirjade asju jälgida, et mida see auto mulle siis ikkagi selgeks üritab teha.antonio1 kirjutas:mia kirjutas:asi nimelt selles, et hommikuti ei taha auto nagu hästi käivituda... üsna pikalt peab süüdet andma ja, kui käima läheb, siis viskab "sinist" tagant välja ja tundub, nagu oleks tegu põlemata kütuse või kärsahaisuga :?quote]
Kas hommikul enne käivitamist ootad ikka niikaua kuni eelsüüte kiri ära kustub tablool?
Äkki saab keelt muuta.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Tänud kõigile, proovisin selle õpetuse järgi keelt muuta ... kõik punktid käisin läbi ja mingit prbleemi ei olnud, aga selle punkti juures, kus peaks saama keelt valida, ongi ainult võimalik Saksa keelt valida
Käivitamise koha pealt ... olen nüüd 2 hommikut korralikult oodanud, kuni see kiri ära kustub ja alles siis süüdet andnud, aga seis on endine mootor ei taha käivituda (nagu tahaks välja surra), aga tundub, et sinist tuleb tagant vähem välja. Vist tuleb sammud seada mõne töökoja poole ja lasta kontroll teha. Aga mida kontrollida? Mootori diagnostika? Eelsoojendusküünlad? Või mõlemad?
Käivitamise koha pealt ... olen nüüd 2 hommikut korralikult oodanud, kuni see kiri ära kustub ja alles siis süüdet andnud, aga seis on endine mootor ei taha käivituda (nagu tahaks välja surra), aga tundub, et sinist tuleb tagant vähem välja. Vist tuleb sammud seada mõne töökoja poole ja lasta kontroll teha. Aga mida kontrollida? Mootori diagnostika? Eelsoojendusküünlad? Või mõlemad?
Siin BMW remontijate all kirjas, et Truumu on Laki tänaval Auto-Diagnostikas?! Kui see info on õige, siis ma sinna juba helistasin ja nad ütlesid, et diiselmootoritele nemad diagnostikat ei tee ja ütlesid ka, et linnas pidi olema põhimõtteliselt 2 kohta, kuhu minna saaks- üks on Karla Auto Peterburi maanteel ja teine, mille nime ma ei mäleta, on kuskil Türi tänavalTarmo kirjutas:Astu truumu juurst läbi , sealt ikka abi saad.
minul on seni diagnostikat teinud kasutaja patrik. kõike ta teada ei saa, aga helistada võid talle ikkagi. kontrollib sul küünlad ära ja ehk teeb ka vahetuse. patrik-5028520. mul mootor sama ja seni ei ole probleemi millest patrik jagu ei saa.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
kõik küünlad ei töötamia kirjutas:Tänud kõigile, proovisin selle õpetuse järgi keelt muuta ... kõik punktid käisin läbi ja mingit prbleemi ei olnud, aga selle punkti juures, kus peaks saama keelt valida, ongi ainult võimalik Saksa keelt valida
Käivitamise koha pealt ... olen nüüd 2 hommikut korralikult oodanud, kuni see kiri ära kustub ja alles siis süüdet andnud, aga seis on endine mootor ei taha käivituda (nagu tahaks välja surra), aga tundub, et sinist tuleb tagant vähem välja. Vist tuleb sammud seada mõne töökoja poole ja lasta kontroll teha. Aga mida kontrollida? Mootori diagnostika? Eelsoojendusküünlad? Või mõlemad?
EDIT: ilma telekata variandil ise keelt muuta ei saa
Hehh, ma käisin ikkagi diagnostikas ära ja sealsed tegelased väitsid, et autol kõik täiesti OK (kõik küünlad töötavad, mootor korras jne). Ainuke, mis nad "leidsid" oli, et peale "vorglühen" kustumist peaks siiski veel 10-15 sek. ootama, kuna arvuti näitas, et olenemata selle kirja kustumisest, töötab soojendus edasi ja alles 15 sek. pärast on seis selline, et võiks käivitada. Ja teine soovitus oli hommikul lihtsalt 2 korda eelsoojendust teha. Ma olen nüüd siis hommikuti hoolsalt sekundeid lugenud ja tundub, et asi tõesti toimib, sest auto käivitub probleemideta.
Ma ei teagi nüüd, kas olla rahul diagnostika tulemustega või tuleks veel midagi ette võtta?! Ma mõtlen ette võtta just välja selgitamiseks, miks ma ikkagi veel ootama pean peale "vorglühen" kustumist? Öelge nüüd keegi, et selline asi ongi normaalne ja ma lõpetan paanika ära kohe
Ma ei teagi nüüd, kas olla rahul diagnostika tulemustega või tuleks veel midagi ette võtta?! Ma mõtlen ette võtta just välja selgitamiseks, miks ma ikkagi veel ootama pean peale "vorglühen" kustumist? Öelge nüüd keegi, et selline asi ongi normaalne ja ma lõpetan paanika ära kohe
inglis keeles on see pre-heat ja nagu tõlkest järeldan ütleb, et eelsoojendus! ma võin muidugi ka eksida natuke.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Selline asi ei ole küll normaalne, ilmselt asi selles et küünlad küll töötavad aga mitte enam nii kui peaks. Nii et kõige lihtsam variant on lasta vahetada kõik küünlad ära, siis peaks asi paranema.mia kirjutas:Hehh, ma käisin ikkagi diagnostikas ära ja sealsed tegelased väitsid, et autol kõik täiesti OK (kõik küünlad töötavad, mootor korras jne). Ainuke, mis nad "leidsid" oli, et peale "vorglühen" kustumist peaks siiski veel 10-15 sek. ootama, kuna arvuti näitas, et olenemata selle kirja kustumisest, töötab soojendus edasi ja alles 15 sek. pärast on seis selline, et võiks käivitada. Ja teine soovitus oli hommikul lihtsalt 2 korda eelsoojendust teha. Ma olen nüüd siis hommikuti hoolsalt sekundeid lugenud ja tundub, et asi tõesti toimib, sest auto käivitub probleemideta.
Ma ei teagi nüüd, kas olla rahul diagnostika tulemustega või tuleks veel midagi ette võtta?! Ma mõtlen ette võtta just välja selgitamiseks, miks ma ikkagi veel ootama pean peale "vorglühen" kustumist? Öelge nüüd keegi, et selline asi ongi normaalne ja ma lõpetan paanika ära kohe
ma lasin kevadepoole teha, käivitumine paranes oluliselt, vanad küünlad olid kah kõik töökorras aga uus küünal on ikka uus küünal.
Endal tekib vaikselt tunne et peaks enne külmade saabumist jälle vahetuse ette võtma, kipub teine natukene külmalt uimerdama, samas mul läbisõit kah piisav ja külmkäivituste arv umbes 1-2 kuu peale sama mis keskmisel eesti diislil.
Loodan et saad sellest abi,
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
endal täpselt sama mootoriga masin ja u.15sek-i hoiab küünalt järgi (ka sellekohast kirja infotablool) talvel kui külma on -20 kraadi või enam.mia kirjutas:Hehh, ma käisin ikkagi diagnostikas ära ja sealsed tegelased väitsid, et autol kõik täiesti OK (kõik küünlad töötavad, mootor korras jne). Ainuke, mis nad "leidsid" oli, et peale "vorglühen" kustumist peaks siiski veel 10-15 sek. ootama, kuna arvuti näitas, et olenemata selle kirja kustumisest, töötab soojendus edasi ja alles 15 sek. pärast on seis selline, et võiks käivitada. Ja teine soovitus oli hommikul lihtsalt 2 korda eelsoojendust teha. Ma olen nüüd siis hommikuti hoolsalt sekundeid lugenud ja tundub, et asi tõesti toimib, sest auto käivitub probleemideta.
Ma ei teagi nüüd, kas olla rahul diagnostika tulemustega või tuleks veel midagi ette võtta?! Ma mõtlen ette võtta just välja selgitamiseks, miks ma ikkagi veel ootama pean peale "vorglühen" kustumist? Öelge nüüd keegi, et selline asi ongi normaalne ja ma lõpetan paanika ära kohe
praeguste ilmadega max. 5 sek. tahab hommikul eelsüüdet saada. Pöördu UM-i või mõne siinse elektriku poole