kat umbes? kas resokas või otse toru?
kat umbes? kas resokas või otse toru?
nii, kuna tallates saab tunda kerget mädamuna lehka, siis võiks eeldada, et kat umbes.
nüüd tekkis küsimus, et kas panna resokas(d) või otse toru?
ning kus oleks mõistlik lasta seda teha, ning mis sellise töö hind võiks olla
nüüd tekkis küsimus, et kas panna resokas(d) või otse toru?
ning kus oleks mõistlik lasta seda teha, ning mis sellise töö hind võiks olla
[quote][i]Algselt postitas Kaido[/i]
Kui jätad tagumise püti samaks on vaja ka resonaatorit, muidu jääb hääl lihtsalt ülimalt S... Kui asendad ka tagumise puti miski kurjemaga on hääl OK, kuid kuna resokas gaase ei jahuta, on puti sisu eluiga ca kolm korda lühem. Performance kohalt ilmselt vahet ei ole. [/quote]
püti üritaks aasta lõpupoole alles kurjema panna...
eks näis siis kuidas ja mis teha.
Kui jätad tagumise püti samaks on vaja ka resonaatorit, muidu jääb hääl lihtsalt ülimalt S... Kui asendad ka tagumise puti miski kurjemaga on hääl OK, kuid kuna resokas gaase ei jahuta, on puti sisu eluiga ca kolm korda lühem. Performance kohalt ilmselt vahet ei ole. [/quote]
püti üritaks aasta lõpupoole alles kurjema panna...
eks näis siis kuidas ja mis teha.
GS
kat umbes? kas resokas või otse toru?
Kõigepealt,millise mudeliga on tegemist.
Kui autole on tehases paigaldatud kat. siis uskuge mind,mitte asjata.Kat.-is või enne seda pesitsev lambda sond mõõdab hapniku sisaldust väljaheitegaasides.Kui sa selle vahelt välja lõikad,kaob mootori töö kordineerimiseks vajalik INFO(lambda) ja ka hädavajalik VASTURÕHK. BMW on nimelt selline kummaline elukas,et tal peab kõik viimase pealt korras olema.Vaid siis töötab ta normaalselt. See kehtib kõigi pritsega (i) mootorite kohta. (e) on pisut vähenõudlikum selles suhtes.
Kui autole on tehases paigaldatud kat. siis uskuge mind,mitte asjata.Kat.-is või enne seda pesitsev lambda sond mõõdab hapniku sisaldust väljaheitegaasides.Kui sa selle vahelt välja lõikad,kaob mootori töö kordineerimiseks vajalik INFO(lambda) ja ka hädavajalik VASTURÕHK. BMW on nimelt selline kummaline elukas,et tal peab kõik viimase pealt korras olema.Vaid siis töötab ta normaalselt. See kehtib kõigi pritsega (i) mootorite kohta. (e) on pisut vähenõudlikum selles suhtes.
[quote][i]Algselt postitas carsec[/i]
Kõigepealt,millise mudeliga on tegemist.
Kui autole on tehases paigaldatud kat. siis uskuge mind,mitte asjata.Kat.-is või enne seda pesitsev lambda sond mõõdab hapniku sisaldust väljaheitegaasides.Kui sa selle vahelt välja lõikad,kaob mootori töö kordineerimiseks vajalik INFO(lambda) ja ka hädavajalik VASTURÕHK. BMW on nimelt selline kummaline elukas,et tal peab kõik viimase pealt korras olema.Vaid siis töötab ta normaalselt. See kehtib kõigi pritsega (i) mootorite kohta. (e) on pisut vähenõudlikum selles suhtes. [/quote]
tegemist e36'ga.
Kõigepealt,millise mudeliga on tegemist.
Kui autole on tehases paigaldatud kat. siis uskuge mind,mitte asjata.Kat.-is või enne seda pesitsev lambda sond mõõdab hapniku sisaldust väljaheitegaasides.Kui sa selle vahelt välja lõikad,kaob mootori töö kordineerimiseks vajalik INFO(lambda) ja ka hädavajalik VASTURÕHK. BMW on nimelt selline kummaline elukas,et tal peab kõik viimase pealt korras olema.Vaid siis töötab ta normaalselt. See kehtib kõigi pritsega (i) mootorite kohta. (e) on pisut vähenõudlikum selles suhtes. [/quote]
tegemist e36'ga.
GS
Küsiks ka üht asja .Nimelt kiskusin endal e30'l resoka vahelt välja,kuna tehti sport pütt taha aga hääl oli resoga natike vaikne(vähemalt minujaoks) Resokas polnud BMW oma,mis seal vahel oli,sellepärast.Nüüd on hääl väga kuri(u. nagu WRC masinatel),kuid kas see midagi halba ka teeb,kui reso vahel pole,püti iga muidugi arvatavasti lüheneb.
Ja teiseks kas ta peaks põhimõtteliselt võimsust juurde ka andma või oleks ikkagi vaja suuremat vastusurvet sinna,kui praegu??
Ja teiseks kas ta peaks põhimõtteliselt võimsust juurde ka andma või oleks ikkagi vaja suuremat vastusurvet sinna,kui praegu??
[quote][i]Algselt postitas carsec[/i]
Kõigepealt,millise mudeliga on tegemist.
Kui autole on tehases paigaldatud kat. siis uskuge mind,mitte asjata.Kat.-is või enne seda pesitsev lambda sond mõõdab hapniku sisaldust väljaheitegaasides.Kui sa selle vahelt välja lõikad,kaob mootori töö kordineerimiseks vajalik INFO(lambda) ja ka hädavajalik VASTURÕHK.
....et oleneb kas lamda on enne või peale kat'i !!!
reeglina on ta enne kat'i ning seega põle sel kat'il suurt vajadust seal all ja kui passis ka kirjas põle......andke tuld!
Muidugi selle vastusurve kohapelat olen nõutu:(
Kõigepealt,millise mudeliga on tegemist.
Kui autole on tehases paigaldatud kat. siis uskuge mind,mitte asjata.Kat.-is või enne seda pesitsev lambda sond mõõdab hapniku sisaldust väljaheitegaasides.Kui sa selle vahelt välja lõikad,kaob mootori töö kordineerimiseks vajalik INFO(lambda) ja ka hädavajalik VASTURÕHK.
....et oleneb kas lamda on enne või peale kat'i !!!
reeglina on ta enne kat'i ning seega põle sel kat'il suurt vajadust seal all ja kui passis ka kirjas põle......andke tuld!
Muidugi selle vastusurve kohapelat olen nõutu:(
Mindki see teema huvitanud kuna kat minu autule maksab ~ 10K ja vahetada seda ilmselt ei soovi kunagi, mõtlesin et
lõikan vahelt välja enne kui hilja ja vahele panen flantsidega torud nii et kui vaja ülevaatusele minna lasen poldid lahti topin kati jällegi vahele. Kütet peaks vähem võtma ja jõudu ilmselt suts rohkem, kuid tekib küsimus mis teeb peale seda lamda? Vajaliku vastusurve võin reguleerida sellega kui peeneks jätan toruotsa.
hääletoon mind eriti ei morjenda tulgu mis tahes peaasi et norm. edasi liigub ja seda normaalse kuluga. Mis arvate?
lõikan vahelt välja enne kui hilja ja vahele panen flantsidega torud nii et kui vaja ülevaatusele minna lasen poldid lahti topin kati jällegi vahele. Kütet peaks vähem võtma ja jõudu ilmselt suts rohkem, kuid tekib küsimus mis teeb peale seda lamda? Vajaliku vastusurve võin reguleerida sellega kui peeneks jätan toruotsa.
hääletoon mind eriti ei morjenda tulgu mis tahes peaasi et norm. edasi liigub ja seda normaalse kuluga. Mis arvate?
Mul on nüüd kahel bemmil juba katid välja võetud (E32 730 '88 ja E34 M5 '90) ja torudega asendatud. Positiivne lahendus küttekulu ja mineku koha pealt, vaid hääl läinud pisut lärmakamaks. Niipalju teada, et vastusurve osas tehakse Soomes mõõtmiste alusel laieMadis K torud kati koha peale, millest tekib vastusurve. Eestis ei tea kes võiks selliseid mõõtmisi teha. Soomer ütles küll et kattide eemaldamise puhul tuleb torud asetada sama kuju/pikkusega, et säiliks võimalikult originaalilähedane asend/pikkus.
[quote][i]Algselt postitas carsec[/i]
Kõigepealt,millise mudeliga on tegemist.
Kui autole on tehases paigaldatud kat. siis uskuge mind,mitte asjata.Kat.-is või enne seda pesitsev lambda sond mõõdab hapniku sisaldust väljaheitegaasides.Kui sa selle vahelt välja lõikad,kaob mootori töö kordineerimiseks vajalik INFO(lambda) ja ka hädavajalik VASTURÕHK. BMW on nimelt selline kummaline elukas,et tal peab kõik viimase pealt korras olema.Vaid siis töötab ta normaalselt. See kehtib kõigi pritsega (i) mootorite kohta. (e) on pisut vähenõudlikum selles suhtes. [/quote]
Õigus jah, sest...peale kati panemist muudeti
mingi aeg ka muid tööparameetreid, sest näiteks M20
mootori võimsus ei muutunud, kuid moment ronis
4000 pealt 4700 peale. Samal ajal pistes lihtsalt
kat vahele M30 mootorile, nuditi sealt kohe oma
30 hj maha.
See on õige, et tegu on ühe vähese peenhäälestatud
mootoriga, mida eriteadmisteta näppida pole suurt
kasu. Kui muudes mootorites saab "megalt heppasid"
juurde autotehase prohmakate äraviskamise-asendamise-
käiamise-lihvimisega, siis sellel mitte. Rääkis
üks Kavori mees, et et vanemate VW mootorite "tuuning"
algab nt tehase valuvigade kõrvaldamisest kollektoris,
ja mootori elementaarseks paikaajamisest, siis bmw
koha pealt ei osanud nad midagi kerget ja lihtsat
pakkuda;)
Kõigepealt,millise mudeliga on tegemist.
Kui autole on tehases paigaldatud kat. siis uskuge mind,mitte asjata.Kat.-is või enne seda pesitsev lambda sond mõõdab hapniku sisaldust väljaheitegaasides.Kui sa selle vahelt välja lõikad,kaob mootori töö kordineerimiseks vajalik INFO(lambda) ja ka hädavajalik VASTURÕHK. BMW on nimelt selline kummaline elukas,et tal peab kõik viimase pealt korras olema.Vaid siis töötab ta normaalselt. See kehtib kõigi pritsega (i) mootorite kohta. (e) on pisut vähenõudlikum selles suhtes. [/quote]
Õigus jah, sest...peale kati panemist muudeti
mingi aeg ka muid tööparameetreid, sest näiteks M20
mootori võimsus ei muutunud, kuid moment ronis
4000 pealt 4700 peale. Samal ajal pistes lihtsalt
kat vahele M30 mootorile, nuditi sealt kohe oma
30 hj maha.
See on õige, et tegu on ühe vähese peenhäälestatud
mootoriga, mida eriteadmisteta näppida pole suurt
kasu. Kui muudes mootorites saab "megalt heppasid"
juurde autotehase prohmakate äraviskamise-asendamise-
käiamise-lihvimisega, siis sellel mitte. Rääkis
üks Kavori mees, et et vanemate VW mootorite "tuuning"
algab nt tehase valuvigade kõrvaldamisest kollektoris,
ja mootori elementaarseks paikaajamisest, siis bmw
koha pealt ei osanud nad midagi kerget ja lihtsat
pakkuda;)