850 jõnksutab

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
cino
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa

850 jõnksutab

Postitus Postitas cino »

kohalt võtul kui veojõu kontroll maha võtta jõnksutab kuni käiguvahetuseni ehk siis esimese käiguga ja kuni 6000 pöördeni

enne koonuse panekut seda ei olnud

kas siis pean koonused maha kiskuma jälle või oskab keegi öelda milles viga???
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Kas koonused on puhtad?
Kardan, et on midagi sisse läinud õhulugejasse ja tuleks see ära puhastada :roll:
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Koonus = mõttetu, pealegi kui on hooldatav, siis need õlid on mootorile pahad.

Mulle siiani müstika, miks koonuseid kasutatakse...
Ükski tootja neid ei kasuta, ainult nurgatagused tuunijad, see peaks juba vähe ideed andma asjast.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Bmw-le tõesti koonus peale hääle ja välimuse midagi juurde ei anna kapotialla aga näiteks turboautodel või Ameerika autodel annab koonus lausa 20hp juurde(kui on korralikult ehitatud).
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 407
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Palju õnne :P Mina sinu asemel uuriks enne õhulugejate hindu ja alles siis hakkaks tuunimise peale raha loopima.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8367
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Õnneks on ju seda imelihtne kontrollida: originaalfilter tagasi. Kui probleem kaob on asi selge. Kui mitte, siis tuleb viga mujalt otsida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
cino
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas cino »

sai täna proovitud siis originaal filtrid tagasi kruvitud ja enam ei jõnksuta :lol: koonused kinkisin ära icic
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

cino kirjutas:sai täna proovitud siis originaal filtrid tagasi kruvitud ja enam ei jõnksuta :lol: koonused kinkisin ära icic
tubli, kuidagi peab ju õppima eks :D
Kasutaja avatar
cino
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas cino »

jep

ma kartsin muidu ise ka et koonusega pole 5 liitrisel midagi teha
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Ma arvan, et need koonusfiltrid olid liiga väikesed 850i jaoks, sest õige suurusega algavad alles 2500 tk ;)

OT. Kas tegemist on "850 BMW" -ga?
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Tom kirjutas:Mulle siiani müstika, miks koonuseid kasutatakse...
Ükski tootja neid ei kasuta, ainult nurgatagused tuunijad, see peaks juba vähe ideed andma asjast.
No see on ju vana tõde, et kui tahad hp'sid juurde siis kõigepealt pane kulmud, siis põhjavalgustus ja siis koonusfilter.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

800sele kulmude panemine on siuke nats kahtlane ettevõtmine vast- põhituled on tal liikuvad ja udukad ka siuksed kitsad pilud, millele kulme peale pannes vist oleks nagu hiinlane juba :D

Aga koonuse suhtes olen ise ka samal arvamusel, et milleks seda küll vaja on- ei mina usu, et see mingit märgatavat- tuntavat efekti annab, vbl ainult hääle suhtes, aga noh, see pole ka argument...
Kasutaja avatar
cino
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas cino »

koonusiltrid olid mootori võimsuse järgi ostetud ja mis krdi hp-sid kulmud ja põhja valgus annab??? :shock:
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

cino kirjutas:mis krdi hp-sid kulmud ja põhja valgus annab??? :shock:
Ära seda siis tõsiselt ometi võta :D
Kasutaja avatar
cino
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas cino »

seda ma naerangi... :lol:

aga kes oskab öelda palju stockis 5.0 sci õhu rõhku talub???
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
Kasutaja avatar
cino
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas cino »

aap seda tahtsin küsida palju on E31-sid 850 manuaal kastiga siinmail
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

cino kirjutas:seda ma naerangi... :lol:

aga kes oskab öelda palju stockis 5.0 sci õhu rõhku talub???
Et mida?
Tahad ülelaadima hakata?
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Aga FTC-l ja Speedestil sõitis twinturbo 750i, mille 1/4 oli 13.6?
Kahjuks olid need turbod nii pisikesed nagu oleks 524td-lt pärit...
Manuaalkastiga 8-si eriti ei ole, aga Leedus on üks 75k müügis.
Kasutaja avatar
cino
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas cino »

sooviks jah ülelaadida turbod on olemas aga palju mootor kanatab seda ei tea

ja katse eksitus meetodil ka eriti ei taha proovida:P
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Aga küsi siis selle 750il omaniku käest, kui mootor on korras, siis kannatab vast 0.6 bar rõhuga sõita küll
Kasutaja avatar
cino
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas cino »

niisiis väike mure miks krt mu e31 on palju haledam kui e65 735TD 2 turbone rida 6???

e31-l v12 5.0 6-ne manuaal
e65-l r6 3.5 2xturbo ja tiptronic aut kast

:lol:
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8367
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kunagi me Raivo auto näitel juba lahkasime seda koonuse "võimsuselisa" siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=#102307
Tõde on see, et tehase filtri pindala on 5 korda suurem koonuse pindalast:
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=36361

http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=03
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

cino kirjutas:niisiis väike mure miks krt mu e31 on palju haledam kui e65 735TD 2 turbone rida 6???

e31-l v12 5.0 6-ne manuaal
e65-l r6 3.5 2xturbo ja tiptronic aut kast

:lol:
Loogiline ju ;)
Kui oled vähegi siit foorumist 8-sase kohta lugenud , siis loed välja ka selle, et seda autot ei tehtudki kiireks sõiduks vaid hoopis kruisimiseks.
735d said pähe, sest autodel on mingi vanuse vahe :lol:
Kuna sul on manuaal ja turbod olemas, siis võiks Eesti esimese kiire 8-se valmis ju ehitada küll, äkki teed teema ka lugejate autode alla ja paned pilte ja infot. Peaks vist esimene 8-ne olema üleval :cool:
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

cino kirjutas: aga kes oskab öelda palju stockis 5.0 sci õhu rõhku talub???
Nagu na aru saan, on tegu veel CSI-ga või?
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Aimar kirjutas: Nagu na aru saan, on tegu veel CSI-ga või?
Logo peal on igatahes tavaline 850
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 407
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Mis ta sul on siis ? 5.0, 5.4 või 5.6?
All good things come to those who wait.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

veekaheksa kirjutas:Mis ta sul on siis ? 5.0, 5.4 või 5.6?
cino kirjutas:e31-l v12 5.0 6-ne manuaal
Kasutaja avatar
dellu
Huviline
Postitusi: 132
Liitunud: 10.11.2003 15:18 39
Kontakt:

Postitus Postitas dellu »

Selle 750 turbo omanikuga saad ühendust streetrace.org foorumist kasutaja 750il kaudu. Kui huvi võin PSi mobiili numbri ka panna.
Kasutaja avatar
cino
Huviline
Postitusi: 398
Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas cino »

bmw üle 5 liitrist mootorit pole kunagi tootnud
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

cino kirjutas:bmw üle 5 liitrist mootorit pole kunagi tootnud
mis see 760 siis on?
Suletud