Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere,
Mure selline et paar nädalat tagasi läks vesi keema, avastasin et dosooli vähe, ning õli ka, täitsin kõik normideni ja asi korras. Nüüd, eile kui vedasin slepis sõidukit, korraga lõi puruks radikast välja tuleva kummivooliku, ning vesi kees. Teipisin vooliku kinni ja panin dosooli juurde, et nagu ajutiline variant vms. Lasin mootori maha jahtuda ja proovisin, kuid ikkagi läks keema. Mida teha, milles võib olla asi? termostaat?
PS! auto mida vedasin oli audi 80, arvan et ülekoormuses ei tohiks probleem olla...
tänud ette!
Proovida sa võid, aga kas sellest midagi välja tuleb... Endal oli 2 päeva tagasi sama probleem, e. jahutussüsteemis õhk sees. Proovisin igatpidi õhu kätte saada, kuid ei õnnestunud. Lõpuks viisin auto teenindusse. Maksma läks u. 100.- eeku(5L tosooli ja töö). Ja teine asi, kui sul vesi juba kord keema läks, järelikult on midagi viga. Kõige tüüpilisemad vead on veepump ja ventika sidur (igas normaalses autoteeninduses tehakse neid kindlaks).
Edu sulle!
Kui ei tea kas sees on plastikust või metallist labadega pump on see nii või teisti mõistlik välja vahetada. Väike raha võrreldes treileri peal sõiduga kuskilt lõuna- või põhjanaabrite juurest
läks seekord hästi, uus lõdvik, korralik õhutus ja asi korras. Kuid tekib küsimus kuhu üldse tosool kadus, alt midagi ei tilgu ja kui mootorisse jookseks peaks nagu sinist tagant välja ajama...
fenzo kirjutas:läks seekord hästi, uus lõdvik, korralik õhutus ja asi korras. Kuid tekib küsimus kuhu üldse tosool kadus, alt midagi ei tilgu ja kui mootorisse jookseks peaks nagu sinist tagant välja ajama...
Kui asi lõdvikus oli, siis arvatavasti pritsis mootori peale ja aurus lihtsalt ära.