Probleem selles, et mootor ragistab seda üsna kõvasti, see ragin tuleb just mootori sellest poolest, mis jääb salongi poole (käigukasti poolsest otsast). Ragin kostub just nagu
 mootori ülemisest otsast just nagu sealt viimase pihusti juurest või siis sisselaskeklapi juurest seal. Mootoril sai just nüüd lasta vahetada keti tald, pinguti ja veel seal ketiga seotud asju, nii et ketist see ka ei saa olla. Äkki nukkvõll, klapis asi või pihusti? Ei tea, kas diagnostika ka miskit näitab.
  mootori ülemisest otsast just nagu sealt viimase pihusti juurest või siis sisselaskeklapi juurest seal. Mootoril sai just nüüd lasta vahetada keti tald, pinguti ja veel seal ketiga seotud asju, nii et ketist see ka ei saa olla. Äkki nukkvõll, klapis asi või pihusti? Ei tea, kas diagnostika ka miskit näitab.Mootoriks M10B18 (BMW 318i E30 1986)
Äkki targad mehed, ´te osikate miskit ka soovitada nii siin foorumi kaudu?
Olen tänulik!
 
				

 ). Aga jama jah selle asjaga, käsin siis mõnele lukksepale näitamas ka, üks ütles, et klapid, teine jälle, et kõik on korras, anna aga minna. Ei tea siis, tahaks muidu ikka sellele veale jälile saada.
 ). Aga jama jah selle asjaga, käsin siis mõnele lukksepale näitamas ka, üks ütles, et klapid, teine jälle, et kõik on korras, anna aga minna. Ei tea siis, tahaks muidu ikka sellele veale jälile saada. 

 
   )
 )
 . Samuti on paljud teenindused pakkunud ainult kuulamise järgi, et viga nagu oleks klappides (klapi kõrin). Ühes teeninduspunktis pakuti, et kas on klapipesad nii kulunud või on siis asi pihustites, aga pihustid ikka sellist häält vast ei teeks.
 . Samuti on paljud teenindused pakkunud ainult kuulamise järgi, et viga nagu oleks klappides (klapi kõrin). Ühes teeninduspunktis pakuti, et kas on klapipesad nii kulunud või on siis asi pihustites, aga pihustid ikka sellist häält vast ei teeks. 