Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mul oli siis üleeile selline juhtum, et võtsin ühte inimest peale ja juhuslikult tegin ukse lahti ja kuulsin et mootor klõbiseb ikka päris kõvasti. No klapiklõbin oleks ikka tunduvalt nõrgem olnud. Andsin korra gaasi kadus ära ja tuli kohe tagasi... suretasin välja panin käima ikka klõbises.. sõitsin oma 100m ja klõbin läinud ja enam pole olnud. Mis sellist asja põhjustada võis?
Mootoris on vahetatud õli ~1000km tagasi (täis sünt), uued küünlad)
Ette tänades
hydrotõukurid klõbisevad õli paks siis eriti vahepeal on ka niisama klõbin tyhikäigul kuna gaasi lisades annab õli rohkem peale tõukuritele siis kaub ära muu viga ei saa olla endal kogemused sellega.
Kat ei tekita ühtlast klõbinat. Kui klõbin on suvahetkedel ja mitte kindla intervalliga, siis võib kat olla. Kui aga klõbiseb taktis, on kõige tõenäolisem viga hüdrotõukurid.
aga mix siis hüdrotõukurid ainult vahel külmastpeast ja vahel ka soojastpeast selle klõbina sisse löövad ja tugeva kohe... Suvalisel hetkel tuleb tugev klõbin ja kaob.... Aga kui juba mootori temp keskel siis ei tee.. praegusex 3 korda klõbisenud.
Palju üldse hüdrotõukurite hind on? ja nende vahetus on raske töö?
Külmast peast klõbisevad selle pärast, et õli on nendest välja nirisenud ning uuesti õli sissepumpamine võtab aega, tõenäoliselt siis hüdroka kulumisest tingituna. Või siis laseb hüdrotõukur lihtsalt õli läbi... või on umbes.
siiski vist kat.. kuna klõbiseb ikka auto alt....kui käima paned ja kuulad auto alt siis on ikka tugev klõbin.. kapoti all ikka palju nõrgem.. tõstukile saan siis uurin täpsemalt.
krt ikkagi hüdrotõukurid... lihtsalt hääl peegeldab kuidagi auto alla. Kui näiteks hüdrokaid kohe ära ei vaheta kas ülevaatuse CO2-he ja muude asjadega pääseb läbi? või peab ennem kindlasti need ära vahetama?
Kaua üldse sellise klõbiseva mootoriga sõita võib, enne kui asi väga pahaks läheb?
Endal siis sama mure. Sai auto ostetud ja klõbises nagu kõige ehtsam diiselmootoriga masin. Tõukurid said vahetatud, klõbin jäi küll vaiksemaks, kuid siiski olemas. Öeldi, et nukkvõll ka kulunud ja tahab vahetamist. Pole seda veel vahetanud ei tea öelda kas ons selle viga
Kaua need tõukurid läbi olid enne kui minu kätte sai pole teada. Õli kohapealt niipaljuke, et mootoris voolab Shell Helix Plus 10W- 40. On ka hea? ei tea ...
Eks see nukkvõll tuleb siiski ära vahetada. Endal siis masin aastast 93 ja 1,6.