F11 sillastend
F11 sillastend
Soovitage head kohta kus nelikveolise F11 sillad paika saaks õigesti. Pärnus on mul 3 erinevat kohta proovinud aga edutult.
Kõik on nagu ühest suust väitnud, et tagumine ots täitsa paigast ära aga peale nende tööd on nüüd viimasepeal.
Algul sõi sisemised servad ära, nüüd on välimine serv kulunud. Midagi veermikus valesti ei ole, puksid-asjad kõik tipp-topp korras.
Hullumaja lihtsalt.
Kõik on nagu ühest suust väitnud, et tagumine ots täitsa paigast ära aga peale nende tööd on nüüd viimasepeal.
Algul sõi sisemised servad ära, nüüd on välimine serv kulunud. Midagi veermikus valesti ei ole, puksid-asjad kõik tipp-topp korras.
Hullumaja lihtsalt.
Viimati muutis ivar80, 07.11.2025 08:52 32, muudetud 1 kord kokku.
Re: Nelikveolise sillastend
ka mina olen käinud kahes kohas nüüd, kahjuks pole kordagi paika saanud korralikult.
experttrans mauris, hetkel kõige paremini saanud aga pigem ikka kehva
tirespot , no sinna ei lähe enam kunagi , krdi müügimehe jutt ja reaalselt ei tehta seal mitte sittagi, raha oskavad iga väikse liigutuse eest kasseerida , velge käisin sirgestamas ja nüüd 3x hullem kui sinna viies
edit : järgmisena proovin seda automaailma oma , kui sellega ka paika ei saa, siis edaspidi tartusse kuskile , seal vist on veel neid pädevamaid mehaanikuid
-
karmo
- Huviline
- Postitusi: 1446
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Nelikveolise sillastend
Feltcar äkki võiks hakkama saada? Muidugi pekkis rehvidega pole mõtet minna
Re: Nelikveolise sillastend
Ise käisin ka experttransis, aga vara veel tulemustest rääkida.
Muidu Lao tänaval Raunexiga samas majas on stend, mis vähemalt kunagi sai +reppi, aga ma ei tea, kas sama mees veel tegutseb seal või ei.
Samusel 2 maja edasi on ka rehvidplussi stend. Tuttava auto käis seal. Seda kohta võib vähemalt nii palju kiita, et enne pinki panekut tõsteti auto ülesse ning ei võetud enne jutulegi kui puksid korda polnud tehtud. Aga tulemustest samuti liiga vara veel rääkida.
Sinu keissi puhul oleks huvitav muidugi ühes kohas 2 korda järjest käia ning lasta iga kord paber välja trükkida. Mis nad siis küll kostaks.
Aga jah, ei kuule ma esimest korda, et siin linnas sildu paika ei saada.
On ka olnud kahtluseid, et kas üldse midagi keerati või löödi lihtsalt käega.
Muidu Lao tänaval Raunexiga samas majas on stend, mis vähemalt kunagi sai +reppi, aga ma ei tea, kas sama mees veel tegutseb seal või ei.
Samusel 2 maja edasi on ka rehvidplussi stend. Tuttava auto käis seal. Seda kohta võib vähemalt nii palju kiita, et enne pinki panekut tõsteti auto ülesse ning ei võetud enne jutulegi kui puksid korda polnud tehtud. Aga tulemustest samuti liiga vara veel rääkida.
Sinu keissi puhul oleks huvitav muidugi ühes kohas 2 korda järjest käia ning lasta iga kord paber välja trükkida. Mis nad siis küll kostaks.
Aga jah, ei kuule ma esimest korda, et siin linnas sildu paika ei saada.
1-5-3-6-2-4
-
LEDBeam
- Huviline
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn
Re: F10/11 sillastend
F10/11 tagasilla regull on veidi keerukam protseduur, kui võiks arvata. Nelikvedu ei puutu siin üldse asjase ja teema pealkirja tuleks muuta.
Kui TIS-ile ligipääs, siis jutt https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... t/B9z8vl0M
Kui TIS-ile ligipääsu tahad, siis PS ja 50 €.
Kui TIS-ile ligipääs, siis jutt https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... t/B9z8vl0M
Kui TIS-ile ligipääsu tahad, siis PS ja 50 €.
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
Re: F11 sillastend
Esimene kord käisin Expert Transis. Tookord käisin seal ka juba kulunud rehvidega ja mees kes kruttis ütles et nüüd vägev aga oli ikka väga ära paigast see tagumine ots. Kuna aeg oli selline, et suvekaid veel paar kuud alla panna ei tohtinud, siis ostsin kaks kasutatud Nokian'i mis olid ühtlaselt kulunud ja mustrit vähemalt 7mm.
Kui suvekad alla said siis olid need tagumised juba pekkis, sisemised servad kulunud kahe kuuga. Läksid siis uued suvekad ja lasin Tirespotis kruttida. Seal jälle sama jutt, et uiuiui kui valesti, et kuidas üldse auto tee peal seisis. No ma ei tea, väga hästi sõitis ainult et rehvid kulusid. Sain siis sealt tulema ja maanteel täiesti võimatu sõita, lappa rooli nagu segane. Helistasin, et krt mis tegite. Kutsuti kordusvisiidile aga pakkus, et äkki õhkvedrustus pole täpselt paigas. No oli 3mm erinevust sees, see sai enne teistkordset minekut Eurostautos paika pandud. Siis vaatabvad, et ei tea jah, et eest ikka midagi natuke valesti aga nüüd said heaks. Seekord lasin juba paberi ka kaasa printida. No ja sõidan siis ja krt ikka ****. Vaatan kaasa antud paberil tagumiste kalle "punases". Läksin küsima siis, et mis värk sellega. Sillastendimees ütles, et bemmidel ta panebki nii, sest et arvutis on valed andmed aga kui punasesse keerab, et siis on rattad sirgelt.
No pekki, proovisin veel harjuda nädalakese selle seadistusega, et äkki ikka läheb paremaks. A no ei läinud. Võtsin siis järgmise koha ette, mida sõber soovitas. Ma nüüd selle koha nime ei teagi aga Parmu 6 kõige linnapoolsem boks. No ja jälle sama jutt. Naersid selle Tirespoti jutu peale tagarataste kalde osas ja muus osas ka tekst tavaline, et tagumine ots jumala valesti. No kruttis siis oma aparaadi järgi kõik "roheliseks", tegi ise proovisõidu ka ja kiitis, et vägev. No ma ise sõites nii ei tundnud aga siis lõpuks leppisin olukorraga. Paar kuud ikka jälgisin visuaalselt koguaeg, et kas on mingit kulumise märki ja siis nagu ei täheldanud. Rehvi rõhkusid jälgides oli aga alati nii, et tagumistes rõhk muutus rohkem, kui esimestes. Sõitu alustades olid kõik võrdsed. Seega viitas nagu sellele, et soojenevad ikka rohkem. No siis jäi see teema soiku a nüüd ükspäev jäi silm peale, et pekki, nüüd väjast kulunud...
No krt, kui keeruline saab olla üks selline asi? Pole varem ühegi autoga sellist tralli olnud.
Täna nüüd lähvad uued talvekad alla aga ei teagi keda kruttima usaldada seekord. Mõte kunagi oli, et prooviks FeltCar'i aga ei tea kas on hea mõte...
Kui suvekad alla said siis olid need tagumised juba pekkis, sisemised servad kulunud kahe kuuga. Läksid siis uued suvekad ja lasin Tirespotis kruttida. Seal jälle sama jutt, et uiuiui kui valesti, et kuidas üldse auto tee peal seisis. No ma ei tea, väga hästi sõitis ainult et rehvid kulusid. Sain siis sealt tulema ja maanteel täiesti võimatu sõita, lappa rooli nagu segane. Helistasin, et krt mis tegite. Kutsuti kordusvisiidile aga pakkus, et äkki õhkvedrustus pole täpselt paigas. No oli 3mm erinevust sees, see sai enne teistkordset minekut Eurostautos paika pandud. Siis vaatabvad, et ei tea jah, et eest ikka midagi natuke valesti aga nüüd said heaks. Seekord lasin juba paberi ka kaasa printida. No ja sõidan siis ja krt ikka ****. Vaatan kaasa antud paberil tagumiste kalle "punases". Läksin küsima siis, et mis värk sellega. Sillastendimees ütles, et bemmidel ta panebki nii, sest et arvutis on valed andmed aga kui punasesse keerab, et siis on rattad sirgelt.
No pekki, proovisin veel harjuda nädalakese selle seadistusega, et äkki ikka läheb paremaks. A no ei läinud. Võtsin siis järgmise koha ette, mida sõber soovitas. Ma nüüd selle koha nime ei teagi aga Parmu 6 kõige linnapoolsem boks. No ja jälle sama jutt. Naersid selle Tirespoti jutu peale tagarataste kalde osas ja muus osas ka tekst tavaline, et tagumine ots jumala valesti. No kruttis siis oma aparaadi järgi kõik "roheliseks", tegi ise proovisõidu ka ja kiitis, et vägev. No ma ise sõites nii ei tundnud aga siis lõpuks leppisin olukorraga. Paar kuud ikka jälgisin visuaalselt koguaeg, et kas on mingit kulumise märki ja siis nagu ei täheldanud. Rehvi rõhkusid jälgides oli aga alati nii, et tagumistes rõhk muutus rohkem, kui esimestes. Sõitu alustades olid kõik võrdsed. Seega viitas nagu sellele, et soojenevad ikka rohkem. No siis jäi see teema soiku a nüüd ükspäev jäi silm peale, et pekki, nüüd väjast kulunud...
No krt, kui keeruline saab olla üks selline asi? Pole varem ühegi autoga sellist tralli olnud.
Täna nüüd lähvad uued talvekad alla aga ei teagi keda kruttima usaldada seekord. Mõte kunagi oli, et prooviks FeltCar'i aga ei tea kas on hea mõte...
Re: F11 sillastend
velg ikka OEM ja flantsivaba?
mul bemmid ikka nagu söönud seespoolt, kuid tagumistega olen 30-40k km saanud sõita enne kui prügisse.
mul bemmid ikka nagu söönud seespoolt, kuid tagumistega olen 30-40k km saanud sõita enne kui prügisse.
-
LEDBeam
- Huviline
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn
Re: F11 sillastend
Samad seaded on ka 530d tagaveolisel https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... t/DTaAK8YCPeeterA kirjutas: 07.11.2025 09:29 27 Peale sillastendi jäid tehase ettenähtud näidud?
https://www.upload.ee/image/18774927/F11_alignment.jpg
Kui tekib küsimus mõistete osas, siis https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... 1VnjwfoIzI
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.

