on keegi varem sellega kokku puutunud? ega vist muudmoodi ei saa kui ukse paneel vaja maha saada? aga kinnise uksega see vist korralik peavalu
ette tänades.
 Ajakulu mõttes tuleb odavam ja keegi ei viitsi kuskilt seest polstri kangutamisega tegelda. Tihti on polster veel eritellimusega (Individual), mida pole kuskilt võtta.
 Ajakulu mõttes tuleb odavam ja keegi ei viitsi kuskilt seest polstri kangutamisega tegelda. Tihti on polster veel eritellimusega (Individual), mida pole kuskilt võtta.
Mõistlik oleks teha lukkude juurde ukse sisse luugid mida vajadusel avadaLEDBeam kirjutas: 01.10.2022 15:15 26 Relaka sädemed võivad rikkuda kõrvaloleva detaili lakki, st tuleb hoolega jälgida ja kinni katta. Juurde tulekustuti, sest ukse ees võib korrosioonitöötlus süttida.
 
 Kui see oli nali, siisMõistlik oleks teha lukkude juurde ukse sisse luugid mida vajadusel avada
 . Kuid lukk kinnitub 3 poldiga, 2 on ukse servast ja 3. on seespool. Lukk võtab ukse vastusest nii kinni, et luku kinni asendis teda lukust kuidagi välja ei saa. Variant oleks ust nii palju lõikuda, et saab tiigersaega luku vastuse läbi lõigata. Vb olla mingite kahjudega saaks seda teha ka seest poolt, eemaldades ukse tihendi ja tagaistme serva ning uks jääks väljast kaubanduslikuks.
 . Kuid lukk kinnitub 3 poldiga, 2 on ukse servast ja 3. on seespool. Lukk võtab ukse vastusest nii kinni, et luku kinni asendis teda lukust kuidagi välja ei saa. Variant oleks ust nii palju lõikuda, et saab tiigersaega luku vastuse läbi lõigata. Vb olla mingite kahjudega saaks seda teha ka seest poolt, eemaldades ukse tihendi ja tagaistme serva ning uks jääks väljast kaubanduslikuks.Ikka jääb, tuleb õige juhe lahti ühendadaTekkis seoses selle probleemiga mõte, et kui deadlock mikromootorite juhtmed lahti ühendada preventiivselt, kas kesklukustus jääb edasi toimima?
 , F10-l ja sugulastel on tehasest koguni 2 varianti. Ma täna mõtlesin enda autole sama mõtet. Vastik jama. Kusjuures F10 lukk on tegelikult sama, mis E60 oma ja neid on keskluku mootorite teemaga läbi käinud, st probleemi oht on olemas.
 , F10-l ja sugulastel on tehasest koguni 2 varianti. Ma täna mõtlesin enda autole sama mõtet. Vastik jama. Kusjuures F10 lukk on tegelikult sama, mis E60 oma ja neid on keskluku mootorite teemaga läbi käinud, st probleemi oht on olemas.Mul on käinud 2 E70-t, parem esiuks lukus ja kindalaekas kaitse maha põlenud. Lahe võimlemine oli. 1-l ühendasin ukse pistikust juhtme lahti, sest tekkis kahtlus, et mootor võib vahel anda lühist. Kusjuures E70-l mingil ajahetkel tehas lõpetas "vargakindlate" lukkude paigalduse ära ja suurendas keskluku kaitsme nimivoolu. Ju sai jamadest kõrini.Hiljuti käis üks E90, millel kõik uksed peale juhi oma olid lukus, et ei avanenud ei seest ega väljast. Õnneks piisas kindalaekas kaitsme vahetusest, mis oli katki murdunud(mitte läbi põlenud) ja lukud hakkasid uuesti toimima.
Kui projekt oleks normaalne, aga mitte laste tehtud ja kui insenerid teadvustanuks omale, mida tähendab deadlock-i moootori tõrge ning teinuks lukule avariivabastuse ja selle dokumenteerinud.. Probleeme on seal põhiosas 2, mootori kehv kontakt vooluradega (tsingitud teras terasega), mis mootorile tulevad ja mootori harjade/ kollektori vaheline ühendus. Pakiruumi lukuga BMW keenjused said jänkide turul vastu nina ja kohustati lisama avariivabastus. Ukselukud jäid miskipärast tähelepanuta või sinna ei tehtud deadlock-i.priitv8 kirjutas: 02.10.2022 17:57 12 Mis nende deadlock mootorite juures siis valesti on projekteeritud?
Elektrimootor on ju suht lollikindel seade, kui teda normi piires koormata.
Siis tuleb igas uksepistikus õige juhe lahti võtta või JBBF-il vastav juhe (juhtmed).PS Vaatasin, S8TGA ei tekita JBBF CAF-is ühtegi valikut.
S302A aktiveerib ainult LIN-ühendusega tahavaatepeegli salongis.
FRM ja CAS ei näita ka midagi ei 302 ega 8TG seoses.
Üle oma varju ei hüppa.Pole vaja ratast jälle leiutama hakata. Iga pädev lukuabi teeb selle ukse minutitega lahti, meetodid on muidugi ärisaladus.
Mina arvasin (filmidest) et see on sellepärast, et usas veetakse ka inimesi tihti pakiruumis, tavaliselt vastu nende tahtmist.LEDBeam kirjutas: 02.10.2022 23:00 58Pakiruumi lukuga BMW keenjused said jänkide turul vastu nina ja kohustati lisama avariivabastus. Ukselukud jäid miskipärast tähelepanuta või sinna ei tehtud deadlock-i.
 
 


 Kuid ülimalt tobe on see, et JBBF-is pole mitte ühtegi nähtavat seadistust, et see lisa kiiresti ja viisakalt kinni keerata.
 Kuid ülimalt tobe on see, et JBBF-is pole mitte ühtegi nähtavat seadistust, et see lisa kiiresti ja viisakalt kinni keerata.


LEDBeam kirjutas: 26.06.2023 01:15 36 F10-l on signata ja vargavastase kaitseta variant olemas. Mõlemad on lisad. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=51_7830
Kui lukk jeblab, vaheta kiirelt välja, saatust ei tasu proovile panna.
 uus lukk tellitud aga no mis krdi jama se on . votsin luku maha ka ja trosse lahti mitu korda et algasendisse plaksuga jne aga ei midagi  tôesti kas ongi need lukud selline prygi et nüüd parim enne läbi ja kogulugu?  ajaa proovisin kôrvalistuja ukselukku juhipoole pistikusse  ja puldist kohe lukustus ilusti ehk siis viga ikka lukus endas
  uus lukk tellitud aga no mis krdi jama se on . votsin luku maha ka ja trosse lahti mitu korda et algasendisse plaksuga jne aga ei midagi  tôesti kas ongi need lukud selline prygi et nüüd parim enne läbi ja kogulugu?  ajaa proovisin kôrvalistuja ukselukku juhipoole pistikusse  ja puldist kohe lukustus ilusti ehk siis viga ikka lukus endasLEDBeam kirjutas: 30.06.2023 02:02 04 Selle auto juhiukse lukk or kataloogi järgi, mis lisasid arvestab, on 51 21 7229461
Contition näitas:
0302
Alarm system No
0322
Comfort access No
0323
Soft-Close-Automatic doors No
04UR
Ambient interior light Yes
08TG
Thiefproofing device No
 
  